ensioireet

  • Viestiketjun aloittaja pyytää kauniisti
  • Ensimmäinen viesti
jenni
hiki haisee iha hirveelle, kävin lenkillä eikä yleesä paljookaa hikoiluta, mut nyt haisen iha kaameelle!...ja tommone älytön hikoilu viittaa useesti poika vauvaa vanhan kansan mukaan=))tyttö meillä jo onkin, jos pikkukakkonen oiski sittten poika=))meibii beibii
 
jenni
olen lueskellu et joillain on ollu ripulia alkuraskaudessa,mullaki oli 2päivää juuri, enkä ole yleensä odellakaa altis vartsataudeille saatis sitten ripulille..et oiskohan täää nyt raskautta, ens viikolla pitäs kuukautisten tulla=))saapa nähdä
 
kuumeilija
Tähän mennessä oireina:

Ällötys (ei okseta mut sellanen ihme olo)
Päänsärky jo neljänä peräkkäisenä päivänä
Krampit alavatsassa
Nenä tukossa ja kuumeinen olo

Pillerit lopetin noin kuukausi sitten... ja Haaveissa esikoinen!
 
epäilevä
Mulla menkat myöhässä 6päivää... Ollu yli viikon alavatsassa tunnetta, että kohta ne alkaa, mutta silti mitään ei tapahdu. Nännit on arat, mutta onkait ne yleensäkin aina ennen menkkoja. Ei ehkä ihan näin arat kuitenkaan. Sen olen kans huomannut, että jos nousen sängyltä tai kun käyn vessassa asioilla, tuntuu alavatsassa repäisevää kipua. Alaselkää myös jomottaa välillä. Ja väsyttää. Silti nämä oireet on erilaisia mitä mun edellisissä raskauksissa. Sillon olen jo ennen menkkojen alkamista tiennyt, että ootan, koska olen sen tuntenut kehossa. Nyt en tunne mitään.

Tätä edeltävä raskaus olikin sitten keskenmeno ja pelkään nyt samaa... pitäs testi tehdä.
 
tiitu
voiko tulla raskaaksi viikko ennen kuukautisia??

uskaltaisko tässä hurrata, nyt on 25/24-28 ja nyt aamulla heti kun olin pari minuuttia ollu pystyssä ni alkoi yrjöttää,,oksennus ei kuitenkaa tullu kuin sormet kurkkuu työntämällä, mut sitten helpotti ku sai yrjöttyä...voiko tää olla raskautta vai pistänkö itse pystyy nää tuntemukset ja yrjötykset??=)no sunnuntaina sen viiimestää näkee, jos tekis testin vaik maanantai aamuna jos ei o menkkoja tullu!
 
Viimeksi muokattu:
tiitu
uskaltaisko tässä hurrata, nyt on 25/24-28 ja nyt aamulla heti kun olin pari minuuttia ollu pystyssä ni alkoi yrjöttää,,oksennus ei kuitenkaa tullu kuin sormet kurkkuu työntämällä, mut sitten helpotti ku sai yrjöttyä...voiko tää olla raskautta vai pistänkö itse pystyy nää tuntemukset ja yrjötykset??=)no sunnuntaina sen viiimestää näkee, jos tekis testin vaik maanantai aamuna jos ei o menkkoja tullu!

tein hätäpäissäni testin, ja negahan se oli, mut menkkoja ei näy, odotetaa siihe maanantaihin!
 
Viimeksi muokattu:
tiitu
mun kierto joo 24-28 päivää ja nyt on 27/24-28!!voisko tää olla sitä itteensä, eli raskautta!!mut ei oo kyllä paljoo oireita, omituista edellisessä raskaudessa(tyttö nyt 1,7kk)tunsin ekat oireet viikko ovulaatiosta ku yrjötti, pyörrytti, maha turpoili, ja mahaa nipisteli ja tuikkaili..mutta olen kuulut että jopa samalla naisella voi olla keskenään aivan erilaiset raskaudet!--jännä, nyt oikeesti ihmetyttää jos raskaana oon..hmm...tulis jo huominen, kauanko mun kannattaa kuitenki odottaa kuukautisia et paljobnko yli kuukautisten ajankohdan??mullon kyl kaapis läjä raskaustestejä...et vois huomenissa testata
 

Yhteistyössä