tiitu
mun kierto joo 24-28 päivää ja nyt on 27/24-28!!voisko tää olla sitä itteensä, eli raskautta!!mut ei oo kyllä paljoo oireita, omituista edellisessä raskaudessa(tyttö nyt 1,7kk)tunsin ekat oireet viikko ovulaatiosta ku yrjötti, pyörrytti, maha turpoili, ja mahaa nipisteli ja tuikkaili..mutta olen kuulut että jopa samalla naisella voi olla keskenään aivan erilaiset raskaudet!--jännä, nyt oikeesti ihmetyttää jos raskaana oon..hmm...tulis jo huominen, kauanko mun kannattaa kuitenki odottaa kuukautisia et paljobnko yli kuukautisten ajankohdan??mullon kyl kaapis läjä raskaustestejä...et vois huomenissa testata
tein testin aamulla joka oli nega, ja sitten päivällä vuoti hiukan iha ruskeeta vanhaa verta, joka ei ole ollenkaan tapaistani! ja nyt välillä särkee alavatsaa!..mitä ihmettä tää on?soitin lääkäriin nii ne sanoivat että odota vielä viikko ja tee sitten uusi testi, koitin päästä verikokeeseen raskauden toteamiseksi, mutta eivät ottaneet näin hepposin perustein!=///hö...mut joo ehkä mä ootan sen viikon, täämmöne ei todella ole mulla tavallista
Viimeksi muokattu: