Moi!
Huomasin vasta nyt tämän sun viestin
@Rusakkonen ! Tosiaan hurjasti onnea sulle raskaudesta <3 On kyllä niin mieltä lämmittävä uutinen!!!
Vastailen enemmän vielä paremmalla ajalla, nyt vaan nopeasti että olen tosiaan nyt viikoilla 7+4 ja eilen varhaisultrassa näkyi syke ja viikkoja vastaava alkio <3 LA taitaa olla 18.2.2023 <3 Varasin eilen heti ultran jälkeen neuvola-ajan ja sain ensi viikolle <3 Mulla on ollu tosi oireetonta, pieni pahoinvointi alkoi 6+0 mutta nyt vaikuttaa olevan voimistumaan päin <3 Väsymystä myös ollut tässä puoltoista viikkoa. Ihanaa olla raskaana!!!!
Ajattelin että siirryn tänne plussapuolelle varhaisultran jälkeen ja kiva että sinäkin
@Rusakkonen olet täällä, luulen että täällä ei tällä hetkellä muita olekaan :-D Tervetuloa toki kaikki uudetkin!
Neuvolasysteemi ainakin meillä täällä pienemmässä kunnassa toimii mallikkaasti ja kuvittelisin kyllä että olet hyvässä seurannassa! Itsellä ainakin esikoisen kohdalla pieneen fs-mittaan reagoitiin heti ja päästiin heti kasvuseurantaan ja käsittääkseni Suomessa kyllä hyvin seurataan ja herkästi reagoidaan kaikkiin rasausasioihin!
Mukavaa viikkoa kaikille!
Karhurouvanen 7+4
Karhurouvanen 7+4