Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Mulla on nyt kp 23. Luultavasti dpo 8. Plussaa en bongannut mutta viivat lähti vaalenemaan joten ovis ollut n 8 pvä sitten.
Noniin, kokeileppa aamulla tai ylihuomenna uusiksi. Mulla on tainnu parhaimmillaan näkyä plussa vasta dpo11, toki joillakin näkyny jo dpo9, että sinänsä voit hyvin testata jo huomenna, jos haluat. Tsemppiä piinailuun 😚
 
vierailija
Voi apua, auttakaa

Mulla on nyt kp 27/25 menossa, dpo 13. Testi tänään nega. Tai pc liuskassa näkyi kyllä testiajalla tosi haalee viiva, mutta kuivasta testistä sitä ei oikeen erottanut enää juurikaan. Oireita on iso liuta, tissit tosi kipeät, vihloo ja jomottelee sekä paineluarat. Kohdunnapukka on ylhäällä, ehken normaalia ylempänä. Menkkajomotusta ollut nyt ainakin 4 päivää, välillä repäsee häpyluuhun ja nivusiin. Alaselkä outo ja kipeä.

Onko toivo menetetty ihan tyysti tältä kierrolta kun vieläkin testit vaan nega?
Miten kävi?
 
Ei näy ootko tehnyt uutta?

Mua niin häiritse kun nään tässä viivaa 😅mutta ehkä on vaan viivan paikka.. tein digin näytti että en ole raskaana. Mutta sit hölmönä ajattelin avata sen ja googlailin ja nyt en tiedä mitä ajattelen. Ei siis ole "toiveissa" lapsi kun yks 3.5v ja 1.5v tossa jo pyörii mutta silti jotenkin ollut kaikenlaisia oireita ja jotenkin vaan tuntuu siltä. Outo tämä naisen päää.
 
Ääh... kylläpä vetää mielen matalaksi nyt. Tiedän, että vielä on mahdollisuutta plussaan vaan kun oon tehnyt negatestejä jo täsä aika monta niin alkaa hieman kyrpimään. 😟 Aamun testaus apteekin omalla ja niin tyylipuhdas nega kuin vain voi olla. Nyt siis kp 23/23-26 ja oletettu dpo 10. Taidan testata seuraavan kerran vasta maanantaina. Sen verran pisti nyt aamum testi ärsyttämään... 😭 Vai malttaisko odottaa vaan niitä kuukautisia, eipähän kuluis testeihin rahaa turhaan. Oon nyt joutunut ostaan testit, kun se tilaus minkä tein niin ei ole vieläkään tullut!!!!! Perhana. Yhtä rahantuhlausta kyllä nyt ollut 😑
 
Ääh... kylläpä vetää mielen matalaksi nyt. Tiedän, että vielä on mahdollisuutta plussaan vaan kun oon tehnyt negatestejä jo täsä aika monta niin alkaa hieman kyrpimään. Aamun testaus apteekin omalla ja niin tyylipuhdas nega kuin vain voi olla. Nyt siis kp 23/23-26 ja oletettu dpo 10. Taidan testata seuraavan kerran vasta maanantaina. Sen verran pisti nyt aamum testi ärsyttämään... Vai malttaisko odottaa vaan niitä kuukautisia, eipähän kuluis testeihin rahaa turhaan. Oon nyt joutunut ostaan testit, kun se tilaus minkä tein niin ei ole vieläkään tullut!!!!! Perhana. Yhtä rahantuhlausta kyllä nyt ollut
Malta malta, harvemmin dpo10 tai sitä ennen mitään näkyy, riippuu myös testistä mitä oot käyttänyt, mutta liian aikaista silti sanoa yhtään mitään. Sun oireet on ihan lupaavay mutta malta muutama päivä silti.
 
Malta malta, harvemmin dpo10 tai sitä ennen mitään näkyy, riippuu myös testistä mitä oot käyttänyt, mutta liian aikaista silti sanoa yhtään mitään. Sun oireet on ihan lupaavay mutta malta muutama päivä silti.

Kyllähän sitä tietää, että dpo10 on aikainen posiitivisen saantiin, vaan mahdollinen kuitenkin. Aiempien raskauksien kohdalla luteaalivaihe jäänyt todella lyhyeksi ja labroissa todettukin hormonivajausta niin sitä muka kuvittelee sit, että se "auttaa" kun aloittaa testaukset ajoissa. 🙈 Vaan eihän se pidä paikkaansa, mutta hätähousu kun on niin ei malta odottaakaan..
 
vierailija
Menkat alkoi päivän myöhässä. Ajattelin että ei tästäkään kierrosta plussaa. Ihmettelin kyllä että miten vaan hiukan tiputtelua ja vaalean punaista. Sitten vuoto loppuikin seuraavana päivänä kokonaan. Kahvi haisi pahalle ja jäätelö maistui oudolle. Oli pakko testata tunnin pidätyksellä. Ja tuollainen tuli testiin. Aamulla pitännee tehä uus testi.

 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki ja Maicy
vierailija
Menkat alkoi päivän myöhässä. Ajattelin että ei tästäkään kierrosta plussaa. Ihmettelin kyllä että miten vaan hiukan tiputtelua ja vaalean punaista. Sitten vuoto loppuikin seuraavana päivänä kokonaan. Kahvi haisi pahalle ja jäätelö maistui oudolle. Oli pakko testata tunnin pidätyksellä. Ja tuollainen tuli testiin. Aamulla pitännee tehä uus testi.


Aamulla tosi vahvat viivat. Takana muutama kemiallinen niin toivottavasti tämä pysyy kyydissä.
 

Yhteistyössä