No eihän täältä ny noin vain lähetä kiitää, ainakaan NOIN pitkäks aikaa!Mitä sillä tievolla tehet?
En osaa niin tälleen sitte: "heart"
Kiva ku tulit, toivottavasti näkyy useammin.
No eihän täältä ny noin vain lähetä kiitää, ainakaan NOIN pitkäks aikaa!Mitä sillä tievolla tehet?
En osaa niin tälleen sitte: "heart"
Eiku tuli ikävä teitäNo eihän täältä ny noin vain lähetä kiitää, ainakaan NOIN pitkäks aikaa!
Kiva ku tulit, toivottavasti näkyy useammin.
Eiku tuli ikävä teitä
Miten saan tuolleen tään videon?
Täältä löytyypi mm vidion ja kuvien laittamiseen:Miten saan tuolleen tään videon?
Ja HEHHih!
Yhdysvaltalaismedia turhautui lopullisesti – painoi etusivulleen Trumpin kuvan ja tekstin: "Lopeta tämä hulluus, hävisit vaalit"
new york post kääntyi trumpia vastaanwww.mtvuutiset.fi
Persuilla on varmaan pulaa pätevistä ehdokkaista, joten ehkä ehtisit vielä näihin kunnallisvaaleihin?
Niin, siellähän tarvitaan sujuvasti valehtelevaa porukkaa "omilla aivoillaan ajattelevaa" kansaa kiihottamaan
Taitaa muutama palstalainenkin olla mukanaKiirettä pukkaa..
QAnon sai tuulta purjeisiinsa Trumpin häviöstä – liikkeellä on nyt "kaikkein kovin touhu meneillään", mutta Suomessa sen jatkosuunnitelmat ovat epäselviä
QAnon-salaliittoteoriaverkostolla on tällä hetkellä menossaan erityisen kiihkeä vaihe, arvioi liikkeeseen perehtynyt tutkijatohtori Niko Pyrhönen Helsingin yliopistosta STT:lle. Suomessa Qanonin jatkosuunnitelmat ovat epäselviäwww.mtvuutiset.fi
Trumpin twitteri ei petä koskaan.
Hän on jossain gallupissa saanut 18% annetuista äänistä niin se todistaa hänen voittaneen vaalit.
what? Tämä meni ohi! Siis ihan itse twitterissä tuollaisia?Trumpin twitteri ei petä koskaan.
Hän on jossain gallupissa saanut 18% annetuista äänistä niin se todistaa hänen voittaneen vaalit.
Kyllä.what? Tämä meni ohi! Siis ihan itse twitterissä tuollaisia?
Huh, yritin tarkistaa, mut jäbähän istuu twitterissä! No, onneks ei napin päällä.Kyllä.
EilenHuh, yritin tarkistaa, mut jäbähän istuu twitterissä! No, onneks ei napin päällä.
Mikä päivä?
Oon myös oikeesti aika pettynyt, että L ja E ovat jättäneet meidät oman onnemme nojaan, kun aikaisemmin informaatiota tuli paljon, nyt ei mitäänTammikuu alkaa kohta! Ihanaa! Sitten alkaa tapahtua!
En ole kuullut mitään pätevästä Sidneystä, enkä osaa hakea tietoa niin taitavasti kuin Elizabeth ja Elena. Osaatteko auttaa? Please give us some good news <3
L ja E ovat suuttuneet teille, koska tulkutitte kaikkinaista köntsää heille.Oon myös oikeesti aika pettynyt, että L ja E ovat jättäneet meidät oman onnemme nojaan, kun aikaisemmin informaatiota tuli paljon, nyt ei mitään