Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Moij
Kysyisin monta päivää oviskivut voi kestää?
Mulla aikasemmin aika oireeton ovulaatio, synnytyksen jälkeen olen 1/5 kierrossa tuntenut kivuista oviksen. Muistelen että silloin sattui yhtenä päivänä vatsaan.
Nyt menossa kolmatta päivää ikävät jomot alavatsalla, kuin menkat olis alkamassa. Ollut myös ällö olo näinä päivinä, voiko liittyä ovulaatioon?
Tein tänään ihan äsken o-testin, mikä oli räikeän punainen (punasempi kuin kontrolli). Toissapäivänä oli ehkä limat, tuli myös pienesti verta yhdynnän jälkeen.
Eli kysymys vielä; voiko vasta tänään olla ovulaatio vaikka kipuja jo kolmatta päivää?
Nyt olis kp 9.
 
Minä täällä jälleen taas samojen Onestep testien kanssa. Näättekö mitään? Ylempää kuvaa muokkasin, niin ihan kuin siinä vähän punertaisi. Voipi olla, että taas vaan viivanpaikkoja. Ylempi liuska eilen illalta, ja alempi tänä aamuna.

 
Kysyisin monta päivää oviskivut voi kestää?
Mulla aikasemmin aika oireeton ovulaatio, synnytyksen jälkeen olen 1/5 kierrossa tuntenut kivuista oviksen. Muistelen että silloin sattui yhtenä päivänä vatsaan.
Nyt menossa kolmatta päivää ikävät jomot alavatsalla, kuin menkat olis alkamassa. Ollut myös ällö olo näinä päivinä, voiko liittyä ovulaatioon?
Tein tänään ihan äsken o-testin, mikä oli räikeän punainen (punasempi kuin kontrolli). Toissapäivänä oli ehkä limat, tuli myös pienesti verta yhdynnän jälkeen.
Eli kysymys vielä; voiko vasta tänään olla ovulaatio vaikka kipuja jo kolmatta päivää?
Nyt olis kp 9.
Joo, mun mielestä oviskipuja voi olla useampana päivänä 😊 ja jos sait testiin selkeän positiivisen tuloksen, niin luottaisin siihen!
 
Kysyisin monta päivää oviskivut voi kestää?
Mulla aikasemmin aika oireeton ovulaatio, synnytyksen jälkeen olen 1/5 kierrossa tuntenut kivuista oviksen. Muistelen että silloin sattui yhtenä päivänä vatsaan.
Nyt menossa kolmatta päivää ikävät jomot alavatsalla, kuin menkat olis alkamassa. Ollut myös ällö olo näinä päivinä, voiko liittyä ovulaatioon?
Tein tänään ihan äsken o-testin, mikä oli räikeän punainen (punasempi kuin kontrolli). Toissapäivänä oli ehkä limat, tuli myös pienesti verta yhdynnän jälkeen.
Eli kysymys vielä; voiko vasta tänään olla ovulaatio vaikka kipuja jo kolmatta päivää?
Nyt olis kp 9.
Eiks o-testit näytä sen huipun ja siitä
Minä täällä jälleen taas samojen Onestep testien kanssa. Näättekö mitään? Ylempää kuvaa muokkasin, niin ihan kuin siinä vähän punertaisi. Voipi olla, että taas vaan viivanpaikkoja. Ylempi liuska eilen illalta, ja alempi tänä aamuna.
Kyllä näkyy kaikissa haaleat viivat 😊
 
vierailija
Minä täällä jälleen taas samojen Onestep testien kanssa. Näättekö mitään? Ylempää kuvaa muokkasin, niin ihan kuin siinä vähän punertaisi. Voipi olla, että taas vaan viivanpaikkoja. Ylempi liuska eilen illalta, ja alempi tänä aamuna.
Tää on niin epäluotettava testi, että tee joku muu.
Ekassa sitä väriä on jäänyt testi alueelle ja tokassa viivan kohdalla on jotain epämääräistä väriä, ei selkeää erottuvaa viivaa.
 
vierailija
Ovulaatio asiaa edelleen! Niin monta vuotta kun tätä viimeksi harrastanut, oon ihan pihalla. Olen edelleen sama kuin yllä oleva ihmettelijä.
Nyt isot ikävät kivut KUUDETTA PÄIVÄÄ menossa! Eilen oli illalla pahin näistä päivistä. Ilmeisesti ihan normaalia että näin monta päivää?

Millo mulla siis on ovulaatio ollut? Eilen?
Mietin että toi hymiö tuli noin haalealla viivalla. Jättääkö toi aina noin haaleeksi? Mut kai se on ihan luotettava.

 
vierailija
Jos kierrosta tai oviksesta ei ole tarkkaa tietoa, niin kuinka pian mahdollisen kiinnittymisvuodon jälkeen teidän mielestä kannattaa testailla? La oli menkkajomotuksia, tuli paperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista ja pari pisaraa siteeseen asti, sen jälkeen ei kerrassaan mitään. 🤔🤔
 
vierailija
Jos kierrosta tai oviksesta ei ole tarkkaa tietoa, niin kuinka pian mahdollisen kiinnittymisvuodon jälkeen teidän mielestä kannattaa testailla? La oli menkkajomotuksia, tuli paperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista ja pari pisaraa siteeseen asti, sen jälkeen ei kerrassaan mitään.
Kiinnitysvuoto on urbaania legendaa, mutta jos ajatellaan että kiinnittymisestä vuotoa tulisi, niin raskaustesti voi havaita hcg:n pari päivää kiinnittymisen jälkeen.
 
https://aijaa.com/doErH7

Laitanpa tänne mun testien kehityksen dpo 11 lähtien kun ainakin itseä kiinnosti niitä nähdä piinaillessa. Ovis siis varmistettu testeillä ja kiinnittymiskipuja tunsin dpo 6 illalla.

Clearblue on 25 herkkä (apteekista "helppo ja nopea", marketin samanniminen testi on erilainen) ja dpo 10 testi on tehty iltapäivällä, kaikki muut aamuisin.
Dpo 10 aamulla frsu:n herkkä näytti häviävän haamun n.1h testiajan jälkeen (ei kuvaa). Dpo11 aamulla frsu:n herkkä tosi heikko haamu(ei kuvaa), heikompi kun pc samaan aikaan (kuvassa)
Sininen pc näytti haamua siis jo dpo 11 aamulla ja on tummentunut säännöllisesti. Dpo 14 siis pc ja rfsu:n herkkä.
Enää enempää en testaa ☺ Tällä perusteella suosittelen testiksi tuota cb:tä jos testaa aikaisin, tai pc:tä jos haluaa testata edullisemmin.
 

Yhteistyössä