Sama täällä.Tulispa lunta
On niin pimeetä ja harmaata,lähes kaikki lumet suli pois. Ankeeta.
Sama täällä.Tulispa lunta
On niin pimeetä ja harmaata,lähes kaikki lumet suli pois. Ankeeta.
Mä olen ja monta kertaa nuorena, se on niin ihanaaEn oo ees ratsastanut.
MINÄ OSAAN!Mutta kyllähän sinä kuitenkin hevosen osaat valjastaa?
Onko kaikki vitamiinit varppina veettynä?Koko päivän pää ollut jossain ihme aivosumussa, väsyttää eikä ajatus meinaa kunnolla kulkea...huomenna vois ostaa pitkästä aikaa kahvia, jos sattuu tulemaan samanlainen zombipäivä.
Tuu meille töihin syömään kahvia, niin johan heräät ja suolikin toimiiKoko päivän pää ollut jossain ihme aivosumussa, väsyttää eikä ajatus meinaa kunnolla kulkea...huomenna vois ostaa pitkästä aikaa kahvia, jos sattuu tulemaan samanlainen zombipäivä.
Mulla on graniittiomppuja!Onko kaikki vitamiinit varppina veettynä?
Nyt on muuten kaupassa hyviä mantariineja!
Ostin ison säkin ja innolla, vesi kielellä kävin äsken hetelmäkulholla ni tyhjä oli! Sätänän äpärät olivat syöneet kaikki!
Vähän näöltänsä niiku Halla-Ahon Jussi nuorena.
Tuostako tuo ahdistus syviä kaula-aukkoja kohtaan johtuukin? Äiti aiheutti tyttärelleen elinikäisen trauman.Oonks mä joku sisäisesti so ma li kun en osaa kahta perisuomalaista taitoa:
Leivinuunin lämmitys ja ruisleivän teko juuresta.
Mä on synnytyslaitoksella vaihtunu varmaan johonkin ihmeen...puolalais-tsekkoslovakialaisen pikaluistelijan muksuun.
No meillä jäähdyttelee pääministeri samalla tavalla lehdissä että kyllä suomalaisetkinTuostako tuo ahdistus syviä kaula-aukkoja kohtaan johtuukin? Äiti aiheutti tyttärelleen elinikäisen trauman.
Luistelun jälkeen jäähdytellään
MInusta tuo jäähdyttely on jopa suotavaa. Mutta @Echo vastustaa sitä johdonmukaisesti, jopa Päivi Räsäsen esiintyminen Linnan juhlissa oli Echon mielestä ei-sopivaa. Johdonmukaisuudesta annan kyllä plussaa - hänen linjansa pitää.No meillä jäähdyttelee pääministeri samalla tavalla lehdissä että kyllä suomalaisetkin