Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvää viihdettä seurata, miten ty..miä ihmiset ovat.
Siis kuka on tyhmä? Nuo ihmiset videoilla vai niitä linkittävät?

Itse en ajattele, että kaikki Trumpin kannattajat (Suomessakaan) olisivat erityisen tyhmiä. Monenlaista porukkaa siellä on. Ja salaliittoteorioihinkin uskoo monenlaiset ihmiset. Usein kyllö enempo alemman koulutustason väki, mutta ei se alempi koulutustasokaan ihmisestä tyhmää tee.

Emmä silti tajuu tätä ketjua kun mustien pääpukari laittaa vaan videolinkkejä toisensa perään ilman mitään lähde- saati itsekritiikkiä. Vieläpä sellaisia videoita, joita ei pahemmin enää julkaise edes Trump-muönteiset mediat. Tosin ei niitä paljoa enää ole.
 
vierailija
Siis kuka on tyhmä? Nuo ihmiset videoilla vai niitä linkittävät?

Itse en ajattele, että kaikki Trumpin kannattajat (Suomessakaan) olisivat erityisen tyhmiä. Monenlaista porukkaa siellä on. Ja salaliittoteorioihinkin uskoo monenlaiset ihmiset. Usein kyllö enempo alemman koulutustason väki, mutta ei se alempi koulutustasokaan ihmisestä tyhmää tee.

Emmä silti tajuu tätä ketjua kun mustien pääpukari laittaa vaan videolinkkejä toisensa perään ilman mitään lähde- saati itsekritiikkiä. Vieläpä sellaisia videoita, joita ei pahemmin enää julkaise edes Trump-muönteiset mediat. Tosin ei niitä paljoa enää ole.
Varmaan molemmat. Hehän on nimenomaan niitä, jotka käskevät ihmisiä ajattelemaan omilla aivoilla ja sanovat olevansa fiksumpia, kuin ne tyhmät, jotka eivät usko kaikenmaailman salaliittoihin.
Et jos kerjää verta nokasta, niin saattaa pyyntö toteutua.
 
Siis kuka on tyhmä? Nuo ihmiset videoilla vai niitä linkittävät?

Itse en ajattele, että kaikki Trumpin kannattajat (Suomessakaan) olisivat erityisen tyhmiä. Monenlaista porukkaa siellä on. Ja salaliittoteorioihinkin uskoo monenlaiset ihmiset. Usein kyllö enempo alemman koulutustason väki, mutta ei se alempi koulutustasokaan ihmisestä tyhmää tee.

Emmä silti tajuu tätä ketjua kun mustien pääpukari laittaa vaan videolinkkejä toisensa perään ilman mitään lähde- saati itsekritiikkiä. Vieläpä sellaisia videoita, joita ei pahemmin enää julkaise edes Trump-muönteiset mediat. Tosin ei niitä paljoa enää ole.
En tiedä ketä pidät ”mustien pääpukarina”, mutta minun linkkaamissa videoissa on asiaa siltä toiselta puolelta mitä valtamedia ei julkaise. Lähinnä uutislinkkejä olen laittanut, koska asiaa saattaa olla niin paljon, että käytännön syistä heitän mielummin linkin, kuin että itse omin sanoin kirjoittaisin ja lisäksi vielä laittaisin lähteeksi linkin.

Ei ole kyse mistään salaliittoteorioista vaan ihan meneillään olevista asioista.

Toki huumorivideoitakin olen laittanut - sekä Trumpista, että Bidenistä, mutta kyllä tällaisessa ketjussa, mikä on perustunut huumorille, voi mielestäni viljellä ihan hyvin lisää huumoria.:):giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Varmaan molemmat. Hehän on nimenomaan niitä, jotka käskevät ihmisiä ajattelemaan omilla aivoilla ja sanovat olevansa fiksumpia, kuin ne tyhmät, jotka eivät usko kaikenmaailman salaliittoihin.
Et jos kerjää verta nokasta, niin saattaa pyyntö toteutua.
Näinpä.

Olen lukenut muiden maiden keskustelupalstoja tästä ja covid-rokotteeseen liittyen, ja on hassua, miten joidenkin kommentit ovat miltei sanasta sanaan samanlaisia kuin meillä Suomessakin saa lukea. Eli levitetyt hokemat ja salaliittoteorioiden sanomat on "omaksuttu" ja eri maiden välillä kirjoitetaan siis samoin fraasein. Se siitä omien aivojen käyttämisestä siis - senkin lauseen olen lukenut ainakin kolmella eri kielellä :D
 
vierailija

tääkin tykkäs nettivideoista
Ohhoh.. tätähän tämä just on, jotkut sekoaa ja joidenkin mielestä tämä on sitä omilla aivoilla ajattelua vissiin.
 
vierailija
Pitääkö tuollaista käytöstä suvaita? Mielestäni ei. Voiiko Trumpin tukijoita suvaita? Mielestäni ei. Mutta kun niitä tukijoita on niin paljon, niin pakko yrittää jotenkin luovia että heidänkin kannaltaan päästään siedettävään ratkaisuun.

Trump kuuluu vankilaan. Mutta ilmeisesti ei välttämättä sinne joudu, koska osa republikaaneja äänestäneistä ottaisi tuon hyökkäyksenä heitä vastaan. Mutta uskon, että jopa osa heistä tajuavat tilanteen. Mutta osa on joukkopsykoosissa ja siinä pysyy. Ovat päättäneet pysyä. Niinkuin muutama palstalanenkin.
 
vierailija
Eli Lispetti oli kuin olikin oikeassa vaalivilpistä, sen yrittämisestä! Se vaan, että sitä yritti Trump
Totta. Koskaan aikaisemmin ei ole länsimisissa demokratioissa yritetty kääntää vaalitulosta tällaisin keinoin.

Mua ei sinällään kiinnosta tippaakaan jos joku Itä-Helsinkiläinen tylsistynyt mamma vääntää tällä satoja viestejä jostakin vaalivilpistä. Mutta siinä mielessä se on kiinnostavaa, että voisi yrittää tajuta muidenkin "vaalivilpistelijöiden" logiikkaa. Ei kai siinä takana oo mitään muuta kuin se, että jos on niin sekaisin päästä, että kannattaa Trumpia niin miksei sitten olisi muutenkin sekasin...
 
vierailija
No leikattuhan tuo äänite oli.

The Washington Postia odottaa megaluokan korvausvaatimukset ja hyvä niin!
Ketä kaikkia muita? Eikö enää saa puhua?? :eek:
 
vierailija
Ketä kaikkia muita? Eikö enää saa puhua??
Mafiapomoja on pistetty linnaan äänitysten perusteella. Trumpista on vaikka kuinka paljon materiaalia, että pitäisi laittaa vankilaan kaveri. Iso määrä rikoksia presidenttiyien aikana ja sitä ennen.

Ainoa asiat millä hän voi vältää tuomiot: Saa jotenkin itselleen sen armahduksen. En tiedä onko tämä oikeasti mahdollista kaikilla tasoille.

Mutta enemmän epäilen, että hän selviää tästä kuin koira veräjästä, koska demokraatit päästävät hänet pälkähästä. Demokraatit katsovat homman sormien välistä, että saataisiin jotenkin sopu republikaanien kanssa. Ei tämmänen vastakkainasettelu voi jatkua.

Sitten jos republikaanit itse haluaa Trumpin poseen, niin sitten voi olla eri asia.

Oikeudenmukaisuuden nimissä tämä kaveri kuuluu linnaan. Mutta ei näissä valtapolitiikan pyörteissä se aina ratkaise.
 

Yhteistyössä