vierailija
IsoOranssi luuli et nimittämänsä tuomarit on hälle lojaaleja, eivätkä välitä oikeuden toteutumisesta. Voi harmi ettei nyt käynytkään niin.
IsoOranssi luuli et nimittämänsä tuomarit on hälle lojaaleja, eivätkä välitä oikeuden toteutumisesta. Voi harmi ettei nyt käynytkään niin.
Eikös joululahjaksi jo jotain pitänyt suvakkien saada?Mutta odotellaan tammikuulle, jos vaikka joku olisi, joku oikein hyvin lahjottu
Mutta eihän se toiminut silloin, kun Trump valittiin. Hänen mukaansa. Hän oli sitä mieltä, että vaalit olivat vilpilliset.Tämä Trumpin sekoilu on kyllä aikamme skandaali länsimaisissa demokratioissa. Kaverilla ollut valta 4 vuotta aikaa varmistaa, että vaalijärjestelmä toimii 100% Ja toimiihan se, toimi jo 4 vuotta sitten. Mutta kun tajuaa häviävänsä, niin alkaa jo ennakkoon petaamaan sitä, että on kasvualustaa epäilyille. Ja sitten lietsoo näitä epäilyjä. Ja loipputuloksena taitaa itse alkaa uskomaan omiin valheisiinsa.
SItten hänen suurimmat kannattajat seuraavat vain hänen twiittejä tai hänen hyväksymiä QAnon etc.-tason valemedioita ja uskovat sen olevan totta. Täytyy sanoa, että tämä on internetin uusi pimeä keskiaika mitä me todistamme.
Ja palstalla meillä on sitten elävä todiste siitä, mitä näihin huuhaa-pyörteisiin sukeltaminen voi aiheuttaa.
Minulle ainoa lohtu on se, että hän taitaa olla tällä palstalla enää ainoa, Ellukaan ei enää jaksa.
Sinällään hatunnosto monelle muulle persuhenkiselle, ette silti ole jatkaneet mustan maalamista valkoiseksi.
Toivottavasti mikään tämänkaltainen ei koskaan tule osaksi Suomen politiikkaa.
Minä alan äänestämään oransseja, Trumpisti, kun olenMutta eihän se toiminut silloin, kun Trump valittiin. Hänen mukaansa. Hän oli sitä mieltä, että vaalit olivat vilpilliset.
En muuten tuohon kysymykseen tainnut saada Lissulta vastausta, että oliko Trump silloinkin oikeassa.
Jos Suomeen tulee sama politiikkamalli, alan äänestää ..vihreitä.
Takinkääntäjä?Minä alan äänestämään oransseja, Trumpisti, kun olen
Kyllä, on hyvä käyttää molemmat puolet takista.Takinkääntäjä?
ET KAI?
Eli sun takia mä joudun alkaa äänestään vihreitä. Ilman populistitrumpisteja politiikka todennäköisesti rauhottuisi, mutta pakko lietsoa tollaista totalitääristä sitten.. kiitti vaan!Minä alan äänestämään oransseja, Trumpisti, kun olen
On hauskaa olla yhteistyössä kanssasi.Eli sun takia mä joudun alkaa äänestään vihreitä. Ilman populistitrumpisteja politiikka todennäköisesti rauhottuisi, mutta pakko lietsoa tollaista totalitääristä sitten.. kiitti vaan!
11. Käsky: Presidentin vaaleissa älä käännä takkia, koska se tuhoaa katu-uskottavuutesi!Kyllä, on hyvä käyttää molemmat puolet takista.
Jos oisit kirjoittanut harmaana, olisin ajatellut että viestit on vaan jonkun yksittäisen henkilkön älyttömiä näkemyksiä (vrt. Facebookin trumppilaiset) tai ihan vaan provoja.Höpö höpö.
Oletko ajatellut mitä sitten olisit keksinyt jos olisin kirjoitellut harmaana.
On Suomessa edes yksi persu joka ostaa skumppaa ja skoolaa Bidenille.Tämä Trumpin sekoilu on kyllä aikamme skandaali länsimaisissa demokratioissa. Kaverilla ollut valta 4 vuotta aikaa varmistaa, että vaalijärjestelmä toimii 100% Ja toimiihan se, toimi jo 4 vuotta sitten. Mutta kun tajuaa häviävänsä, niin alkaa jo ennakkoon petaamaan sitä, että on kasvualustaa epäilyille. Ja sitten lietsoo näitä epäilyjä. Ja loipputuloksena taitaa itse alkaa uskomaan omiin valheisiinsa.
SItten hänen suurimmat kannattajat seuraavat vain hänen twiittejä tai hänen hyväksymiä QAnon etc.-tason valemedioita ja uskovat sen olevan totta. Täytyy sanoa, että tämä on internetin uusi pimeä keskiaika mitä me todistamme.
Ja palstalla meillä on sitten elävä todiste siitä, mitä näihin huuhaa-pyörteisiin sukeltaminen voi aiheuttaa.
Minulle ainoa lohtu on se, että hän taitaa olla tällä palstalla enää ainoa, Ellukaan ei enää jaksa.
Sinällään hatunnosto monelle muulle persuhenkiselle, ette silti ole jatkaneet mustan maalamista valkoiseksi.
Toivottavasti mikään tämänkaltainen ei koskaan tule osaksi Suomen politiikkaa.
13. Käsky: jos teet väärän lupauksen tai väärän päätöksen niin sinun tulee rikkoa lupauksesi, päätöksesi.11. Käsky: Presidentin vaaleissa älä käännä takkia, koska se tuhoaa katu-uskottavuutesi!
Ennen vaaleja kun kyseltiin persujen kannattajilta suosikkia USA:n pressanvaaleissa, meni homma melko tasan. Trump oli hieman suositumpi. Muissa puolueissa Biden oli suvereeni.On Suomessa edes yksi persu joka ostaa skumppaa ja skoolaa Bidenille.
Voitti tuon suorkeimmista surkeimman älykääpiön, yli puolet jenkeistä häpeää kun heillä oli tuollainen psykopaatti pressana
Sekin kertoo hyvin paljon kun pesti päättyi ensimmäisen kauden jälkeen. Hyvä fiksut Jenkit
Repesinn!Mä aattelin joskus, että pitäis aloittaa uusi ketju Trumpille, jossa keskusteltaisiin Trumpista vain "oikeiden uutisten" valossa. Mutta sitten tajusin, että eihän siinä olis mitään järkeä. Olis vaan yksipuolista haukkumista.
Tässä ketjussa keskustellaan niiden uutisten kanssa, jotka sopii omaa tilanteeseen. Eli on ne Trumpille suotuisat kanavat (Näitä kyllä on koko ajan vähemmän) ja sitten se valtamedia. Vähän kun pelattais korttia niin ettö toisella on kortteja normipakasta ja toisella UNO-pakasta.
Perusteluja kiitos. Mikä ihme aiheutti tämän muutoksen Trumpin vastustajasta fanittajaksi? Se on aika hämmästyttävä temppu, mutta kerro nyt ihmeessä, kiinnostaa kovasti?13. Käsky: jos teet väärän lupauksen tai väärän päätöksen niin sinun tulee rikkoa lupauksesi, päätöksesi.
CNN:n lähteet: Trumpin avustajakunta huolissaan arvaamattoman presidentin viimeisistä vallan päivistä
Valkoiseen taloon virallisesti nimitetyt neuvonantajat ovat saaneet viime aikoina antaa tilaa muille avustajille.www.is.fi
Siis älykkäin osa on huolissaan, Tuuliviiritrump on ottanut muitakin potkut saaneita takaisin.. On se sekoboltsi, että huh huh”Trumpin hallinto ehti jo kertaalleen ottaa etäisyyttä salaliittoteorioita viljelevään asianajajaan Sidney Powelliin, joka on esittänyt muun muassa räikeitä väitteitä Georgian osavaltiossa tapahtuneesta vaalivilpistä. Nyt myös Powell vaikuttaa saaneen luvan palata Trumpin ydinpiiriin.
– Kaikesta Sidney Powelliin liittyvästä ollaan erityisen huolissaan. Asianajajat ovat hyvin huolestuneita, yksi lähteistä kertoi.”
Trumpin hallinto on huolissaan, @Lispetti voisi mennä rauhoittelemaan että Sidney on nainen paikallaan
Tulit kuitenkin taas nolona öyhöttämään *LoL*.Onpas tämä tippunut alas. Tarttee nostaa ihan siksikin, että kohtalon päivät (jälleen kerran) lähestyy. Koska on saletti, että tää on ohi? 6.1. vai 20.1. vai jääkö vielä sitten jotain hampaankoloon?