Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Koko päivän pää ollut jossain ihme aivosumussa, väsyttää eikä ajatus meinaa kunnolla kulkea...huomenna vois ostaa pitkästä aikaa kahvia, jos sattuu tulemaan samanlainen zombipäivä.
Onko kaikki vitamiinit varppina veettynä?

Nyt on muuten kaupassa hyviä mantariineja!:p
Ostin ison säkin ja innolla, vesi kielellä kävin äsken hetelmäkulholla ni tyhjä oli! Sätänän äpärät olivat syöneet kaikki!:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Onko kaikki vitamiinit varppina veettynä?

Nyt on muuten kaupassa hyviä mantariineja!
Ostin ison säkin ja innolla, vesi kielellä kävin äsken hetelmäkulholla ni tyhjä oli! Sätänän äpärät olivat syöneet kaikki!
Mulla on graniittiomppuja!
Klementiinejä/mandariinejä vois kyllä ostaa...eivät olleet viimeks edes kalliita, kun ostin.
 
Oonks mä joku sisäisesti so ma li kun en osaa kahta perisuomalaista taitoa:
Leivinuunin lämmitys ja ruisleivän teko juuresta.

Mä on synnytyslaitoksella vaihtunu varmaan johonkin ihmeen...puolalais-tsekkoslovakialaisen pikaluistelijan muksuun.
Tuostako tuo ahdistus syviä kaula-aukkoja kohtaan johtuukin? Äiti aiheutti tyttärelleen elinikäisen trauman.

Luistelun jälkeen jäähdytellään
 
Onha noi klementiinit,mandariinit yms hyviä,tuli muuten majuri mieleen. :(
Toivottavasti sais tänä yönä nukuttua paremmin,ei viitsisi taas puolta yötä valvoo,sitten ku nukahtaa näkee painajaisia tai ainakin outoja unia.
Hyvää yötä ja kauniita unia.
 
Viimeksi muokattu:
No meillä jäähdyttelee pääministeri samalla tavalla lehdissä että kyllä suomalaisetkin
MInusta tuo jäähdyttely on jopa suotavaa. Mutta @Echo vastustaa sitä johdonmukaisesti, jopa Päivi Räsäsen esiintyminen Linnan juhlissa oli Echon mielestä ei-sopivaa. Johdonmukaisuudesta annan kyllä plussaa - hänen linjansa pitää.

Echon painajainen: Unessa hän katsoo peiliin ja :eek:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä