Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Tänään selkeä ovisplussa tikkuun. Eilen vielä haaleampi. Jää taas luteaalivaihe 10 päivään jos kierto normaalit 32 päivää 😞 taitaa olla liian lyhyt raskautumisen suhteen. No positiivista että ennen keskenmenoa luteaali oli vain 6 päivää että on se pidentynyt
 
vierailija
Ai on? Jotenkin olen ymmärtänyt, että 12--> on se otollisin ja sitä lyhyemmät on aika toivottomia kun kiinnittymistä ei kerkeä tapahtua ennenkuin vuoto alkaa
On.
Alkio kulkeutuu kohtuun noin viiden vuorokauden kuluttua hedelmöityksestä, ja se kiinnittyy kohdun limakalvoon kahden vuorokauden kuluttua, eli hedelmöityshetkestä noin viikon kuluttua.
 
vierailija





On kai se ny selvempi, kun eilen.
Väriäkin on, mut hankalampi saada kuvaan.


Kokeilin iltapäivä pissasta.
Uskotaan uskotaan, on se plussa.😊
Toivottavasti ei tällä kertaa jää kemialiseksi.

ihan selvä plussa! Onnea!
Niinhän se taitaa olla.
Olispa vaan tällä kertaa pysyvä ja saatais pikkuinen syliin asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
vierailija
Dpo ehkä 10-12, viikkodigi "Ei Raskaana" näyttää avattuna tältä:


Help!?
Näitä ei voi tulkita avattuna.
Nuo viivat näyttää juuri siltä miltä itselläni myös ei raskaana. Enkä ollut.

Alempi yksittäinen viiva tummenee ensin, koska se on herkkä liuska ja kontrollin viereinen myöhemmin.

Toki olet voinut testata liian aikaisin. Joten tee. Vaikka uusi 2 päivän kuluttua.
 
vierailija
Näitä ei voi tulkita avattuna.
Nuo viivat näyttää juuri siltä miltä itselläni myös ei raskaana. Enkä ollut.

Alempi yksittäinen viiva tummenee ensin, koska se on herkkä liuska ja kontrollin viereinen myöhemmin.

Toki olet voinut testata liian aikaisin. Joten tee. Vaikka uusi 2 päivän kuluttua.
Eli itekki avasit ja tutkit viivoja :D Joo tiiän että näin ei kannata tehä, mutta toki se kiinnostaa miltä näyttää. Eikä auttanu asiaa googlata kuvia kyseisestä testistä, meinaan saman näkösillä ja heikommillaki viivoilla tullu "Raskaana 1-2". Pitää vaan malttaa oottaa ja testata uuestaan vaikka viikon päästä (oispa niin helppoa pitää näpit kurissa!), sillon luulis jo näkyvän tai menkkojen jo alkaneen!
 
vierailija
Hei! Minä tein testin liian aikaisin, kun olen ollut hyvin väsynyt puolesta kierrosta saakka ja rinnat ovat olleet vähän kipeät. Tämä on tavallinen halpistesti Prismasta ja kuukautisten tulisi alkaa 3 päivän kuluttua, mutta PMS-oireet puuttuvat.

Voiko tuo olla negatiivinen vai nytkö soitellaan neuvolaan? :D

 
Hei! Minä tein testin liian aikaisin, kun olen ollut hyvin väsynyt puolesta kierrosta saakka ja rinnat ovat olleet vähän kipeät. Tämä on tavallinen halpistesti Prismasta ja kuukautisten tulisi alkaa 3 päivän kuluttua, mutta PMS-oireet puuttuvat.

Voiko tuo olla negatiivinen vai nytkö soitellaan neuvolaan?

Kyllä siinä haalea viiva näkyy. Mä testaisin jollain muulla testillä myös, noi rfsun: testit on tosi surkeita. Mä ku tein rfsun testin, se oli niin haalea et hyvä ku näky viivaa mut sit taas pregcheckin testi oli ihan selkeä positiivinen. Testit tein samaan aikaan samasta pissasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Hei! Minä tein testin liian aikaisin, kun olen ollut hyvin väsynyt puolesta kierrosta saakka ja rinnat ovat olleet vähän kipeät. Tämä on tavallinen halpistesti Prismasta ja kuukautisten tulisi alkaa 3 päivän kuluttua, mutta PMS-oireet puuttuvat.

Voiko tuo olla negatiivinen vai nytkö soitellaan neuvolaan?

On se positiivinen ja tuolle testille suhteellisen selkeä jopa noin aikaisin ennen menkkoja. Pregcheckillä saat tosiaan varmaan jo selkeämmän viivan, suosittelen sen liuskoja myös, halpa ja hyvä
 

Yhteistyössä