vierailija
Jeren kädet tuossa kuvassa!!!
Jeren kädet tuossa kuvassa!!!
Samaa mieltä. Kahlasin läpi tuota latamaani Tumblr ja huomasin, etten tätä seuraavaakaan klippiä ole ilmeisesti nähnyt ihan kokonaan. Siinä siis B kieltää kuvaamasta enempää.Jep, en ymmärrä myöskään miten tuosta voi nähdä jotain tarkoitushakuista kun jonkinasteinen ihastus on niin selvää heti. Tai vaikka aivan alussa olisi ollutkin jotain tarkoitusperiä, niin ne kyllä muuttuivat aika pian.
Voi anteeksiHah, syyllinen löytyi! Minulta meni moneksi yöksi yöunet sen lävistyksen takia. Menen vieläkin täysin toimintakyvyttömään tilaan jos tulee mieleen yksityishenkilön prinssi albert.
Se oli se "pussymagnet"- klippi. Oon nähnyt sen lyhyempänä, mutta päättyy siis siten, että B huitoo kättään ja sanoo kuvaajalle: "Okay, enought videous"Tuo linkki ei toimi jos ei ole Tumblr-tunnuksia. :/ Millainen video?
Kyllä sopu sijaa antaaEt! Sulla on kilpaiilija.
No mentiin todellakin ihan eri tunnelmiin Toivottavasti seuraava osa olis kuitenki positiivisempi. Onnellinen loppu kiitosHuh, juhannusficistä tuli lisää "poistettuja kohtauksia" ja sieltä mentiinkin sitten sänkypuuhien jälkeen ihan toisenlaisiin tunnelmiin, jaiks. https://archiveofourown.org/works/48293296/chapters/122267671
Toimiiko teillä tämä Tumblr-linkki? Mulla toimii, vaikka ei ole tunnuksia, ja tässä myös tuo loppu, jossa B sanoo Enough media tms.Se oli se "pussymagnet"- klippi. Oon nähnyt sen lyhyempänä, mutta päättyy siis siten, että B huitoo kättään ja sanoo kuvaajalle: "Okay, enought videous"
Ai kauheeta, sama! Ihan hämmästyin, kuinka väärältä tuntuis kuvitella itsensä tuonne väliin. Ja silti ihan fiiliksissä heitä kuolaan.Hah, sama! Minua ei kiinnosta kenenkään etumukset tai takamukset, vaan K:n etumus B:n takamuksessa. Apua! Ja nyt on vasta maanantai.
Tahtoisin tietää, mitä Bojan kuiskaa Jerelle tuossa lopussa. Johon Jere sanoo 'Don't say that'.Toimiiko teillä tämä Tumblr-linkki? Mulla toimii, vaikka ei ole tunnuksia, ja tässä myös tuo loppu, jossa B sanoo Enough media tms.
Sepä olis tosiaan kiva tietää! Nyt tarvittaisiin joku poliisin äänitutkija linjoilleTahtoisin tietää, mitä Bojan kuiskaa Jerelle tuossa lopussa. Johon Jere sanoo 'Don't say that'.
Joo, olis montakin videota, joiden äänien analysointiin tarvittaisiin maan parhaat voimat.Vauvallahan oli yritetty huudella Anneli Auer -häketallenteen analysoijia analysoimaan erinäisiä K&B-videoita, myös se yksi finaaliyön video jossa joidenkin mielestä Jere sanoo "I love you very much".
Tää olis kyllä erittäin hyvä kysymys Kun olinhan se hieman omituinen tilanne.Joskus täällä oli kysymys aiheesta "Jos saisit kysyä mitä vain K&B-lähipiirissä viisuissa olleelta" ja olisi kiva kysyä Gregorilta, että annoitko Bojanin skipata sen haastiksen muun bändin kanssa jotta pääsi dinner datelle PR-syistä vai humanitäärisistä syistä.
TÄMÄ! B nimenomaan vaikuttaa tuossa ihastuneelta eikä hassuttelevaltaDinner datessa on tosi paljon kiinnostavia juttuja, myös esim. Bojan pyytämässä Käärijälle uskaliaita nettikysymyksiä ja näytti sanoessaan sen huomattavasti enemmän ihastuneelta kuin jäynää tekevältä (ts. kuin olisi halunnut vihjailevia kysymyksiä itsestään).
Niin se voi olla...mä olisin toivonut jotain 'I only want you'-kommenttia. Mutta ehkä hän tosiaan sanoi, että 'but that is what you are'...ja tässä on taas se Are you tavallaan mukana. Kuka tietää.Toimi toi linkki ilman tunnuksia, eilen ei kaikki toiminut? B voisi sanoa vaikka You are (pussy magnet)?
Ja mä olin niin pettynyt, kun niitä sellaisia kysymyksiä ei vaan tullut. Tai ehkä se kuvaus taas lopetettiin sit siihen, juuri kun olis alkanut mennä mielenkiintoiseksi.TÄMÄ! B nimenomaan vaikuttaa tuossa ihastuneelta eikä hassuttelevalta
Se oli minusta tosi hyvä etenkin puolivälissä ja sen jälkeen, tosi hyvin vangittu tunnelmia, mutta minusta viimeiset luvut lässähtivät ja tapahtui kaikkea epäuskottavaa.Valvoin muuten viime yönä ja luin yhdeltä istumalta yhen ficcin, koska ei vaan pystyny lopettamaan. Ja aamulla alkoi työt loman jälkeen. Ei mennyt nyt tämä lepoloma ihan putkeen, kun on kaikki illat mennyt ties mitä ihme juttuja ahmiessa. Mutta suosittelen tuota stooria, "Dreams taste like you" nimeltään.