Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin voisin esittää asiasta näkemyksen:

Pääseekö tuo filosofihihhuli ikinä itse aiheeseen? En jaksa katsella sun viiden minuutin videoita, voin käyttää ajan paremmin vaikka röyhtäilemällä.

Mutta millä tavalla tieteellisesti meinaat todistaa, että trump on oikeassa näissä vaalijutuissa, kun se on tieteellisesti todistettu, että se on väärässä.

Ranskalainen antiikintutkija Marcel Detienne käyttää käsitettä myyttinen tosiasia, jolla hän viittaa siihen, miten selitämme maailmaa ja ympäröivää todellisuutta kulloinkin vallitsevan parhaan tieteellisen tiedon perusteella. Uudet tutkimustulokset voivat kumota ennen rikkomattomina pidetyt tosiasiat. Myyttinen tosiasia ei ole siis niinkään väärä uskomus kuin tieto, joka voi osoittautua vääräksi tai riittämättömäksi.[4]


Toi twitter juttu sun todisteen hydroksidikloridin kanssa on muuten vaarallinen väite, todistetusti ja somealustojen tuleekin valvoa, mitä siellä jaetaan.
 
Tulen neljä päivää jäljessä näiden uutisien kanssa kun on ollut jouluaskarteluja.:love:

Tästäkin käy ilmi valtamedian outous/kaksoisstandardit:
 
vierailija
Äänioikeus kansalaisilla kuuluu osana demokratiaa joten ei äänestämistä tule lopettaa. Äänestysjärjestelmä pitää saada luotettavammaksi jotta ihmisten todellinen ääni saadaan kuuluviin, eihän äänestämisessä ole muuten mitään järkeä.
Puhuinko siitä? En vaan tämä sinun jankkaaminen vilpistä. Vaalit on pidetty, äänet laskettu, osa jopa useampaan kertaan, ja tulos on, ett Biden sai enemmän ääniä.

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
 
vierailija
Tämä Trumpin sekoilu on kyllä aikamme skandaali länsimaisissa demokratioissa. Kaverilla ollut valta 4 vuotta aikaa varmistaa, että vaalijärjestelmä toimii 100% Ja toimiihan se, toimi jo 4 vuotta sitten. Mutta kun tajuaa häviävänsä, niin alkaa jo ennakkoon petaamaan sitä, että on kasvualustaa epäilyille. Ja sitten lietsoo näitä epäilyjä. Ja loipputuloksena taitaa itse alkaa uskomaan omiin valheisiinsa.

SItten hänen suurimmat kannattajat seuraavat vain hänen twiittejä tai hänen hyväksymiä QAnon etc.-tason valemedioita ja uskovat sen olevan totta. Täytyy sanoa, että tämä on internetin uusi pimeä keskiaika mitä me todistamme.

Ja palstalla meillä on sitten elävä todiste siitä, mitä näihin huuhaa-pyörteisiin sukeltaminen voi aiheuttaa.

Minulle ainoa lohtu on se, että hän taitaa olla tällä palstalla enää ainoa, Ellukaan ei enää jaksa.

Sinällään hatunnosto monelle muulle persuhenkiselle, ette silti ole jatkaneet mustan maalamista valkoiseksi.

Toivottavasti mikään tämänkaltainen ei koskaan tule osaksi Suomen politiikkaa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tämä Trumpin sekoilu on kyllä aikamme skandaali länsimaisissa demokratioissa. Kaverilla ollut valta 4 vuotta aikaa varmistaa, että vaalijärjestelmä toimii 100% Ja toimiihan se, toimi jo 4 vuotta sitten. Mutta kun tajuaa häviävänsä, niin alkaa jo ennakkoon petaamaan sitä, että on kasvualustaa epäilyille. Ja sitten lietsoo näitä epäilyjä. Ja loipputuloksena taitaa itse alkaa uskomaan omiin valheisiinsa.

SItten hänen suurimmat kannattajat seuraavat vain hänen twiittejä tai hänen hyväksymiä QAnon etc.-tason valemedioita ja uskovat sen olevan totta. Täytyy sanoa, että tämä on internetin uusi pimeä keskiaika mitä me todistamme.

Ja palstalla meillä on sitten elävä todiste siitä, mitä näihin huuhaa-pyörteisiin sukeltaminen voi aiheuttaa.

Minulle ainoa lohtu on se, että hän taitaa olla tällä palstalla enää ainoa, Ellukaan ei enää jaksa.

Sinällään hatunnosto monelle muulle persuhenkiselle, ette silti ole jatkaneet mustan maalamista valkoiseksi.

Toivottavasti mikään tämänkaltainen ei koskaan tule osaksi Suomen politiikkaa.
Höpö höpö.:giggle:

Oletko ajatellut mitä sitten olisit keksinyt jos olisin kirjoitellut harmaana.:whistle:
 

Yhteistyössä