NNäkyy haamu kyllä
Miten kävi, lähtikö vahvistumaan?
10 on vielä sopivaTänään selkeä ovisplussa tikkuun. Eilen vielä haaleampi. Jää taas luteaalivaihe 10 päivään jos kierto normaalit 32 päivää taitaa olla liian lyhyt raskautumisen suhteen. No positiivista että ennen keskenmenoa luteaali oli vain 6 päivää että on se pidentynyt
Ai on? Jotenkin olen ymmärtänyt, että 12--> on se otollisin ja sitä lyhyemmät on aika toivottomia kun kiinnittymistä ei kerkeä tapahtua ennenkuin vuoto alkaa10 on vielä sopiva
On.Ai on? Jotenkin olen ymmärtänyt, että 12--> on se otollisin ja sitä lyhyemmät on aika toivottomia kun kiinnittymistä ei kerkeä tapahtua ennenkuin vuoto alkaa
Suosittelen tekemään toisen merkkisen testin. Mulla rfsu oli todella haalea viiva kun taas pregchekissä oli ihan selkeä suht vahva viiva.
Tänään dpo 12-13, näettekö mitään? Varmaan kuuluisi olla jo vahvempi viiva näillä viikoilla, eli tämä varmaan luetaan viivanpaikaksi.
Okei! Täytyy siis käydä kaupoilla tänään.Suosittelen tekemään toisen merkkisen testin. Mulla rfsu oli todella haalea viiva kun taas pregchekissä oli ihan selkeä suht vahva viiva.
Onko toinen viiva selvä viiva livenä?Anteeksi vähän epäselvä kuva.
Menkat pitäisi alkaa ehkä sunnuntaina.
Mutta olisiko tää haamu?
Kyl se näkyy ihan selkeästi kieroon katsomatta, läpivalaisematta jne jneOnko toinen viiva selvä viiva livenä?
Kuvassa ei selvästi näy, mutta voi johtua siitä, ettei ole tarkka kuva..
Näyttää suurennettuna tältä :
Kyllä mä nään tossa haalean viivan.Anteeksi vähän epäselvä kuva.
Mutta olisiko tää haamu?
Anteeksi vähän epäselvä kuva.
Mutta olisiko tää haamu?
On kai se ny selvempi, kun eilen.
Väriäkin on, mut hankalampi saada kuvaan.
Niinhän se taitaa olla.ihan selvä plussa! Onnea!
Kemialinen taitaa olla.
Kokeilin iltapäivä pissasta.
Uskotaan uskotaan, on se plussa.
Toivottavasti ei tällä kertaa jää kemialiseksi.
Niinhän se taitaa olla.
Olispa vaan tällä kertaa pysyvä ja saatais pikkuinen syliin asti.
Sama testi ja ei muutoksia olosuhteissakaan.Oliko sama testi ja suht samat olosuhteet? Alussa ainakin ne vaikuttaa kovin paljon kun hcg:tä ei ole vielä paljon
Näitä ei voi tulkita avattuna.
Eli itekki avasit ja tutkit viivoja Joo tiiän että näin ei kannata tehä, mutta toki se kiinnostaa miltä näyttää. Eikä auttanu asiaa googlata kuvia kyseisestä testistä, meinaan saman näkösillä ja heikommillaki viivoilla tullu "Raskaana 1-2". Pitää vaan malttaa oottaa ja testata uuestaan vaikka viikon päästä (oispa niin helppoa pitää näpit kurissa!), sillon luulis jo näkyvän tai menkkojen jo alkaneen!Näitä ei voi tulkita avattuna.
Nuo viivat näyttää juuri siltä miltä itselläni myös ei raskaana. Enkä ollut.
Alempi yksittäinen viiva tummenee ensin, koska se on herkkä liuska ja kontrollin viereinen myöhemmin.
Toki olet voinut testata liian aikaisin. Joten tee. Vaikka uusi 2 päivän kuluttua.
Tästä parin päivän päästä tuli ihan selvä plussa pc:n testiin <3 Ajattelin tulla kertomaan muille piinailijoille jos ja kun testiviivoja digeistä tulkitsette
Kyllä siinä haalea viiva näkyy. Mä testaisin jollain muulla testillä myös, noi rfsun: testit on tosi surkeita. Mä ku tein rfsun testin, se oli niin haalea et hyvä ku näky viivaa mut sit taas pregcheckin testi oli ihan selkeä positiivinen. Testit tein samaan aikaan samasta pissasta.Hei! Minä tein testin liian aikaisin, kun olen ollut hyvin väsynyt puolesta kierrosta saakka ja rinnat ovat olleet vähän kipeät. Tämä on tavallinen halpistesti Prismasta ja kuukautisten tulisi alkaa 3 päivän kuluttua, mutta PMS-oireet puuttuvat.
Voiko tuo olla negatiivinen vai nytkö soitellaan neuvolaan?
On se positiivinen ja tuolle testille suhteellisen selkeä jopa noin aikaisin ennen menkkoja. Pregcheckillä saat tosiaan varmaan jo selkeämmän viivan, suosittelen sen liuskoja myös, halpa ja hyväHei! Minä tein testin liian aikaisin, kun olen ollut hyvin väsynyt puolesta kierrosta saakka ja rinnat ovat olleet vähän kipeät. Tämä on tavallinen halpistesti Prismasta ja kuukautisten tulisi alkaa 3 päivän kuluttua, mutta PMS-oireet puuttuvat.
Voiko tuo olla negatiivinen vai nytkö soitellaan neuvolaan?