Otan tai tehdäänkö siitä ja paprikasta ja muutamasta muusta tuoreesta kasvista wokkia?Iltaa
Otakko porkkanan?
Shhh...mun porkkana*jyrää ohi porkkana suussa*otan
Mulla on pussillinen porkkanoita. Riittää ruutiksellekin.Otan tai tehdäänkö siitä ja paprikasta ja muutamasta muusta tuoreesta kasvista wokkia?
Shhh...mun porkkana*jyrää ohi porkkana suussa*
Ei oo enää.Mulla on monta juustoa!
Sitä en oo koskaan tehnyt. Onko sulla reseptiä?Tosin nyt tekee mieli porkkanamuhennosta.
Mulla on tällä hetkellä goudaa.Mulla on monta juustoa!
Sitä en oo koskaan tehnyt. Onko sulla reseptiä?
Oih ja voih, äiteen ohjeilla tehty porkkanamuhennos, laitan sitä aina karjalanpaistin kylkeen lautaselle (aattona).Tosin nyt tekee mieli porkkanamuhennosta.
Hienot vaihtoehtoiset jouluruokavinkit! Tuosta otan onkeeni.Oih ja voih, äiteen ohjeilla tehty porkkanamuhennos, laitan sitä aina karjalanpaistin kylkeen lautaselle (aattona).
Oliko varmasti hius? Pitäisikö tehdä niitto toiseen paikkaan?Mä leikkaan kohta siilin itelle. Taas hius kurkussa.
Kikulin karva kurkussa on vielä hirveämpi kuin hiusOliko varmasti hius? Pitäisikö tehdä niitto toiseen paikkaan?
Tori esiintyy rottien sijaanMaanantaithan ovat just sit. Pieleen menemistä!
*hali*
En oo nuollut omaa pimppaa. Alapään karvoissa ei oo mitään vikaa.Oliko varmasti hius? Pitäisikö tehdä niitto toiseen paikkaan?
Tsäh?Sen vaan sanon, että joillekin pitäis antaa ikuinen kahvinkeittokielto...
Kuis nynnii?Sen vaan sanon, että joillekin pitäis antaa ikuinen kahvinkeittokielto...
Kerrankin samaa mieltä!moccamasterilla kun keittää ykköspaahon juhlamokasta niin kaikki menee pieleen
senkin ronklaajaKerrankin samaa mieltä!
Buahhahhaa, kerrankin onnistuin vähän jymäyttäänsenkin ronklaaja
Moccamasterilla mikään kahvi ei mee pieleen.moccamasterilla kun keittää ykköspaahon juhlamokasta niin ei mitenkään voi mennä pieleen