vierailija
Ei normit hermostu tosiasioista.L ja E ovat suuttuneet teille, koska tulkutitte kaikkinaista köntsää heille.
Vähemmästäkin normi ihminen menettää hermonsa.
Ei normit hermostu tosiasioista.L ja E ovat suuttuneet teille, koska tulkutitte kaikkinaista köntsää heille.
Niinpä. Kumman hiljaista nyt tosiaan on ja on sentään TAMMIKUU!!!Ei normit hermostu tosiasioista.
Eihän tänne ketjuun ny alvariisaa kerkiä.L ja E ovat suuttuneet teille, koska tulkutitte kaikkinaista köntsää heille.
Jep jep..Joku kysyi Sidneystä.
Tällainen löytyi:
Parempi vaan antaa Trumpin jatkaa, ei Bidenistä ole pressaks:Hilarious
Don Lemon rolls the tape on Trump's 2020 'insane reality show' - CNN Video
CNN's Don Lemon reviews President Donald Trumps fourth year as Commander in Chief, playing videos of Trump throughout 2020.edition.cnn.com
Onneksi sinä et ole sitä päättämässäParempi vaan antaa Trumpin jatkaa, ei Bidenistä ole pressaks:
Varmaankin Trump haluaisi jatkaa presidenttinä, mutta näyttää, että kansalaiset äänestivät toisen henkilön siihen virkaan.Parempi vaan antaa Trumpin jatkaa, ei Bidenistä ole pressaks:
No se nähdään sitten myöhemmin.Varmaankin Trump haluaisi jatkaa presidenttinä, mutta näyttää, että kansalaiset äänestivät toisen henkilön siihen virkaan.
Mitä tarkoitat? Ihan tarkkaan.No se nähdään sitten myöhemmin.
Ei Bidenistä ainakaan ole pressaks.
Nyt saat kyllä itse selata ketjusta infoa, mä lähären koiran kanssa etsimään lihaa metästä.Mitä tarkoitat? Ihan tarkkaan.
Ei sitä Trumpistakaan uskottuNo se nähdään sitten myöhemmin.
Ei Bidenistä ainakaan ole pressaks.
Trump ei kuitenkaan ole seniili.Ei sitä Trumpistakaan uskottu
Ok sittenNyt saat kyllä itse selata ketjusta infoa, mä lähären koiran kanssa etsimään lihaa metästä.
(on käyty piilottelemassa aiemmin)
juutuubi-diagnoosi?Trump ei kuitenkaan ole seniili.
Mutta muuten olet kyllä aivan oikeassa!
No ei siitä ollutkaa pressaksi, siksi valtaosa halusi hänet pois pestistäEi sitä Trumpistakaan uskottu
Ai ihan infoa, pelkkää potaskaa juttu jutun jälkeen.Nyt saat kyllä itse selata ketjusta infoa, mä lähären koiran kanssa etsimään lihaa metästä.
(on käyty piilottelemassa aiemmin)
No ihan huisin jännää juu.Edelleen jännän äärellä ollaan:
Koska kaikki mitä Lissu kirjoittaa, kerää huomioita. Antaa kasvot persuilevalle salaliittoteoreetikolle.Miks liskoihmispropagandaan uskovan kylähulluakan tubevideoihin perustuva ketju kerää näin paljon huomiota?