Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei oikeesti vierailijat ja muutkin järkevät. Te hakkaatte nyt päätänne seinään henkilän kanssa, joka tosiaan ottaa linkkinsä tältä facebook-sivustolta:


On aikaisemminkin heitetty tänne tuo sivusto, mutta miettikää haluaisitteko tuolle sivustolle mennä vänkäämään vastaan? Tuskin. Miksi sitte täällä vänkäätte? Kysyn vaan...
No tuolla "Trumpin kannattajat"-sivustolla esiinnytään Facebook-profiililla. Ei noista hulluista tiedä, koska on oven takana joku "enkelikostaja". Täällä voi huudella anonyymisti. Toisaalta ite on vähän tyhmä ollut aina. Jaksanut esim. nuorempana uskovaisten kanssa vääntää...

Sitäpaitti. ollakseni rehellinen, ei ketjun pääpukari mun mielestä ole kaikessa viestinnässä mikään seko.... Omanlaisensa kyllä, mutta kuitenkin.
 
vierailija
Näinhän se menee. Sinällään ymmärrän tätä porukkaa, koska itse olin nuorena todella mustavalkoinen ja ajatukseni olivat "persumaisia" lukioiässä. PK-seudulle muutettuani huomasin asioiden monet puolet ja ajattelu muuttui. Ei toki salamaniskusta, vaan vuosien evoluutiona (regressio varmasti monen palstalaisen mielestö).

Harva meistä on koskaan ajatellut "eri tavalla". Pääosa ajattelee tietyllä tavalla ja iän myötä se kanta vahvistuu. Tuolloin on erittöin vaikea ymmärtää sitä vastapuolta.

Sinällään näkisin keskutelun persujen kanssa aika hedelmättömäksi. Tuntuu, että he lietsovat sellaista viholliskuvaa, että asetelma menee kieltämättä sinne 30-luvulle. Vastakkianasettelu on samaa tasoa kuin kommunistit vs. natsit aikoineen. Ei siinä silloin keskustella. Siinä tapellaan ja jossain vaiheessa jopa tapetaan. Sama kuvio on demokraattien ja republikaanien välillä USA:ssa.
Näinhän se joskus menee. Itse olen aina kuulunut sellaiseen keskitieajattelua edustavaan tyyppiin, eli pidän kaikkea mahdollisena tavallaan. Se on voimistunut vuosien myötä. Niinpä onkin hauksaa, kun usein tällaiset mustavalkotyypit tulevat änkyröimään ja huutelemaan, että he ajattelevat asioita eri kantilta.. yleensä valmiiksipurtuja pikkutotuuksia.

Juu, tuo viholliskuva on selvä tällä palstalla. Olenkin joskus naljaillut tuolla mörkö-jutuilla ja en tiedä, onko sanaa sille, kun persut ensin kertovat, mitä mieltä vastustaja on ja sitten hyökkää sitä mielikuvaa kohtaan..
 
vierailija
Näinhän se joskus menee. Itse olen aina kuulunut sellaiseen keskitieajattelua edustavaan tyyppiin, eli pidän kaikkea mahdollisena tavallaan. Se on voimistunut vuosien myötä. Niinpä onkin hauksaa, kun usein tällaiset mustavalkotyypit tulevat änkyröimään ja huutelemaan, että he ajattelevat asioita eri kantilta.. yleensä valmiiksipurtuja pikkutotuuksia.

Juu, tuo viholliskuva on selvä tällä palstalla. Olenkin joskus naljaillut tuolla mörkö-jutuilla ja en tiedä, onko sanaa sille, kun persut ensin kertovat, mitä mieltä vastustaja on ja sitten hyökkää sitä mielikuvaa kohtaan..
Eiköhän tuo ole juuri ihan se perinteinen olkiukko-argumentaatiovirhe:


Yleisesti netissä tuo on juuri se Zuvakki. Tuohon koriin sitten heitetään tilantteesta riippuen melkein kaikki vastustajat.

Ja jos ajatellaan sitä internetin zuvakkia ja internetin persua (Kyllähän tätäkin viholliskuvaa on lietsottu, minun mielestäni ei kyllä ihan samalla hartaudella kuin tuota mätää suvakkipoloa), niin eihän noilla osapuolilla ole mitään mahdollisuutta keskustella toistensa kanssa.
 
vierailija
Ehkäpä tässä käy niin, että Trump vetätyy sinne MargoLArgoon mikäliekin hyvissäajoin ja ilmoittaa, että on yhtä pressa ja häneltä vietiin vilpillä tämä virka. Julistaa sieltä sitten olevansa laillinen hallitsija ja jatkaa twitteröintiä. Uskolliset sitten seuraa ja kertoo ilosanomaa myös niille kannattajille jotka eivät osaa käyttää internettiä (Näitäkin varmaan piisaa). Ja Suomessa esim. tuo Trumpi kannattajat etc. vloi jatkaa höpinöitään.

Joten tämä ei sitten olisi tammikuussakaan ohi. Ei se ole koskaan ohi :)

On kyllä yksi kaikkien aikojen KGB-ujutuksista tämä kyseisen sätkyukon saaminen hämmentämään USA:n politiikkaa. Putin varmaan hekottelee päivittäin tälle vedätykselle.
 
Bommigommi
Itse seuraan tätä ihan huumorilla. Onhan tää kova kaveri. Nyt siellä ilmeisesti on taas pidetty melkoisa palaverejä Valkoisessa Talossa. Kaikki tulee julkisuuteen, koska tuo paikka vuotaa kuin seula. Salasanoista alkaen.

Trump on kai miettinyt tätä Sidney Powelia (Joka siis keksi vuonna 2013 kuolleen Chavezin syypääksi tappioon) vaalivilpin tutkimuskomission johtoon, mutta apurit toppuutelleet tätä.

Armahdettu Flynn ehdotti sotatilalakia, jonka avulla Trump voisi pysyä vallassa. Pitäisi nyt keksiä joku sopiva syy vielä tähän..

Ratkaisut jääneet vielä pöydälle, mutta selvästikkin Trump vaan miettii, miten tämän voisi voittaa. Luovuttaja hän ei tosiaan ole. Lakijuttu-kikkailut ovat vetäneet totaalisen vesiperän, joten ainoa keino on joku hyvin radikaali homma.

Tästä Trump-touhusta tulee kyllä niin monta tv-sarjaa ja elokuvaa, että huh huh. Mutta yltääkö mikään todellisuuden tasolle?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
No tuolla "Trumpin kannattajat"-sivustolla esiinnytään Facebook-profiililla. Ei noista hulluista tiedä, koska on oven takana joku "enkelikostaja". Täällä voi huudella anonyymisti. Toisaalta ite on vähän tyhmä ollut aina. Jaksanut esim. nuorempana uskovaisten kanssa vääntää...

Sitäpaitti. ollakseni rehellinen, ei ketjun pääpukari mun mielestä ole kaikessa viestinnässä mikään seko.... Omanlaisensa kyllä, mutta kuitenkin.
Ihan seinähullua porukkaa siellä!
 
Itse seuraan tätä ihan huumorilla. Onhan tää kova kaveri. Nyt siellä ilmeisesti on taas pidetty melkoisa palaverejä Valkoisessa Talossa. Kaikki tulee julkisuuteen, koska tuo paikka vuotaa kuin seula. Salasanoista alkaen.

Trump on kai miettinyt tätä Sidney Powelia (Joka siis keksi vuonna 2013 kuolleen Chavezin syypääksi tappioon) vaalivilpin tutkimuskomission johtoon, mutta apurit toppuutelleet tätä.

Armahdettu Flynn ehdotti sotatilalakia, jonka avulla Trump voisi pysyä vallassa. Pitäisi nyt keksiä joku sopiva syy vielä tähän..

Ratkaisut jääneet vielä pöydälle, mutta selvästikkin Trump vaan miettii, miten tämän voisi voittaa. Luovuttaja hän ei tosiaan ole. Lakijuttu-kikkailut ovat vetäneet totaalisen vesiperän, joten ainoa keino on joku hyvin radikaali homma.

Tästä Trump-touhusta tulee kyllä niin monta tv-sarjaa ja elokuvaa, että huh huh. Mutta yltääkö mikään todellisuuden tasolle?
Kyllä!

Tää keissi on kyllä ainoa laatuaan! On ollut ilo seurata ja vielä saa jännittää tammikuulle!
 
vierailija
Eiköhän tuo ole juuri ihan se perinteinen olkiukko-argumentaatiovirhe:


Yleisesti netissä tuo on juuri se Zuvakki. Tuohon koriin sitten heitetään tilantteesta riippuen melkein kaikki vastustajat.

Ja jos ajatellaan sitä internetin zuvakkia ja internetin persua (Kyllähän tätäkin viholliskuvaa on lietsottu, minun mielestäni ei kyllä ihan samalla hartaudella kuin tuota mätää suvakkipoloa), niin eihän noilla osapuolilla ole mitään mahdollisuutta keskustella toistensa kanssa.
Paitsi et palstallakin yleisesti esiintyvä suvakki,jolla viitataan johonkin palstalaiseen, on täysin valheellinen ja vääristynyt mielikuva jostain omituisesta hahmosta joka haluaa kaikki pakolaiset suomeen ja kannatta islamia.
Yhtäkään sellaista ei täällä tai muuallakaan ole, kenties siis persujen olkiukko, tal harhainen kuvitelma vihollisesta, tai mahdollisesti joku mielikuvitus olento jonka olemassaoloon he kovasti haluavat uskoa, vähän niinkuin lapset uskoo joulupukkiin.
 
vierailija
Hehe

tää ekon kaveri on mode ja pääpiru trumpelon FBssä

oon siellä tekaistuilla profiililla

oli kyllä vaikea kirjoittaa että kannatan Trumpia, se oli edellytys että hyväksytään sinne :LOL:

 
vierailija
Paitsi et palstallakin yleisesti esiintyvä suvakki,jolla viitataan johonkin palstalaiseen, on täysin valheellinen ja vääristynyt mielikuva jostain omituisesta hahmosta joka haluaa kaikki pakolaiset suomeen ja kannatta islamia.
Yhtäkään sellaista ei täällä tai muuallakaan ole, kenties siis persujen olkiukko, tal harhainen kuvitelma vihollisesta, tai mahdollisesti joku mielikuvitus olento jonka olemassaoloon he kovasti haluavat uskoa, vähän niinkuin lapset uskoo joulupukkiin.
Todellakin näin. Hyvin heihin on tarinat uponneet.
 
vierailija
Hehe

tää ekon kaveri on mode ja pääpiru trumpelon FBssä

oon siellä tekaistuilla profiililla

oli kyllä vaikea kirjoittaa että kannatan Trumpia, se oli edellytys että hyväksytään sinne

On kyllä niin sekopäiset jutut sedällä, mitä olen niitä siellä lukenut.
 
Äänet pitäisi laskea uudelleen kyseenalaistetuissa osavaltioissa armeijan vahdatessa ääntenlaskentaa!
Tällä tavoin usan kansalla pysyy luotto demokratiaan. Kaiken pitää olla täysin läpinäkyvää!
Näin selkeästi vilpillisten vaalien ja korruptoituneen päätäntäelimien toiminta on selvitettävä. Ihan jo vaikka rauhan nimissä!

Jos Biden voittaa laillisin äänin niin se on vain hyväksyttävä ja nieltävä, mutta näin tätä asiaa ei voi jättää!
 
Äänet pitäisi laskea uudelleen kyseenalaistetuissa osavaltioissa armeijan vahdatessa ääntenlaskentaa!
Tällä tavoin usan kansalla pysyy luotto demokratiaan. Kaiken pitää olla täysin läpinäkyvää!
Näin selkeästi vilpillisten vaalien ja korruptoituneen päätäntäelimien toiminta on selvitettävä. Ihan jo vaikka rauhan nimissä!

Jos Biden voittaa laillisin äänin niin se on vain hyväksyttävä ja nieltävä, mutta näin tätä asiaa ei voi jättää!
Ei se auttaisi mitään, Lispetti. Trump keksisi taasen uuden ” varmuuden” laskennan vilpillisyydestä.
Miksi ihmeesä ” vilpillisyys” on Bidenin huväksi? Eikö Trumpilla olekaan ohjakset käsissä?
 
Ei se auttaisi mitään, Lispetti. Trump keksisi taasen uuden ” varmuuden” laskennan vilpillisyydestä.
Miksi ihmeesä ” vilpillisyys” on Bidenin huväksi? Eikö Trumpilla olekaan ohjakset käsissä?
Jos kaikki on läpinäkyvää niin miksi Trump ei hyväksyisi? Nyt vilppiä on ollut eikä mikään ole läpinäkyvää.

En ymmärrä kysymystäsi.
 
Trumpilla on ollut neljä vuotta aikaa valmistella mieleisensä, vilpittömät vaalit.
Meniköhän aika golfatessa?
Mietin ihan samaa ja tutkin asiaa hiukan.
Kyllä asiaa oli valmisteltu. Heillä oli jopa salainen operaatio, tarkoituksena paljastaa vilppi ja korruptio, mutta tuli muutama odottamaton mutka matkaan.

Trump ilmoitti jo voittaessaan viime vaalit, että järjestelmä on hatara ja mahdollistaa vilppiin. Harva voittaja kai noin sanoo...
 
Äänioikeus kansalaisilla kuuluu osana demokratiaa joten ei äänestämistä tule lopettaa. Äänestysjärjestelmä pitää saada luotettavammaksi jotta ihmisten todellinen ääni saadaan kuuluviin, eihän äänestämisessä ole muuten mitään järkeä.
Ihan oikein,lissu
Mutta jos kuitenkin äänestys menee väärin niin istuvalla presidentillä on oikeus mitätöidä äänestys ja kaapata valta vaikka väkisin.

Kaiken maailman demareita niitä onkin!
 
Ihan oikein,lissu
Mutta jos kuitenkin äänestys menee väärin niin istuvalla presidentillä on oikeus mitätöidä äänestys ja kaapata valta vaikka väkisin.

Kaiken maailman demareita niitä onkin!
No jos armeija tulee valvomaan äänestystä ja Biden todetaan voittajaksi niin ei tietenkään Trump jatka pressana.
Mutta, kaiken pitää olla läpinäkyvää ja äänten laskeminen tulee tehdä niin että äänestyskorteilla ovat todelliset elossa olevat, ko. osavaltiossa asuvat, täysi-ikäiset ihmiset äänensä antaneet, eivätkä kuolleet, poismuuttaneet, kissat ja koirat.:sneaky:
 
No jos armeija tulee valvomaan äänestystä ja Biden todetaan voittajaksi niin ei tietenkään Trump jatka pressana.
Mutta, kaiken pitää olla läpinäkyvää ja äänten laskeminen tulee tehdä niin että äänestyskorteilla ovat todelliset elossa olevat, ko. osavaltiossa asuvat, täysi-ikäiset ihmiset äänensä antaneet, eivätkä kuolleet, poismuuttaneet, kissat ja koirat.
Ei siellä mitään vilppiä ole tapahtunut.
Kaikki on Trumpin mielikuvituksen tulosta
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä