Olen näköjäön aivan tuhottoman liian hidas palstailuun nykypäivänä.
Paljon kiinnostavia K&B kommentteja ja pohdintoja, huikea ficci (ihailen ihmisiä joilla on kirjoittamisen taito hallussa), ja nostalgiaa hellivät slämärit.
Ja tarot luentakin vielä tulossa!
Ihana oli tuo timeline, olen kattonut sen putkeen aika monta kertaa ja just tuo B suloinen läpipaistava kiinnostus (ihastus) K kohtaan on super hellyyttävää katsottavaa.
Ehkä mie laitan omat vastaukset myös, vaikka voisin oikeastaan kompata vain monen teidän vastauksia.
1. Nimimerkkisi täällä (ei pakollinen): anonyyminä mennään, mutta olen se aikuisuutta larppaava arjen eskapisti ja myöhäänherännyt bi
2. Oletko shipannut muita pareja ennen K/B:tä: en, tosin vähän sivusilmällä seuraillut Larry-meininkiä, just sen verran että tiedän mitä shippaus tarkoittaa.
Mutta erityismainintana, hurahdin viime kesänä täysin Depp&Heard oikeudenkäyntiin, joka liippaa ehkä joltain osin tätä samaa hulluutta, mutta vähän eri vinkkelistä (silloin en tosin mihinkään palstoille eksynyt
).
3. Lempikappaleesi Käärijältä:
CCC, Mic Mac
4. Lempikappaleesi Joker Outilta:
Vse kar vem, Vem da greš
5. Oletko ollut/menossa jomman kumman keikalle: JO syksyllä
6. K/B-ficci, josta pidit:
Vähemmän on tullut luettua näitä, mutta erityisesti Leilan tulevaisuusficci ja Joymuffinin molemmat. <3
7. Oletko kirjoittanut omia ficcejä (nyt saa mainostaa!):
En sentään
8. Mikä on ihaninta Käärijässä: Hupsu, suodattamaton, mutta samalla herkkä tyyppi, jolle läheiset tärkeitä. Sen läpät
(okei ihan satasella en (liika)kiroilusta diggaa vaikka sitä itsekin harrastan)
9. Entä Bojanissa: Älykkyys ja herkkyys yhdistettynä nuoruuden eliksiiriin ja onhan se nyt luvattoman komea. Käärijän ja Bojanin yhdessä oleminen ja läpän heitto on vaan ihan parasta
10. Jos saisit toivoa universumilta mitä tahansa näiden kahden suhteen, mitä toivoisit: He saisivat sen mitä sydämissään eniten haluavat ja tarvitsevat toisiltaan. Toki omassa shippimaailmassa toivoisin, että se olisi rakkaussuhde, mutta toisaalta syvä loppuelämän ystävyys on todella paljon arvokkaampaa kuin kuuma ja hekumallinen rakkaussuhde, joka todennäköisesti päättyisi jossain kohtaa.
+ekstra Lempikukkasi:
Tulppaani