Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en oikein pitänyt niistä lindtin palloista, viime vuonna osteltiin niitä erivärisiä. Hintaan nähden olivat pettymys.
Nää olivat jotain Elysee (?) konvehteja. Pari oli tosi hyvää mut muut suht perus ja kahvin makuisesta suklaasta en pidä ja niitä oli pari mut pakkohan nekin maistaa oli...

Ehkä siksi Leonidaksen suklaat ovat parhaita ku saa valita ne parhaat maut!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Elekee hyvät ihmiset laittako ruokaa niinkuin keittokirja sanoo, pankaa vaikka mustapippuria maustepippurin siasta. Jos tekee niinkuin ohje sanoo niin silloin se ruoka on jonkun toisen ”tekemää”

Mun Karjalanpaistinohje: desilitra riisiä, litra maitoa ja ripaus suolaa uunivuokaan ja vuoka lämpimään uuniin tunniksi. pariksi ja Karjalanpaistini on omintakeista ja maukasta.
Mä teen ens alkuun niinkuin ohje sanoo, jotta mä tiedän miltä sen ruuan kuuluisi maistua. Sit kun oon muutaman kerran tehny niiku pitää, alan vähön soveltaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma ja Elena777
Nonni! 5 päivää mä hoidin sitä ruisleipäjuurta ja laitoin kännykkäänki herätyksen ruokkiakseni sitä ja haudoin sitä lämpimässä, ja se *piiiiiip* läjä ei noussu ku sentin!
Alustin sitä taikinaa sit hiki hatussa ja tein kaikki niinku piti, ja tuloksena paistamisen jälkeen 2 kivikovaa kakkaraa!
(maku oli hyvä)

Tekis mieli postittaa nää joilleki....Perinne-tieto-naisille niin että niiden mummojen tekarit heiluu kun ne näitä purasee! Jotakuta tätiä voisin yrittää osua otsaan tällä kikkareella vai survonko kitalakeen poikittain...:cautious:

 
Nonni! 5 päivää mä hoidin sitä ruisleipäjuurta ja laitoin kännykkäänki herätyksen ruokkiakseni sitä ja haudoin sitä lämpimässä, ja se *piiiiiip* läjä ei noussu ku sentin!
Alustin sitä taikinaa sit hiki hatussa ja tein kaikki niinku piti, ja tuloksena paistamisen jälkeen 2 kivikovaa kakkaraa!
(maku oli hyvä)

Tekis mieli postittaa nää joilleki....Perinne-tieto-naisille niin että niiden mummojen tekarit heiluu kun ne näitä purasee! Jotakuta tätiä voisin yrittää osua otsaan tällä kikkareella vai survonko kitalakeen poikittain...


Nii. Taikinat eivät nouse kunnolla alakuulla.


Paula ois osannut sanoa!
 

Yhteistyössä