aika hyvin on myös onnistuttuTässä ketjussa yritetään olla puhumatta politiikasta
politiikkaketjuja on isommalla puolen ihan riittävästi, niissä passaa yöhöttää niin paljon kuin sielu sietää
aika hyvin on myös onnistuttuTässä ketjussa yritetään olla puhumatta politiikasta
Jep! Mutta se johtui teknisistä ongelmista.Oliko taas muodonvaihdoksen aika, @-roosaruusa- ?
Kiitos neuvosta mutta hmmmm.....jospa kuitenkin odotan vielä muita vastauksia.
Mie teen sen niinku se kuuluu tehä.Elekee hyvät ihmiset laittako ruokaa niinkuin keittokirja sanoo, pankaa vaikka mustapippuria maustepippurin siasta. Jos tekee niinkuin ohje sanoo niin silloin se ruoka on jonkun toisen ”tekemää”
Mun Karjalanpaistinohje: desilitra riisiä, litra maitoa ja ripaus suolaa uunivuokaan ja vuoka lämpimään uuniin tunniksi. pariksi ja Karjalanpaistini on omintakeista ja maukasta.
”Yllytyshullu”Mie teen sen niinku se kuuluu tehä.
ahaa, teet evakkopaistin samalla lailla ku minäMie teen sen niinku se kuuluu tehä.
Muista olla tarkkana pippureiden kanssa, että tulee oikeat pippurit ja oikeat määrätAi hitto. Rupes tekee mieli karjalanpaistia.
Teetkö riisipuuron mun karjalanpaisiohjeilla?Mä oon niiiiin täynnä ettei ala tehdä mieli mitään.
Tai ehkä sitä riisipuuroa.
Kaveri pistää ketsuppia leivän päälle, lihakeittoon ja maksalaatikkoon...En syö mitään ilman ketsuppia ja sinappia
Teetkö riisipuuron mun karjalanpaisiohjeilla?
Olipa päivä. Yleensä pidän maanantaista, mutta tänään meni kaikki pieleen
Mun harrastuksenahan on tyttären yläsilmiripsien onkiminen alaluomen alta...Nii. Maanantaista puheenollen.
Tiätteks, ku ripsi jotenkin katkeaa tai jotain tapahtuuu ja sit jokin tökii koko ajan silmään.
Ärsyttävää!
IltaaIltaa