Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Perhosia vatsassa... ekalle Käärijä-keikkalle kohta puoliin suuntaamassa. Tämä palstoilla roikkuminen ja erilaisten ficcien lukeminen kyllä vaikuttaa ainakin ennakkotunnelmiin. On jotenkin sellainen tunne, että tietäisi toisesta jotain, jota ei ehkä pitäisi tietää. Eli voinko mä nyt vaan katsella keikkaa ilman, että ajatuksissa vilistää ne kaikki ficcitarinat ja meidän pohdiskellut? Enpä ole tällaisissa fiiliksissä ennen mihinkään keikalle lähtenyt 😳

vierailija
Perhosia vatsassa... ekalle Käärijä-keikkalle kohta puoliin suuntaamassa. Tämä palstoilla roikkuminen ja erilaisten ficcien lukeminen kyllä vaikuttaa ainakin ennakkotunnelmiin. On jotenkin sellainen tunne, että tietäisi toisesta jotain, jota ei ehkä pitäisi tietää. Eli voinko mä nyt vaan katsella keikkaa ilman, että ajatuksissa vilistää ne kaikki ficcitarinat ja meidän pohdiskellut? Enpä ole tällaisissa fiiliksissä ennen mihinkään keikalle lähtenyt
Haha, itellä kans sama pelko et pyörii ties mitkä kohtaukset ficceistä päässä sit ku joskus pääsee keikalle :D Infoo sit pystyitkö pitämään ne ajatukset taka-alalla :D Saa muutenki sit kertoo keikkaraporttia :) Ja kivaa keikkailtaa!

vierailija
Perhosia vatsassa... ekalle Käärijä-keikkalle kohta puoliin suuntaamassa. Tämä palstoilla roikkuminen ja erilaisten ficcien lukeminen kyllä vaikuttaa ainakin ennakkotunnelmiin. On jotenkin sellainen tunne, että tietäisi toisesta jotain, jota ei ehkä pitäisi tietää. Eli voinko mä nyt vaan katsella keikkaa ilman, että ajatuksissa vilistää ne kaikki ficcitarinat ja meidän pohdiskellut? Enpä ole tällaisissa fiiliksissä ennen mihinkään keikalle lähtenyt
Ei siinä edes tarvi ficcejä, kun hää on niin kuuma. Pidä hauskaa!!

vierailija
Ihanaa ekaa K keikkaa! Mun mielestä tää saaga on antanut syvyyttä fiilistellä K keikoilla mutta se keikkafiilis tunkee läpi silti ja vaan entistä vahvempana. Nauti olostasi! Kerro näkyykö kukkapaitaisia puppy-silmiä eturivissä 😁

vierailija
Hiphei, kiva kyssäri, tulee ihan nuoruus mieleen😄

1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen): Leila

2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: en

3. Lempikappaleesi Käärijältä:
CCC, välikuolema

4. Lempikappaleesi Joker Outilta:
CD, demoni

5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: en

6. K/B-ficci, josta pidit: kaikki jotka täällä on sattunut silmille, AO3 on käynyt ihan vähän vaan vilkuilemassa, tosi upeita siellä paljon, vähän jotain kyllä pelästyin..

7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!): joo, jotain tähän ketjuun

8. Mikä on ihaninta Käärijässä: Aitous, herkkyys

9. Entä Bojanissa: Älykäs

10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit: Onnea molemmille, mieluiten edes välillä yhdessä💖, ettei välit koskaan menisi kokonaan

+ekstra Lempikukkasi:
Tietysti leskenlehti, vaikka kukkisikin jossain savisella jättömaa-alueella.

Sit perään (jos olisin 20v nuorempi, en ole näillä kilsoilla sakkolihan perässä)
Kiss: Kärde
Fu*k: Kärde
Marry: Kärde

vierailija
vierailija
On myös kehittynyt biisinkirjoittajana paljon, ihmekö tuo. Ne ihan vanhimmat Jokereiden biisit ovat jotenkin tasapaksuja (no minusta jotkut uudemmatkin kyllä, mutta muut tykkäävät). Odotan tosi innolla, että saataisiin lisää uutta musaa, eikä vain jotain käännösbiisejä, koska uskon että jatkossa tulee ihan todella tykkiä kamaa. Saati sitten vaikka 5-10v päästä.

- Joymuffin

Bojan on ollut vielä täysi teini ensimmäisiä biisejä tehdessään, ja se näkyy ihanasti sanoituksissa. Nuori on vieläkin, mutta kypsynyt sanoittajana kovasti. Nykyiset tekstit on kuin runoa, englanniksi käännettyinäkin ihan itkettävän kauniita. Mitä olisivatkaan, jos ymmärtäisi alkuperäiset tekstit.

Käsittämättömän sielukas ja syvällinen noin nuoreksi mieheksi. Tykkään.

vierailija
Anteeksi nyt, että jumitan tähän, mutta itse näin tuon dinner-liven lähes heti ja silloin kiinnitin huomiota vain J:n outoon silmien hehkuun ja katseeseen ja vähän ihmettelin sitä. En siis aluksi kiinnittänyt lainkaan huomiota B:hen. Tämä siis kommentti näihin "B on niin fanboy", itse kun näin asian aivan toisesta näkökulmasta silloin. Liekö niin, että nyt kun ollaan tätä muutama kuukaisi pyöritelty, niin näkökannat ja mielipiteet muokkautuvat oletusten mukaan.

vierailija
Jotenkin älytöntä ajatella, että tuostakin dinner date -videosta on vasta vähän yli kaksi kuukautta!
Niinpä, ihan uskomatonta - molemmat vaikuttavat kypsyneen todella paljon noista ajoista - joka oli hetki sitten!Ja kun miettii että koko shippi on tapahtunut tässä välissä, sen rakentuminen, kollektiivinen hurmos, huipennus Tavastialle ja sitten kokonaan kaiken hiljennys. Vähän yli 2 kk. Aikamoista.

Toivon kyllä ihan koko sydämestäni että voivat olla ystäviä ja yhteydessä jatkossakin edes jollain tasolla vaikka ne tasot mitä me toivotaan, ei sellaisinaan toteutuisi. Kunpa joskus voisivat puhua tapahtuneesta, kaikesta. Tunteista. On tää ollut sellainen matka ja tunnemylläkkä ja kun tän kaiken puristaa siihen reiluun pariin kuukauteen niin eihän se ihme ole että on pää sekaisin tunnemyräkästä. Olisi niin mielenkiintoista tietää, miten siellä myrskyn silmässä kaikki näyttäytyy. Onko siellä tyyntä.

🌙💜

vierailija
Bojan on ollut vielä täysi teini ensimmäisiä biisejä tehdessään, ja se näkyy ihanasti sanoituksissa. Nuori on vieläkin, mutta kypsynyt sanoittajana kovasti. Nykyiset tekstit on kuin runoa, englanniksi käännettyinäkin ihan itkettävän kauniita. Mitä olisivatkaan, jos ymmärtäisi alkuperäiset tekstit.

Käsittämättömän sielukas ja syvällinen noin nuoreksi mieheksi. Tykkään.
Siis toki tämäkin, mutta tarkoitan myös sävellyksiä yms, niissä on kehitytty ihan yhtä paljon. Vaikka on sillä ekalla levylläkin joitain yllättävän kypsiä ja komplekseja teoksia kuten A Sem Ti Povedal, ja levynhän piti alunperin ilmestyä jo alkuvuonna 2020, joten oletettavasti monet/kaikki biiseistä Bojan on tehnyt ollessaan max 20 ja osan varmaan teininä.

- Joymuffin

vierailija
Mä muistan kanssa tuon dinnerdate liven, katsoin sitä jopa hetken. Mutta voin suoraan sanoa, että en ajatellut mitään ihastumista tms. heidän välilleen. Jotenkin vaan, että onpas kivaa kun on löytänyt kaverin. Näin jälkikäteen näkee asian ihan toisin.

Mutta mä olen aina ollut tosi huono älyämään mitään pinnan alla olevia juttuja. Oon aina se viimeinen, joka tajuaa jonkun parin seurustelevan tai työpaikkaromanssit. Pari mun työkaveria, joiden kanssa olin päivittäin tekemissä, ehtivät seurustella melkein vuoden ennen kuin tajusin asian. Toinen työkaveri nauroi mulle, että homma on ollut muille ihan selvää 10 kuukautta.

Ja näin jälkijunassa vastaan vielä näihinkin
Kiss Bojan
Fck Gregor (mun salainen ihastus)
Marry, olisin myös kulissiliitossa joko J tai B kanssa, kunhan saisivat toisensa

Enid

vierailija
Ah kiitos!! En ole tainnut ikinä nähdä tuota kokonaan! Heh mikä pettymys ettei tossa vaiheessa kukaan osannut kysyä mitään tosi kuumottavaa vielä Voi B, on se niin nuori ja ihastunut tuossa vielä ja K vaan hahaa Ai tulit mun kanssa syömään etkä haastikseen juu juu jees jees.
Mä katsoin tota ig liveä suorana ja jo sillon mietin että miksi Bojan käyttäytyy kuin fanipoika joka ei pysy housuissaan :D

vierailija
Tai tarkalleen katottiin liveä yhdessä mun kaverin kanssa, joka oli jokereiden fani jo ennen viisuja, ja hän sanoi että Bojan on kauhea Kärtsän fanipoika, sen jälkeen noiden touhut alkoi minuakin kiinnostaa
Siis innostuiko kaverisi Jokereista tänä keväänä kuitenkin mutta ennen varsinaisia viisuja vai meinaatko että oli jo kauemmin digannut? :)

vierailija
Voi miten hyvin se Kärtsän enkkukin olis tosta lähtenyt edistyyn, ihan hienostihan se itseensä tuossa ilmaisi. Mutta nyt on tullut kyllä takapakkia ja mielenkiinto vähäiseenkään yrittämiseen on vissiin kadonnut.

vierailija
Siis innostuiko kaverisi Jokereista tänä keväänä kuitenkin mutta ennen varsinaisia viisuja vai meinaatko että oli jo kauemmin digannut?
Isänsä suvun puolelta kaverini on balkanin ruusu itsekin ja olen hänen luonaan taustamusiikkina kuullut useasti "heikäläisten musiikkia", mutta en sata varmaksi osaa sanoa koska olen hänen luonaan ekaa kertaa jokereiden musiikkia kuunnellut. Mutta muistan hänen maininneen Joker out bändin nimeltä ainakin viime vuoden syksyllä tai talvella koska hän fanitti tuolloin Jania.

vierailija
Kirjoitathan meille raporttia keikan jälkeen, kiitos jo etukäteen💚 🌹 Mutta ennenkaikkea nauti showsta!

vierailija
Voi miten hyvin se Kärtsän enkkukin olis tosta lähtenyt edistyyn, ihan hienostihan se itseensä tuossa ilmaisi. Mutta nyt on tullut kyllä takapakkia ja mielenkiinto vähäiseenkään yrittämiseen on vissiin kadonnut.
Jos hänellä vaan aikaa olisi, niin kannattaisi varmaan panostaa englannin kielen opiskeluun. Se taito ei hukkaan mene, vaikka ei ulkomaille uraa suunnittelisikaan.

vierailija
Niin ja jos ajattelee tätä nykyistä hiljaisuutta, niin vielä kesäkuussa K huuteli vastaukseksi ihan avoimesti Bojanin, kun kysyttiin mikä päällimmäisenä mielessä viisuista.
Uskon täysin siihe mitä tarot-mamman luennassa oli viimeksi että molempien pitää palata fever dreamin jälkeen normi arkeen mutta heidän väleissään ei ole mitään vialla. Välillä mietin että pitäisi varmaan itekin vaikka väkisin jo yrittää päästä tästä kierteestä pois :D

vierailija
Niin ja jos ajattelee tätä nykyistä hiljaisuutta, niin vielä kesäkuussa K huuteli vastaukseksi ihan avoimesti Bojanin, kun kysyttiin mikä päällimmäisenä mielessä viisuista.
Me ei varmaankaan koskaan saada tietää mikä johti tähän ja mitä kaikkea sanottiin, tehtiin ja tapahtui yms tässä välissä, mutta olisihan se mielenkiintoista..

ehkä joskus jommankumman elämänkerrassa kerrotaan tästä keväästä, viisuista ja myös tuosta salamaihastumiselta (monella tapaa, myös sen keston suhteen)vaikuttaneesta ihmissuhteesta. Mä en ehkä ole sitä sitten enää lukemassa. Mä en jotenkaan pysty enkä halua enää katsoa noita preparty- ja viisuaikojen pätkiä, menee liikaa tunteisiin (miksi, en tiedä, niinkuin en ymmärrä montaa muutakaan asiaa tässä saagassa itsenikään suhteen)

vierailija
Me ei varmaankaan koskaan saada tietää mikä johti tähän ja mitä kaikkea sanottiin, tehtiin ja tapahtui yms tässä välissä, mutta olisihan se mielenkiintoista..

ehkä joskus jommankumman elämänkerrassa kerrotaan tästä keväästä, viisuista ja myös tuosta salamaihastumiselta (monella tapaa, myös sen keston suhteen)vaikuttaneesta ihmissuhteesta. Mä en ehkä ole sitä sitten enää lukemassa. Mä en jotenkaan pysty enkä halua enää katsoa noita preparty- ja viisuaikojen pätkiä, menee liikaa tunteisiin (miksi, en tiedä, niinkuin en ymmärrä montaa muutakaan asiaa tässä saagassa itsenikään suhteen)
Minäkään en katso viisuaikojen videoita. Liian surullista, kun miettii tätä nykyistä tilannetta. Samat ajatukset myös ajan loppumisesta kesken omalla kohdalla. Silti edelleen kolme sanaa lauseessa Minä rakastan sinua.🙂

vierailija
Minäkään en katso viisuaikojen videoita. Liian surullista, kun miettii tätä nykyistä tilannetta. Samat ajatukset myös ajan loppumisesta kesken omalla kohdalla. Silti edelleen kolme sanaa lauseessa Minä rakastan sinua.
Siis missä ihmeen "nyky tilanteessa?" Ette kai te oikeesti aatellu että se viisu meno muka jatkuisi loputtomiin? Itse ainakin oletin heti että kun viisut on ohi niin arki taas alkaa. Oli ihme jo sekin että huuma kesti tavastialle asti.

Yhteistyössä