jenni
nyt on nännit herrkkinä ja kun puristaa ni tulee tippa maitoa!=)tänää saunan jälkee repi munasarjoja=)))jippidippidii
Viimeksi muokattu:
nyt on nännit herrkkinä ja kun puristaa ni tulee tippa maitoa!=)tänää saunan jälkee repi munasarjoja=)))jippidippidii
tein hätäpäissäni negatestin mut ei oo kyl kuukautisten alkupäivä lähelläkää,et odolaa täs ny viel=))tosiaa valkovuoton koostumus on ihmeellisesti muuttunuvalkovuoto tullu runsaammaks ja klimppimäiseks=))
alamahaa jomottaa ja repii, lämminsuihku vei kivun hetkeks pois =O) !!!kyl tää on jännää, päivät vaan matelee,olen kyl aika sale raskaudesta=))tein hätäpäissäni negatestin mut ei oo kyl kuukautisten alkupäivä lähelläkää,et odolaa täs ny viel=))tosiaa valkovuoton koostumus on ihmeellisesti muuttunu
Hei jenni, rauhoitu jo...
kello o koht vis päivällä eikä menkkojka näy!ja kuuntelinyhtä vanhaa ceedetäni, hengellistä musiikkia hoobeetä...niin aloin melkein vetistellä kun oli niin kaunista!!..en yleesä näin herkistele jonku musiikin takia!no oottelen menkkoja viel muutaman päivän..=)yöllä ei ollu ainakaa alkanu kuukautiset....hyvä niin
voiko tulla raskaaksi viikko ennen kuukautisia??
uskaltaisko tässä hurrata, nyt on 25/24-28 ja nyt aamulla heti kun olin pari minuuttia ollu pystyssä ni alkoi yrjöttää,,oksennus ei kuitenkaa tullu kuin sormet kurkkuu työntämällä, mut sitten helpotti ku sai yrjöttyä...voiko tää olla raskautta vai pistänkö itse pystyy nää tuntemukset ja yrjötykset??=)no sunnuntaina sen viiimestää näkee, jos tekis testin vaik maanantai aamuna jos ei o menkkoja tullu!
tein hätäpäissäni testin, ja negahan se oli, mut menkkoja ei näy, odotetaa siihe maanantaihin!
kaamee nälkä ois kokoaika, ei ul ikinä tällei!!varmaa oire...hmmmh