Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin Joymuffinin tarinat (uudestaan). Teknisesti mainiosti kirjoitettuja, ja tarina niin uskottava. Ainoa mitä en usko, on se, että B olisi viettänyt finaaliyön jotenkin jossain muualla kuin K:n kanssa. Kiitos!

Finaaliyöstä puheen ollen. Vasta tänään huomasin, että JO:n lentokenttäklipissä Jan antaa varsin suoran vinkin siitä, että Bojan jäi Käärijän matkaan. Tätä ennen luulin, että kyseessä on arvailu. Mutta Jan kyllä ihan selvästi antaa ilmi, että Bojan myöhästyi koneesta, koska jäi Käärijän luo.

Sipriina
Kiitos! On tullut kirjoitettua teksti jos toinenkin eläissäni. 😊 Yksi iso syy tuohon taiteelliseen valintaan oli se, että tosi monessa ficissä jo muhinoidaan finaaliyönä, se tuntuu sekä kliseeltä että ihan liian ennalta-arvattavalta. En myöskään keksinyt, mitä muuta sinä yönä voisi tarinan kannalta tapahtua kuin muhinointia tai tunteiden tunnustusta, joita en kumpaakaan siihen kohtaan halunnut, joten tulkitsin t-paitavinkkauksen niin, että Bojan myöhästyi Käärijän _takia_ mutta ei vätltämättä siksi että hän olisi aamuun asti riekkunut tämän kanssa. :)

Ficin jatko-osa, jota ei koskaan pitänyt tulla, etenee hyvää vauhtia. Luulin etten keksisi siihen mitään tapahtumia, mutta olen keksinyt suorastaan liikaa ja osa pitänee jättää pois. Ja sen verran vielä tiisaan, että toisin kuin alkuosassa, tässä on reilusti dialogia, Jere avautuu paljon ja pääsee yllättämään Bojanin varmaan useammankin kerran (positiivisesti).

- Joymuffin
 
vierailija
Mietin, miksi tämä niin koukuttaa. Tekisi mieli yleistää, mutta tajuan kyllä, että kaikki ovat täällä varmaankin aivan omista syistään.

Olen selkeästi yli 50-v, erinomaisessa ammatissa, ja vanhempi poikani täyttää syyskuussa 22.
Miten voi olla, että kuolaan täällä päivästä toiseen omaa poikaani pari vuotta vanhempaa Bojania?

Jos kyseessä olisi ollut säpinä vaikka Bojanin ja jonkun viisumimmin välillä, olisin ohittanut. Kaikki eroottinen miehen ja naisen välillä tekee nykyään, ja jo vuosia, vaikean olon. Seksi ja rakkaus, intiimi suhde, oli ennen erottamaton osa elämääni, mutta ei enää pitkään aikaan, kuten olen kertonut aiemmin.

Varmaankin tämä on minulle se juttu. Minä heteronainen en koe jääväni mitään paitsi, jos ja kun seuraan näiden kahden rakkaus – ystävyys - tarinaa. Ensimmäistä kertaa vuosiin olen seurannut rakastumista! En siis kestä noita heidän kemioita ja energioita, tulee omat kokemukset niin mieleen. Yllätän itseni hymyilemästä itsekseni ilman sen kummempaa syytä, miettiessäni näitä kahta. Olen siis rakastunut heidän tapaamiseensa, heidän erityisiin kemioihinsa, siihen, että elämä ihmisille näitä hetkiä voi tarjota.

Välillä on surumieli siksi, että Bojan taidettiin torjua. Siksi olen hänen tiimissään, vaikka kyllähän Kärdekin ihastuttava on, ja ilman häntä tätä ei olisi tapahtunut. Bojan on niin monella tapaa lahjakas, että välillä huolestuttaa, miten hänen elämänsä tästä jatkuu eteenpäin. Usein näillä monilahjakkailla on lopulta vaikeaa. Siis Kääryleestä riippumaton asia, kun ihminen on noin säihkyvän kaunis ja lahjakas.

Sipriina
 
vierailija
Kiitos! On tullut kirjoitettua teksti jos toinenkin eläissäni. Yksi iso syy tuohon taiteelliseen valintaan oli se, että tosi monessa ficissä jo muhinoidaan finaaliyönä, se tuntuu sekä kliseeltä että ihan liian ennalta-arvattavalta. En myöskään keksinyt, mitä muuta sinä yönä voisi tarinan kannalta tapahtua kuin muhinointia tai tunteiden tunnustusta, joita en kumpaakaan siihen kohtaan halunnut, joten tulkitsin t-paitavinkkauksen niin, että Bojan myöhästyi Käärijän _takia_ mutta ei vätltämättä siksi että hän olisi aamuun asti riekkunut tämän kanssa.

Ficin jatko-osa, jota ei koskaan pitänyt tulla, etenee hyvää vauhtia. Luulin etten keksisi siihen mitään tapahtumia, mutta olen keksinyt suorastaan liikaa ja osa pitänee jättää pois. Ja sen verran vielä tiisaan, että toisin kuin alkuosassa, tässä on reilusti dialogia, Jere avautuu paljon ja pääsee yllättämään Bojanin varmaan useammankin kerran (positiivisesti).

- Joymuffin
Ymmärrän valintasi kirjoittaessa täydellisesti! Olen alan harrastaja, nuorempana uskoin, että minusta voisi tulla kirjailija. Nämä kehut tulevat siis 'asiantuntijalta'.
Jatka kirjoittamista. Sinulla on siihen lahja, ja meitä isosti kiinnostaa tämä aihe. Jatka kirjoittamista vaikka tämä aihe kuihtuisi. Ehkä sinusta tulee se kirjailija!

Sipriina
 
vierailija
Tarkoitan siis, että samoista tiedoista vedetään täysin vastakkaiset tulkinnat.
Ooooh sano että on kaveriporukassa vedonlyönti tai leikkimielinen kädenvääntö (köh köh) ja haluat voittaa, niin mitä mieltä hän on. Kyllä tää pitää selvittää!!
En oikein tiedä onko hän tän ihmispuolen asiantuntija kun yleensä tulkitsee joidenkin vallanpitäjien, poliitikkojen ja kuninkaallisten kehonkieltä ei ehkä niin positiivisten asioiden valossa🙈😎
 
vierailija
Ymmärrän valintasi kirjoittaessa täydellisesti! Olen alan harrastaja, nuorempana uskoin, että minusta voisi tulla kirjailija. Nämä kehut tulevat siis 'asiantuntijalta'.
Jatka kirjoittamista. Sinulla on siihen lahja, ja meitä isosti kiinnostaa tämä aihe. Jatka kirjoittamista vaikka tämä aihe kuihtuisi. Ehkä sinusta tulee se kirjailija!

Sipriina
Ehkä minusta on jo tullut ja yritin vihjaista siihen suuntaan, mutta yritän myös olla olematta liian tunnistettava tällä foorumilla. ;) Mutta hauska on ollut kirjoitella fiktiota pitkästä aikaa, kun viimeiset muutaman vuoden olen kirjoittanut vain ihan muita juttuja!
 
vierailija
Bojan on alkanut seuraamaan k parasta kaveria jesseä nytten
Nii mutta jos tätäkin nyt ihan järjellä ajattelee.
Bojan on Lontoossa, ihmisten ympärömänä ja pitää hauskaa. Ja mitä se tekee? Rupeaa seuraamaan Jeren parasta kaveria. Miten tota voi enää muuten selittää kuin että selkeästi J pyörii sen mielessä ihan jatkuvasti, jopa lomareissulla.
 
vierailija
Nii mutta jos tätäkin nyt ihan järjellä ajattelee.
Bojan on Lontoossa, ihmisten ympärömänä ja pitää hauskaa. Ja mitä se tekee? Rupeaa seuraamaan Jeren parasta kaveria. Miten tota voi enää muuten selittää kuin että selkeästi J pyörii sen mielessä ihan jatkuvasti, jopa lomareissulla.
Voi Bojan. SInun piti nyt ottaa sitä tarottien mainitsemaa etäisyyttä ettei mene se meno "päättömäksi" niinkuin varoiteltiin.
 
vierailija
Kiitokset kaikille jotka on laittanu videoita Are you iltaan liittyen! Auttavat kovasti, koska noistakaan en ollut nähnyt kuin yhden aiemmin. Ja kun on ollut puhetta noista tarkkojen päivien luennoista niin ne on parempi tehdä oikeassa järjestyksessä, eli aloittaa Are you illasta ja sitten tehdä finaalista. Ihan vaan sen takia, että yritän aina luennoissani nähdä jatkumoa koska niitä on helpompi tulkita sillä tavalla eikä vaan yksittäisinä tapahtumina. 🔮
 
vierailija
Nii mutta jos tätäkin nyt ihan järjellä ajattelee.
Bojan on Lontoossa, ihmisten ympärömänä ja pitää hauskaa. Ja mitä se tekee? Rupeaa seuraamaan Jeren parasta kaveria. Miten tota voi enää muuten selittää kuin että selkeästi J pyörii sen mielessä ihan jatkuvasti, jopa lomareissulla.
Mistä ton siis voi tietää että milloin on alkanut seuraamaan, en näe instassa mitään aikoja seuraajaksi tulolle yms .ja voihan se olla että Jesse on vaikka eka alkanut seurata Bojania ja hän sitten takas. Pitäisin vaan erikoisena ettei olisi jo aiemmin seurannut kun Jesse oli Liverpoolissakin ja tapasivat myös Suomenvkl
 
vierailija
Mistä ton siis voi tietää että milloin on alkanut seuraamaan, en näe instassa mitään aikoja seuraajaksi tulolle yms .ja voihan se olla että Jesse on vaikka eka alkanut seurata Bojania ja hän sitten takas. Pitäisin vaan erikoisena ettei olisi jo aiemmin seurannut kun Jesse oli Liverpoolissakin ja tapasivat myös Suomenvkl
En nyt voi tietää tarkkaa kellonaikaa mutta B alkoi seurata ensin. Koska näkyi ensin vaan että B seuraa Jesseä, mutta ei toisinpäin. Nyt tosin näkyy jo että Jesse myös seuraa häntä, mutta tämän päivän aikana nää on tapahtunu.
 
vierailija
Nii mutta jos tätäkin nyt ihan järjellä ajattelee.
Bojan on Lontoossa, ihmisten ympärömänä ja pitää hauskaa. Ja mitä se tekee? Rupeaa seuraamaan Jeren parasta kaveria. Miten tota voi enää muuten selittää kuin että selkeästi J pyörii sen mielessä ihan jatkuvasti, jopa lomareissulla.
Minkäköhänlainen tunneryöppy niille oikeesti iskee sit ku ne taas näkee toisensa? Ja uskon vakaasti et näkevät. Tulee kuitenki käsittääkseni pisin näkemistauko mitä niillä on ollu. Enkä nyt (välttämättä) tarkota sitä et ne romahtais rakkaudesta toistensa syliin, vaan esim. sitä ilon määrää. Nään jo mielessäni ne korvasta korvaan menevät hymyt :)
 
vierailija
En nyt voi tietää tarkkaa kellonaikaa mutta B alkoi seurata ensin. Koska näkyi ensin vaan että B seuraa Jesseä, mutta ei toisinpäin. Nyt tosin näkyy jo että Jesse myös seuraa häntä, mutta tämän päivän aikana nää on tapahtunu.
Mutta siis mistä tietää ettei seurannut esim eilen, vai pitääkö siellä niitä seuraajia stalkata ihan päivätöikseen😅. Tai siis mistä tietää mitkä on uusimpia jne
 
vierailija
Mutta siis mistä tietää ettei seurannut esim eilen, vai pitääkö siellä niitä seuraajia stalkata ihan päivätöikseen. Tai siis mistä tietää mitkä on uusimpia jne
Itse huomasin ton sattumalta koska menin Bojanin seuraajien kautta ettimään twitterissä paljon puhuttua näyttelijää jonka kuulemma se oli eilen tavannut. Halusin nähdä kenestä kaikki höpisee twitterissä. Ihmettelin sitte et miksi ihmeessä Jesse on ilmestyny B seurattaviin ja katoin onko jessellä B omissa seurattavissaan ja eipä ollut vielä sillon.
 
vierailija
En nyt voi tietää tarkkaa kellonaikaa mutta B alkoi seurata ensin. Koska näkyi ensin vaan että B seuraa Jesseä, mutta ei toisinpäin. Nyt tosin näkyy jo että Jesse myös seuraa häntä, mutta tämän päivän aikana nää on tapahtunu.
Ai noin tarkkaa tietoa on, etteivät seuranneet toisiaan ennen tätä päivää? Sitä vaan, että ne seurattavat ei kyllä ole missään seurausjärjestyksessä instassa. Katoin esim. tyttären instaa ja sillä ylimpänä omia perheenjäseniä käärijän kanssa, vaikka alkoi seuraamaan sukulaisiaan paljon ennen kärtsää.
 

Yhteistyössä