Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Mulla on nyt kp32/28-31 eli pisimmän kierron mukaan menkat päivän myöhässä. Viimeksi kun kävin vessassa niin tuli vaan valkovuotoa. Mulla on toukokuun pillereiden lopetuksen jälkeen menkat alkanut aiemmin. Eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen oli 31 muut on ollut 28 tai 29 viimeisin kierto oli 30. Ja nyt on testit puhtaita negoja. Mulla Ekassa raskaudessa raskaustesti näytti plussaa kp28/29. En testannut kuin kerran. Voiko toisessa raskaudessa testi näyttää myöhemmin plussan? Mietin vaan että onkohan mulla pitkä kierto vai oonko raskaana vai onko mulla alkanut etuajassa vaihdevuodet. Toivottavasti ei ole kohdun ulkoinen tai tuulimuna. Onko joku teistä saanut myöhäisen plussan? Onko mulla vielä toivoa? Milloin pitää lääkäriin jos menkat ei ala ja testi ei näytä plussaa?

Kaurajuomakahvi haisee ja maistuu pahalta. Kahvipurut haisee pahalta. Ennen ei ole ollut tuollaista oireilua. Henhgästyn nopeesti. Maha turvoksissa. Kauheen kylmä iltaisin. Lämpöä 37.0-37.3 aamulla Kauhee nälkä. Jne...
 
vierailija
Rfsun:n viivanpaikkako
Voi olla viivanpaikka, mutta vois olla myös haamulainen. Itsellä näissä rfsu testeissä se haamuviiva (mikä johtunut raskaudesta) on ollut leveähkö mutta tiedä näistä. Viime kierrossa sain viiteen!!!! Rfsu liuskatestiin erittäin selvän viivan, mitkä osoittautui viivanpaikaksi. :/

Mutta tee ihmeessä uusi testi! Ja tuu kertomaan meillekin. Jospa sulla olis siellä plussaa tiedossa! :)
 

Yhteistyössä