vierailija
Viallinen. Ainakin kontrolli on todella epätarkka eikä testiviivakaan ole selkeä.
Viallinen. Ainakin kontrolli on todella epätarkka eikä testiviivakaan ole selkeä.
Tekisin toisen merkkisen testin.
Joo, mun mielestä oviskipuja voi olla useampana päivänä ja jos sait testiin selkeän positiivisen tuloksen, niin luottaisin siihen!Kysyisin monta päivää oviskivut voi kestää?
Mulla aikasemmin aika oireeton ovulaatio, synnytyksen jälkeen olen 1/5 kierrossa tuntenut kivuista oviksen. Muistelen että silloin sattui yhtenä päivänä vatsaan.
Nyt menossa kolmatta päivää ikävät jomot alavatsalla, kuin menkat olis alkamassa. Ollut myös ällö olo näinä päivinä, voiko liittyä ovulaatioon?
Tein tänään ihan äsken o-testin, mikä oli räikeän punainen (punasempi kuin kontrolli). Toissapäivänä oli ehkä limat, tuli myös pienesti verta yhdynnän jälkeen.
Eli kysymys vielä; voiko vasta tänään olla ovulaatio vaikka kipuja jo kolmatta päivää?
Nyt olis kp 9.
Eiks o-testit näytä sen huipun ja siitäKysyisin monta päivää oviskivut voi kestää?
Mulla aikasemmin aika oireeton ovulaatio, synnytyksen jälkeen olen 1/5 kierrossa tuntenut kivuista oviksen. Muistelen että silloin sattui yhtenä päivänä vatsaan.
Nyt menossa kolmatta päivää ikävät jomot alavatsalla, kuin menkat olis alkamassa. Ollut myös ällö olo näinä päivinä, voiko liittyä ovulaatioon?
Tein tänään ihan äsken o-testin, mikä oli räikeän punainen (punasempi kuin kontrolli). Toissapäivänä oli ehkä limat, tuli myös pienesti verta yhdynnän jälkeen.
Eli kysymys vielä; voiko vasta tänään olla ovulaatio vaikka kipuja jo kolmatta päivää?
Nyt olis kp 9.
Kyllä näkyy kaikissa haaleat viivatMinä täällä jälleen taas samojen Onestep testien kanssa. Näättekö mitään? Ylempää kuvaa muokkasin, niin ihan kuin siinä vähän punertaisi. Voipi olla, että taas vaan viivanpaikkoja. Ylempi liuska eilen illalta, ja alempi tänä aamuna.
Testi imaissut sitä väriä kun vaan yläreunassa näkyy.
Mitä mieltä? Eilinen o-testi tietysti kuivuessaan haalistunut, loput tehty aamun ekasta. Voiko olla että tuo ylempi kerkesi imasta otestin väriä, ennen kuin tajusin ottaa erilleen?
Olen tuo ylempi kipujen ihmettelijä.
Tää on niin epäluotettava testi, että tee joku muu.Minä täällä jälleen taas samojen Onestep testien kanssa. Näättekö mitään? Ylempää kuvaa muokkasin, niin ihan kuin siinä vähän punertaisi. Voipi olla, että taas vaan viivanpaikkoja. Ylempi liuska eilen illalta, ja alempi tänä aamuna.
Joo, nää tuntuu olevan aika surkeita testejä. Löyty kaapista niin testailin pois. Pitää käydä joku toinen ostamassa, jos ei menkat ala.Tää on niin epäluotettava testi, että tee joku muu.
Ekassa sitä väriä on jäänyt testi alueelle ja tokassa viivan kohdalla on jotain epämääräistä väriä, ei selkeää erottuvaa viivaa.
Täähän on ihan selkee plussaNo tänään tein PC:n liuskan, tuli tällänen. Antaaks nää paljon virheellistä posia?
Minä en ainakaan ole saanut minkäänlaista haamua. Selvä plussa minusta siis, onnea!No tänään tein PC:n liuskan, tuli tällänen. Antaaks nää paljon virheellistä posia?
Kyllä, nega.
Näen viivat molemmissa.Heippa! Mitä arvon raati tuumaa näistä testeistä? Ylempi OneStep ja alempi PC, kuva 10min testin teon jälkeen (olin hidas!). Dpo 10 tänään
Kiinnitysvuoto on urbaania legendaa, mutta jos ajatellaan että kiinnittymisestä vuotoa tulisi, niin raskaustesti voi havaita hcg:n pari päivää kiinnittymisen jälkeen.Jos kierrosta tai oviksesta ei ole tarkkaa tietoa, niin kuinka pian mahdollisen kiinnittymisvuodon jälkeen teidän mielestä kannattaa testailla? La oli menkkajomotuksia, tuli paperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista ja pari pisaraa siteeseen asti, sen jälkeen ei kerrassaan mitään.
Kyllä mulla on molemmissa raskauksissa tullut pientä vuotoa juuri kiinnittymisen kohdalla. Siinä dpo 7-8.Kiinnitysvuoto on urbaania legendaa, mutta jos ajatellaan että kiinnittymisestä vuotoa tulisi, niin raskaustesti voi havaita hcg:n pari päivää kiinnittymisen jälkeen.
Koska oot plussannut? T. ApKyllä mulla on molemmissa raskauksissa tullut pientä vuotoa juuri kiinnittymisen kohdalla. Siinä dpo 7-8.
Esikoisesta taisin tehdä plussan jossain dpo 11-12. Kuopuksen kohdalla tein testin vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Oli pari keskenmenoa alla joten en halunnut testata liian aikaisin. Mutta ovisplussasta oli se 7 päivää. Olin jo ihan varma että menkat alkaa ihan liian aikaisin.Koska oot plussannut? T. Ap