Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokuhan sanoi että myös B:llä on jo vähän harmaata vaikka on niin nuori. Oisko sukuvika että harmaantuu aikaisin? Oon miettinytkin että minkälaiset B vanhemmat on. Pitääpä etsiä jos löytyisi jostain kuva. Muistatko missä näit?
Ainakin tässä lehtijutussa on kuva B:n perhestä

-eri
 
vierailija
Ainakin tässä lehtijutussa on kuva B:n perhestä

-eri
Vau, onko tuo Bojanin isä? Jotenkin aika eri näköinen ja oloinen kuin mitä kuvitellut. Äidin tainnutkin nähdä aikaisemmin jossain klipeissä, heillä tuntuu olevan läheiset välit B:n kanssa.
 
vierailija
Bojan

Peikko -boika?
 
vierailija
Nyt tiedän ketä mulle tulee Juresta mieleen, on häirinnyt tosi paljon kun on ollut ihan kielen päällä mut nyt tajusin! Leffa Notting Hill, Hugh Grantin kämppis eikö olekin jotain samaa? Olin kovin yllättynyt kun Jure oli laittanut hiukset pois otsalta, näytti aivan erilaiselta ja suoraan sanoen tosi paljon paremmalta! Symppis on joka tapauksessa.
Rhys Ifans on näyttelijän nimi.
 
vierailija
Luke Blackin konserttiyleisö Lontoossa lauloi upeasti mukana, kun Cha cha cha soi ilmeisesti konsertin alkua odotellessa.


Tuolta samalta postaajalta löytyy myös monta Luke Blackin live-esitystä konsertista.
 
vierailija
vierailija
Vielä häpeästä ja keikoilla käymisestä. Kävin nuo liian vanha ja hävettää -keskustelut itseni kanssa kun olin 50 v. ja halusin mennä Blind Channelin keikalle. Kyllä, just se monen suomalaisen metalheadin mielestä todella nolo angstibändi, jolla Suomessa on maine teinityttöjen suosikkina. Paljon häpeämisen aiheita, muitakin kuin ikä. Nyt olen käynyt jo monella keikalla, kukaan ei ole pahasti katsonut tai ylipäänsä mitään huomiota kiinnittänyt. Parasta on, että olen löytänyt vielä paljon itseänikin vanhempia bändin faneja eri puolilta Suomea, ja nyt käymme välillä yhdessä keikoilla. Rimaa madaltava tekijä oli se, että minulla on laaja (toki ikäiselleni osittain hyvin sopimaton) musiikkimaku ja käyn muutenkin paljon keikoilla. On ollut kiinnostava tarkkailla, minkälaisia häpeän aiheita ja muita lukkoja sitä ihminen itse päähänsä rakentelee. Ja miten niitä samoja lukkoja huomaa muillakin olevan. Niiden tunnistaminen ja aukominen kannattaa! 💚

Käärijän keikalle oli pakko päästä heti viisutappion jälkeen jäähallille. Joker outia vielä harkitsen, ilmeisesti Turkuun olisi lippuja. Este ei nyt kuitenkaan ole häpeä, vaan käytännön haasteet.
 
vierailija
Joskus täällä tai Vauvassa ihmiset reflektoivat miten kokevat K&B-asian, esim. ovatko ihastuneita K:hen, B:hen vai heidän suhteeseensa. Itse en ole ihastunut kumpaankaan, vaikka B on ehdottomasti enemmän miestyyppiäni ulkoisesti ja mitä nyt hänen sisimpäänsä näemme. Olen se enkkuficin kirjoittaja, joka on ihastunut minulle flirttaavaan varattuun (ikäiseeni) mieheen, ja "elämäni mies" taas oli lähes tarkkaan Bojanin ikäinen eli minua reippaasti nuorempi suuri taiteilijasielu. Lisäksi kirjoitin olevani myös erittäin samanlainen kuin molemmat Bojanin persoonaa kuvanneet tarot-kortit (vaikka en koe, että olisimme juuri muilla tavoin samanlaisia) ja tämän luennan jälkeisenä yönä näin peräti hämmentävää unta, jossa olin itse Bojan. Lisäksi rakastan slaavilaisia kieliä ja koen olevani eniten kotonani IRL Balkanilla ja jotenkin Jokeiden musa tuntuu tästä syystä tosi "kotoisalta" ja lohdulliselta, melkein kuin comfort food.

Joten ööh, yritän kai sanoa että olen shippaaja, mutta itselläni tähän liittyy myös paljon muitakin ulottuvuuksia, niin musiikin kuin K&B:nkin suhteen. :) Ja kai samaistun Bojaniin tässä omassa tämänhetkisessä ihastumiskuviossani, vaikka samalla hän tuo mieleen myös tuon aikaisemman nuorukaisen. Vertausasiaa ei nyt yhtään edistä se näillä foorumeilla tällä hetkellä yleinen epäilys, että tyttikseltä on ehkä tullut Jerelle noottia Bojanin suhteen. Olen nimittäin jo pidempään epäillyt, että ihastukseni puolisolta saattaa tulla noottia minun suhteeni - ja elättänyt toivoa, että ihastukseni persoonallisuuden huomioiden tämä saattaisi olla minun kannaltani jopa edullinen juttu, mitä tässä shippaustapauksessa on valitettavasti vaikea nähdä (paitsi ehkä shippauslasieni läpi). Tuntuu vähän höhlältä peilata tällaisia asioita kun sattumaahan ne ovat, eikä mitään todellisia yhteyksiä varmaankaan ole, mutta näillä nyt mennään. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Luke Blackin konserttiyleisö Lontoossa lauloi upeasti mukana, kun Cha cha cha soi ilmeisesti konsertin alkua odotellessa.


Tuolta samalta postaajalta löytyy myös monta Luke Blackin live-esitystä konsertista.
😍 Mulla menee edelleen kylmikset, kun ulkomailla ihmiset vetää antaumuksella suomeksi ChaChaChata. Ja ihan väkisin myös mietin, onki tästäkin lähtenyt pieni klippi Suomeen erään slovenialaisen toimesta...
 
vierailija
Jep, kyllä siellä mukavia taukoja on keikoissa
Mä veikkaan että ainakin Käärijä tarvitsee kaikki pienet keikkataukonsa palautumiseen ja läheisten kanssa yhdessäoloon. Se ei tosiaan lähde mihinkään Sloveniaan suhaamaan niissä väleissä, kun muutenkin on niin tiukkaa ajan kanssa. En vaan kertakaikkiaan näe sellaista tapahtuvaksi. bojan on ihan erityyppinen, jaksaa keikkatauolla lähteä Lontooseen viisukavereiden kanssa hengaamaan, K ei tekisi sellaista ikinä. Toki myös Bojan ilmeisesti sinkku eikä silleen tarvitse miettiä kumppanin tunteita yms. Ja onhan se nuorempikin😅
 
vierailija
Bojan

Itse en kauheasti lämpene näille kuville, joissa Bojan näyttää siltä, että on ryypännyt viikon putkeen ja jättänyt hiukset pesemättä. En tiedä, mitä hän haluaa viestittää niillä vai viestittääkö mitään?
 
vierailija
Mä veikkaan että ainakin Käärijä tarvitsee kaikki pienet keikkataukonsa palautumiseen ja läheisten kanssa yhdessäoloon. Se ei tosiaan lähde mihinkään Sloveniaan suhaamaan niissä väleissä, kun muutenkin on niin tiukkaa ajan kanssa. En vaan kertakaikkiaan näe sellaista tapahtuvaksi. bojan on ihan erityyppinen, jaksaa keikkatauolla lähteä Lontooseen viisukavereiden kanssa hengaamaan, K ei tekisi sellaista ikinä. Toki myös Bojan ilmeisesti sinkku eikä silleen tarvitse miettiä kumppanin tunteita yms. Ja onhan se nuorempikin
En pitäisi mahdottomana juttuna ollenkaan. Kävihän se heittämässä nopeet keikat Virossa ja Ruotsissa. Ja kuvittelisi, että Joker Outin keikalla kysymys olisi nimenomaan vierailusta, ei mistään omasta keikasta. Sitä paitsi eihän niillä nyt mikään kauheen iso ikäero ole, toinen 24v toinen 29v. Käärijän ulkomuoto vaan hämää partoineen, tulee vanhempi vaikutelma.
 
vierailija
Itse en kauheasti lämpene näille kuville, joissa Bojan näyttää siltä, että on ryypännyt viikon putkeen ja jättänyt hiukset pesemättä. En tiedä, mitä hän haluaa viestittää niillä vai viestittääkö mitään?
Nää on sitä nuorisolaisosastoa nää kuvat mun mielestä. Naama sexyllä mutrulla ja tukka sekaisin. Sellasta Bieber-matskua. Sanon rakkaudella, puumailen B:tä ja ihailen häntä tosissani.
 
vierailija
En pitäisi mahdottomana juttuna ollenkaan. Kävihän se heittämässä nopeet keikat Virossa ja Ruotsissa. Ja kuvittelisi, että Joker Outin keikalla kysymys olisi nimenomaan vierailusta, ei mistään omasta keikasta. Sitä paitsi eihän niillä nyt mikään kauheen iso ikäero ole, toinen 24v toinen 29v. Käärijän ulkomuoto vaan hämää partoineen, tulee vanhempi vaikutelma.
Samaa mieltä. En mäkään näe hengaamassa parikymppisten kanssa Lontoossa mutta tollanen suunniteltu keikkavierailu voisi hyvin toteutua.
 

Yhteistyössä