vierailija
Se oli tarkotus, ehkä suunnitelma ei pitäny kovin pitkäänVoi Bojan. SInun piti nyt ottaa sitä tarottien mainitsemaa etäisyyttä ettei mene se meno "päättömäksi" niinkuin varoiteltiin.
Se oli tarkotus, ehkä suunnitelma ei pitäny kovin pitkäänVoi Bojan. SInun piti nyt ottaa sitä tarottien mainitsemaa etäisyyttä ettei mene se meno "päättömäksi" niinkuin varoiteltiin.
Ehkä J on nyt laittanu jotain huomioivaa sille ja saanu taas sen pään sekaisinVoi Bojan. SInun piti nyt ottaa sitä tarottien mainitsemaa etäisyyttä ettei mene se meno "päättömäksi" niinkuin varoiteltiin.
Ai no nyt tajusin, sehän riippuu et mikä on instassa lajitteluperuste. Nyt kun laitoin itselleni seurattavat viimeisestä aikaisimpaan, niin näkyy just ylimpänä uusimmat.Mun omassa instassa seuraajat näkyy ainakin siinä järjestyksessä kun ne on tullukin? Ehkä se riippuu kännykästä?
Ensin se näyttää teidän yhteiset seurattavat ja sit aikajärjestyksessä (näin ainakin mun ymmärtääkseni )Ai noin tarkkaa tietoa on, etteivät seuranneet toisiaan ennen tätä päivää? Sitä vaan, että ne seurattavat ei kyllä ole missään seurausjärjestyksessä instassa. Katoin esim. tyttären instaa ja sillä ylimpänä omia perheenjäseniä käärijän kanssa, vaikka alkoi seuraamaan sukulaisiaan paljon ennen kärtsää.
Sama Välillä on kyl oikeesti semmoi fiilis ku ois jossain lahkossaTähän uskontoon mäkin voisin liittyä. Tai no, oikeastaan taidan olla siinä jo
Toi T alkava naispuolinen on vaemaan ainakin se B:n sisko jota alkoi kyllä jo seurata silloin ennen Suomenreissua. Ai miten niin olen liian syvällä tässäTunnen itseni kauheaksi stalkkeriksi, mutta huomasin että K seurattavissa ja tykkööjissä oli muutama B sukunimikaima, olisiko sisaruksia tms. Tuo seurattavissa oleva oli myös listan yläpäässä eli ilmeisesti hiljattain lisätty. Ei tuo nyt miltään välirikolta vaikuta kun seuraillaan puolin ja toisin koko lähipiiriä.
Se Tijana on Bojanin sisko ja K on seurannut kyllä euroviisuista asti. Ovat varmaan siellä tavanneet, kun B:n perhe oli ainakin osan aikaa siellä paikan päällä.Tunnen itseni kauheaksi stalkkeriksi, mutta huomasin että K seurattavissa ja tykkööjissä oli muutama B sukunimikaima, olisiko sisaruksia tms. Tuo seurattavissa oleva oli myös listan yläpäässä eli ilmeisesti hiljattain lisätty. Ei tuo nyt miltään välirikolta vaikuta kun seuraillaan puolin ja toisin koko lähipiiriä.
Onko tuo nyt iso juttu. Bojanhan tuntee Jessen tai on ainakin usein tavannut.Voi Bojan. SInun piti nyt ottaa sitä tarottien mainitsemaa etäisyyttä ettei mene se meno "päättömäksi" niinkuin varoiteltiin.
Paitsi, köh, yksi.Mun mielestä on kyllä jotenkin ihanaa kuinka B:n ja K:n läheiset seuraavat ristiin ja rastiin toisiansa sekä poikia. Suloista, että haluavat oppia toisensa tuntemaan
Hei, ja ihana kuulla, jos viestistäni oli jotakin hyötyä. Moni muu tässä onkin jo kommentoinut, mutta halusin vielä sanoa ajatuksen, että yksi hyvä syy, miksi sinun "näillä vuosilla pitäisi vielä mukaan päästä", voisi olla vaikkapa se, että sinä voit, se on mahdollista! Ei luovuta elämästä ennen kuin se oikeasti päättyy. Jokinhan Käärijässä on inspiroinut sinua jo lipun hankintaan ja kuten kirjoititkin, olet herännyt henkiin. Silloin tämä ei voi olla huono juttu sinulle mennä mukaan! Useamman Käärijän keikan kokemuksella voin kyllä sanoa, että kyllä se kannattaa kokea. Käärijän juttu aukeaa mielestäni (ja myös hänen omien sanojensa mukaan) kunnolla vasta itse kokien.Kiitos tästä viestistä. Sain lisää miettimisen aihetta. Juuri tästähän K puhuu, ettei pitäisi hävetä. Häpeä on aina mulla ollut mukana enemmän tai vähemmän, tällä kertaa se vielä voitti. Eniten ehkä mietin sitä, miksi näillä vuosilla vielä pitäisi mukaan päästä, vaikka pitkään oli jo sellaisia aikoja, etten edes halunnut. Hullun KB kevään vaikutusta, olen herännyt henkiin.
Joo, tuskin oikeasti on. Joku tässä sanoi vaan, että olisi alkanut vasta eilen seuraamaan, mikä tuntui oudolta kun muuten pidetään radiohiljaisuutta. Ehkä tässä nyt alkaa jo suurennella mitättömiä asioita mielessään kun mitään ei enää tapahdu oikeasti.Onko tuo nyt iso juttu. Bojanhan tuntee Jessen tai on ainakin usein tavannut.
No voi sun hitto. MeilläTähän uskontoon mäkin voisin liittyä. Tai no, oikeastaan taidan olla siinä jo
Eikös K seuraa Bojanin siskoa, jolla yksityinen tili.Paitsi, köh, yksi.
Jotain on selvästi "kutemassa", mitä se sitten on, sen aika näyttää.Sanokaa mun sanoneen.
Tää somehiljaisuus johtuu siitä, että K ja B (tai JO) on tulossa yhteisbiisi. Jesse tietenkin mukana tekemässä. Hiljaisuutta myrskyn edellä ja haluavat maksimoida julkisuuden sitten kun se julkistetaan.
Kyllä vaan, taistelu häpeää vastaan jatkuu. Mulla on muuten viha-rakkaus suhde käärijäänvälillä puhisen enkä voi sietää koko tyyppiä ja seuraavassa hetkessä olen jo suunnittelemassa keikkalipun ostoa. Mun poika kysyi joku aika sitten, että mikä siinä käärijässä on niin ihmeellistä, vaikka mä en ollut mielestäni häntä mitenkään hehkuttanut, kai sitten vahingossa olin. Vastasin, että energia.Hei, ja ihana kuulla, jos viestistäni oli jotakin hyötyä. Moni muu tässä onkin jo kommentoinut, mutta halusin vielä sanoa ajatuksen, että yksi hyvä syy, miksi sinun "näillä vuosilla pitäisi vielä mukaan päästä", voisi olla vaikkapa se, että sinä voit, se on mahdollista! Ei luovuta elämästä ennen kuin se oikeasti päättyy. Jokinhan Käärijässä on inspiroinut sinua jo lipun hankintaan ja kuten kirjoititkin, olet herännyt henkiin. Silloin tämä ei voi olla huono juttu sinulle mennä mukaan! Useamman Käärijän keikan kokemuksella voin kyllä sanoa, että kyllä se kannattaa kokea. Käärijän juttu aukeaa mielestäni (ja myös hänen omien sanojensa mukaan) kunnolla vasta itse kokien.
Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, sisäistetyn häpeän kanssa varsmasti moni suomalainen kamppailee. Mutta haastetaan se itsessämme! Käärijä on minua inspiroinut siinä asiassa ja se on yksi syy, miksi hän on minulle tärkeä. Siellä saa olla omanlaisensa eikä tarvitse pelätä maailmaa. Tule mukaan!
Tässä varmaan viitattiin siihen, että onhan se nyt erikoista että B seuraa ihan koko muuta tuttavapiiriä mutta ei tyttistä.No voi sun hitto. Meillä
Eikös K seuraa Bojanin siskoa, jolla yksityinen tili.