Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Ei voi reagoida. Eihän nuo testit ole vanhoja tai säilytetty liian lämpimässä? Sanoisin että raskaana olet.
Eilen ostettu ja ihan huoneenlämmössä on ollut. Täytyy vielä tehdä pari testiä lisää kun yleensä jos olen testin tehnyt (kuusi lasta) niin näyttänyt aina heti kunnon plussan niin nyt olen vähän ihmeissään.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Tein jo sen paketin toisen tikun muutaman tunnin päästä varmistaakseen oliko tuo joku maanantai kappale kun väriä siinä oli mutta omituisesti tosiaan ja tää toinenkin näytti jokseenkin samalta tein sitten nyt illasta vielä ovis testin ja se oli posi niin mietin vaan voisko noi r-testit reagoida ovulaatioon kierto tosiaan ihan sekasin ollut koko vuoden kuopuksen syntymän jälkeen. Nyt ollut vaan kaikenlaista oiretta niin tein nuo testit.
R-testit ei reagoi ovulaatioon mutta jotkut ovulaatiotestit reagoi hcg- eli raskaushormoniin. Tätä on nähnyt foorumeilla useita kertoja kun tyypät on testanneet asiaa 😁 omalla kohdalla raskaushormoni ei kuitenkaan aiheuttanut minkäänlaista reaktiota ovulaatiotestissä joten en voi allekirjoittaa tätä 😄
Teeppäs huomenna testi vielä, toivottavasti on ihka oikea plussa 😁😁😁
 
R-testit ei reagoi ovulaatioon mutta jotkut ovulaatiotestit reagoi hcg- eli raskaushormoniin. Tätä on nähnyt foorumeilla useita kertoja kun tyypät on testanneet asiaa omalla kohdalla raskaushormoni ei kuitenkaan aiheuttanut minkäänlaista reaktiota ovulaatiotestissä joten en voi allekirjoittaa tätä
Teeppäs huomenna testi vielä, toivottavasti on ihka oikea plussa
Mulla kävi just nii et raskaustestin ollessa haamu (ja olin raskaana) ovistesti oli todella tumma viivainen 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Mammuzka
Tuossa ei näy viivaa vaan yläreunassa vähän väriä? Onko testit olleet kiinni tosissaan? Raskaustesti voi omaista sitä väriä.
Viivan kuitenkin tulisi olla kokonainen.

Raskaustesti voi reagoida ovulaation aikana.

R-testi on tehty aiemmin päivällä ja o-testi tehty illalla että ei ole imaissut väriä toisesta ja se edellinen oli samanlainen että reunoilla on enemmän väriä kun keskellä vaikka viiva onkin kokonainen. Voi kai nuo olla jotain viallisiakin testejä kun kyllähän niitäkin on.
 
@Salsis teinpä uteliaisuudesta testin, kyllä se ovistikku reagoi hcg:hen en oo IKINÄ saanu näin tummaa tulosta ovistestiin (en oo koskaan saanut ovisplussaa , silti 2 lasta ja kolmas toivottavasti tekeytymässä)
Minullakaan ei yleensä näytä ovista ihan noin tummana kun nyt siksi epäilinkin että jospa nyt vasta olisi ovulaatio kun kierto on niin sekasin 😅 onnea raskaudesta 🎊
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
vierailija
Onko teillä tämä testi ennen näyttänyt näin?
https://aijaa.com/fOvYiK

Nyt on kp 29/25-27.
Dpo n. 14-15. (en tikuttanut, arvioin kipujen perusteella)

Muistelen, että esikoisesta tuli vielä heikko plussa sillon kun oli jo pari päivää menkat myöhässä. Voiko tässä olla vielä toivoa? :D
Näyttänyt miten? Tuo on negatiivinen.
Ne ääriviivat on aina näkyvillä noin. Aktivoituu se pystyviiva sitten kun on raskaana.
Näissä testeissä ei ole haamuja tai muuta epävarmuutta. On vain + tai -.
 

Yhteistyössä