Joskus täällä tai Vauvassa ihmiset reflektoivat miten kokevat K&B-asian, esim. ovatko ihastuneita K:hen, B:hen vai heidän suhteeseensa. Itse en ole ihastunut kumpaankaan, vaikka B on ehdottomasti enemmän miestyyppiäni ulkoisesti ja mitä nyt hänen sisimpäänsä näemme. Olen se enkkuficin kirjoittaja, joka on ihastunut minulle flirttaavaan varattuun (ikäiseeni) mieheen, ja "elämäni mies" taas oli lähes tarkkaan Bojanin ikäinen eli minua reippaasti nuorempi suuri taiteilijasielu. Lisäksi kirjoitin olevani myös erittäin samanlainen kuin molemmat Bojanin persoonaa kuvanneet tarot-kortit (vaikka en koe, että olisimme juuri muilla tavoin samanlaisia) ja tämän luennan jälkeisenä yönä näin peräti hämmentävää unta, jossa olin itse Bojan. Lisäksi rakastan slaavilaisia kieliä ja koen olevani eniten kotonani IRL Balkanilla ja jotenkin Jokeiden musa tuntuu tästä syystä tosi "kotoisalta" ja lohdulliselta, melkein kuin comfort food.
Joten ööh, yritän kai sanoa että olen shippaaja, mutta itselläni tähän liittyy myös paljon muitakin ulottuvuuksia, niin musiikin kuin K&B:nkin suhteen.
Ja kai samaistun Bojaniin tässä omassa tämänhetkisessä ihastumiskuviossani, vaikka samalla hän tuo mieleen myös tuon aikaisemman nuorukaisen. Vertausasiaa ei nyt yhtään edistä se näillä foorumeilla tällä hetkellä yleinen epäilys, että tyttikseltä on ehkä tullut Jerelle noottia Bojanin suhteen. Olen nimittäin jo pidempään epäillyt, että ihastukseni puolisolta saattaa tulla noottia minun suhteeni - ja elättänyt toivoa, että ihastukseni persoonallisuuden huomioiden tämä saattaisi olla minun kannaltani jopa edullinen juttu, mitä tässä shippaustapauksessa on valitettavasti vaikea nähdä (paitsi ehkä shippauslasieni läpi). Tuntuu vähän höhlältä peilata tällaisia asioita kun sattumaahan ne ovat, eikä mitään todellisia yhteyksiä varmaankaan ole, mutta näillä nyt mennään.
- Joymuffin