Ylemmässä kuvassa näky haalea viiva. Ei mulla kyllä koskaan oo tullu viivanpaikkaa pregchekkeihin.Onko pc:n viivanpaikkaa? En tiedä sainko kuviin
Ylemmässä kuvassa näky haalea viiva. Ei mulla kyllä koskaan oo tullu viivanpaikkaa pregchekkeihin.Onko pc:n viivanpaikkaa? En tiedä sainko kuviin
Ei sitten oo vain mun silmissä Molemmat on vaikutusajalla otettu. On myös mun luottotesti, mutta oon näihinkin kyllä viivanpaikkoja joskus saanut.Ylemmässä kuvassa näky haalea viiva. Ei mulla kyllä koskaan oo tullu viivanpaikkaa pregchekkeihin.
Näkyy toiset viivat haaleat mutta näkyy, ei tarvi ees tiiraillaHeippa! Mitä arvon raati tuumaa näistä testeistä? Ylempi OneStep ja alempi PC, kuva 10min testin teon jälkeen (olin hidas!). Dpo 10 tänään
Jospa siitä vahvistuisivat, täytyy jatkaa testailua.Näkyy toiset viivat haaleat mutta näkyy, ei tarvi ees tiirailla
TToivottavasti vahvistuvat katotaan mitä aamun testi nyt näyttääJospa siitä vahvistuisivat, täytyy jatkaa testailua.
Sinun testi näytti myös lupaavalta, minä sain samanlaisen hailuran viime raskaudessani dpo 10!
Se voi myös olla viivanpaikka. Noi harmaat on usein sellaisiaVeikkaan että mulla ollu vaan kiinnittymisyritys. Ei oo testit vahvistunu
Mitkä harmaat? Ei ikinä first responce oo mulla viivanpaikkaa antanu. Oikeastaan mikään testi ei ole näyttäny viivanpaikkaa mulla.Se voi myös olla viivanpaikka. Noi harmaat on usein sellaisia
Antaako First responsekin viivanpaikkoja? CB digi siis ainoa mihin nykyään voi luottaaSe voi myös olla viivanpaikka. Noi harmaat on usein sellaisia
EI oo kyl viivanpaikka sulla. Kyllä mä ton laskisin jo positiiviseksiAntaako First responsekin viivanpaikkoja? CB digi siis ainoa mihin nykyään voi luottaa
Mitä mieltä olette tästä, viivanpaikka?
Huomenta! Mitäs mieltä arvon raati on tästä? Onko kyseessä näköharha, haamu vai viivan paikka? Käytössä Rfsu:n Test EarlyMoikka! Osaiskohan joku auttaa kuinka pian ovulaation/yhdynnän jälkeen olette plussanneet? Mulla epäsäännöllinen kierto, epämääräisiä oireita (koko viime viikon tuntui painetta kohdun/rakon kohdalla, mitä en oo tuntenut koskaan muulloin kun viimeksi kun olin raskaana; parina aamuna huono olo; menkkajomotuksia ilman menkkoja) ja yhdynnästä nyt aikaa 12pv. Testit edelleen negaa, onkohan vielä mahkuja? Kiitos avusta!
Pahoittelut kuvaus alustasta, en ehtinyt ottaa uutta ennen ajan umpeutumistaHuomenta! Mitäs mieltä arvon raati on tästä? Onko kyseessä näköharha, haamu vai viivan paikka? Käytössä Rfsu:n Test Early
Kyllä siinä viiva on. Tekisin jollain toisella testillä myös.Huomenta! Mitäs mieltä arvon raati on tästä? Onko kyseessä näköharha, haamu vai viivan paikka? Käytössä Rfsu:n Test Early
Kyllä näkyy viiva, mut se on kyl vähän väärässä kohtaaHuomenta! Mitäs mieltä arvon raati on tästä? Onko kyseessä näköharha, haamu vai viivan paikka? Käytössä Rfsu:n Test Early
Väri jäänyt tohon testin alkuun. Oikea viiva tulee lähemmäs kontrollia. Eli nega.Huomenta! Mitäs mieltä arvon raati on tästä? Onko kyseessä näköharha, haamu vai viivan paikka? Käytössä Rfsu:n Test Early
Kiitos! Ehdin jo kaataa virtsan menemää, mutta huomenna sitten Clear Bluella testaamaan!Kyllä siinä viiva on. Tekisin jollain toisella testillä myös.
Mulla ei viivat vahvistunu joten täällä ei olla raskaana. Nyt sit ootellaan menkkoja alkavaks.
No tota mäkin mietin et oudossa kohdassa! Kiitos, koitan huomenna toista testiä!Väri jäänyt tohon testin alkuun. Oikea viiva tulee lähemmäs kontrollia. Eli nega.
Toi ei mun mielestä edes ole kovin herkkä testi, mä sain tolla sellaisen ihan haalean haamun ja heti perään rakosta tiristetystä tilkasta clearbluen "helppo ja nopea" testillä selkeän plussan (ei siis edes se herkkä testaa aikaisin vaan se mihin tulee +). Mutta toisaalta myöskään en oo mitään haamuja tai viivanpaikkoja tohon saanut turhaan.No tota mäkin mietin et oudossa kohdassa! Kiitos, koitan huomenna toista testiä!
Okei kiitos kokemuksesta! T. Sama vierailijaToi ei mun mielestä edes ole kovin herkkä testi, mä sain tolla sellaisen ihan haalean haamun ja heti perään rakosta tiristetystä tilkasta clearbluen "helppo ja nopea" testillä selkeän plussan (ei siis edes se herkkä testaa aikaisin vaan se mihin tulee +). Mutta toisaalta myöskään en oo mitään haamuja tai viivanpaikkoja tohon saanut turhaan.
Luottaisin tuohon kylläAntaako First responsekin viivanpaikkoja? CB digi siis ainoa mihin nykyään voi luottaa
Mitä mieltä olette tästä, viivanpaikka?
Viivanpaikka. Melko tavallinen tulos tällä testillä oli raskaana tai ei.https://aijaa.com/puWyr2
Näkeekö kukaan mitään? Rfsu:n herkkä avattuna.
On aika himmeä ettei kuvaan tallennu kun kamera yrittää korjata valkoisen valkoiseksi, mutta silmin katsoessa on siinä vähintään viivanpaikka. Sellaista en tällä ole saanut kuin raskaana ollessa.
Tää ei oikeastaan ole kovin hyvä ja herkkä testi mutta halvin herkistä, siksi testasin. Hankin cb:n seuraavaksi....