No laita sinä minkä haluat, minä laitoin tuon. Mitä väliä sillä on?Miksi linkität aina version missä ei kuulla esitettyä kysymystä?
Denzel kritisoi täpäkästi mediaa, se tässä on se pääasia!
No laita sinä minkä haluat, minä laitoin tuon. Mitä väliä sillä on?Miksi linkität aina version missä ei kuulla esitettyä kysymystä?
olen sen sulle linkittänyt tähän ketjuun jo parikin kertaa, mut et suostu kertomaan mitä siltä kysytään.No laita sinä minkä haluat, minä laitoin tuon. Mitä väliä sillä on?
Eikö yhtään rasistiselta?Hyvin pätkityltä.
Mut sullehan rasismi on ok.Eikö yhtään rasistiselta?
Sekö sua huolettaa? Ootko joku suvakki vai?Eikö yhtään rasistiselta?
Sekö sua huolettaa? Ootko joku suvakki vai?
ja noin vähän saivat kerättyä pätkiä?Tuo Bidenin ” puhe”oli kahdenkymmenen seitsemän vuoden ajalta.
Sä oot varmasti puheliaampi.ja noin vähän saivat kerättyä pätkiä?
wau, mun jutuista sais vuoden ajalta rankempaa aineistoa
T suvakki
Et siis halua kertoa mitä Denzeliltä kysyttiin?Biden kehtaa haukkua Trumpia rasistiksi!
ja noin vähän saivat kerättyä pätkiä?
T suvakki
Oho, tuli ämveeMontako päivää mw odotellaan vielä ja mitä sit tapahtuu?
Kohta nämä palstan trumpilaiset jo lähtevät lahkoon mukaan tosissaan.Ihan sama mitä julkisuuteen tulee bidenistä ja kumppaneista, aivopesu on jo tapahtunut
Jaa. Vai niin. No, ei kai sitä sitten turhia väittelemään.......Ihan sama mitä julkisuuteen tulee bidenistä ja kumppaneista, aivopesu on jo tapahtunut
Eiks kritisoinnin pitäis olla lähtökohta, eikä päämäärä? Jos nyt kerran olet sitä mieltä, et kaikkea mediaa pitää kritisoida, myös noita sun omia youtubevideoita.No laita sinä minkä haluat, minä laitoin tuon. Mitä väliä sillä on?
Mie oon sitte vissiin pahasti viallaEi hitto, että nauroin viimeyönä vedet silmissä kun katsoin tätä:
Ihmisessä on jotakin pahasti vialla jos ei tästä saa kunnon nauruja!
KATOIN UUDESTAAN!
Katsokaa 10 minuutin kohdalta! Ei hitto mä putosin, Kamala tekee kaikkensa jotta ei repee!
Meinaatko asettua ehdolle pressaks?ja noin vähän saivat kerättyä pätkiä?
T suvakki
Huva piisi!Mie oon sitte vissiin pahasti vialla
Toki kuuntelen tämmöstä
Raaka-Aine - Miehen Työ (official music video)
HANKI UUSI LEVY:http://www.levykauppax.fi/artist/raaka_aine/ennen_kuin_toivosta_luovutaan/#cdhttp://music.nokia.com/fi/en/products/raaka-aine/ennen-kuin-toiv...www.youtube.com
Mitä sillä tievolla tehet?Huva piisi!
Missäs ukko on luuhannu ku ei o näkyny!