Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Moikka! Osaiskohan joku auttaa 🥺 kuinka pian ovulaation/yhdynnän jälkeen olette plussanneet? Mulla epäsäännöllinen kierto, epämääräisiä oireita (koko viime viikon tuntui painetta kohdun/rakon kohdalla, mitä en oo tuntenut koskaan muulloin kun viimeksi kun olin raskaana; parina aamuna huono olo; menkkajomotuksia ilman menkkoja) ja yhdynnästä nyt aikaa 12pv. Testit edelleen negaa, onkohan vielä mahkuja? 🥺 Kiitos avusta!
 
vierailija
Moikka! Osaiskohan joku auttaa kuinka pian ovulaation/yhdynnän jälkeen olette plussanneet? Mulla epäsäännöllinen kierto, epämääräisiä oireita (koko viime viikon tuntui painetta kohdun/rakon kohdalla, mitä en oo tuntenut koskaan muulloin kun viimeksi kun olin raskaana; parina aamuna huono olo; menkkajomotuksia ilman menkkoja) ja yhdynnästä nyt aikaa 12pv. Testit edelleen negaa, onkohan vielä mahkuja? Kiitos avusta!
Huomenta! Mitäs mieltä arvon raati on tästä? Onko kyseessä näköharha, haamu vai viivan paikka? Käytössä Rfsu:n Test Early

 
No tota mäkin mietin et oudossa kohdassa! Kiitos, koitan huomenna toista testiä!
Toi ei mun mielestä edes ole kovin herkkä testi, mä sain tolla sellaisen ihan haalean haamun ja heti perään rakosta tiristetystä tilkasta clearbluen "helppo ja nopea" testillä selkeän plussan (ei siis edes se herkkä testaa aikaisin vaan se mihin tulee +). Mutta toisaalta myöskään en oo mitään haamuja tai viivanpaikkoja tohon saanut turhaan.
 
vierailija
Toi ei mun mielestä edes ole kovin herkkä testi, mä sain tolla sellaisen ihan haalean haamun ja heti perään rakosta tiristetystä tilkasta clearbluen "helppo ja nopea" testillä selkeän plussan (ei siis edes se herkkä testaa aikaisin vaan se mihin tulee +). Mutta toisaalta myöskään en oo mitään haamuja tai viivanpaikkoja tohon saanut turhaan.
Okei kiitos kokemuksesta! T. Sama vierailija
 
https://aijaa.com/puWyr2
Näkeekö kukaan mitään? Rfsu:n herkkä avattuna.
On aika himmeä ettei kuvaan tallennu kun kamera yrittää korjata valkoisen valkoiseksi, mutta silmin katsoessa on siinä vähintään viivanpaikka. Sellaista en tällä ole saanut kuin raskaana ollessa.
Tää ei oikeastaan ole kovin hyvä ja herkkä testi mutta halvin herkistä, siksi testasin. Hankin cb:n seuraavaksi....
 
vierailija
https://aijaa.com/puWyr2
Näkeekö kukaan mitään? Rfsu:n herkkä avattuna.
On aika himmeä ettei kuvaan tallennu kun kamera yrittää korjata valkoisen valkoiseksi, mutta silmin katsoessa on siinä vähintään viivanpaikka. Sellaista en tällä ole saanut kuin raskaana ollessa.
Tää ei oikeastaan ole kovin hyvä ja herkkä testi mutta halvin herkistä, siksi testasin. Hankin cb:n seuraavaksi....
Viivanpaikka. Melko tavallinen tulos tällä testillä oli raskaana tai ei.
Ei siis kovin luotettava.
Vaikkei aiemmin ole saanut niin se huono testi voi sit myöhemmin osua kohdalle.

Hanki viikkodigi! On herkkä ja selkeä.
 

Yhteistyössä