mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Nauttija
Aivan samanlaisia ovat kokemukset. 11-13 vuotiaana olin tatilassa kesalla kun aitini oli sairaana. Tati teki heti alussa selvaksi etta kun en ole mieliksi tai muuten han katsoo sen tarpelliseksi, niin piiskaa tulee etaa tuntuu .
Serkkuni oli 10 kk vanhempi aj pian me opimme etaa oli kiva leikkia "paljasta" eli katsella ja koitella toisen peppua ja jalkovalia edestakin pain. serkku kylla varoitti etta jos hanen aitinsa huomaa niin piiska heiluu. Han kertoi etta kun aiti tapasi hanet saunassa "hypistelevan" itseaan, sai han piiskaa kolmena iltan perakkain
"etta varmasti muistaa"oli aiti sanonut.
Ja niimpa tietysti jouduimme kiipeliin kun marjareisulla istuimme mattaalla ja taas hivelimme toisiamme, housut kintuissa molemmilla. (minun olisi tehnyt mieleni vahan piskailla serkkuni pyya, mutta en kehdannut ehdottaa.)
Tati oli siina yht'akkia huomaamattamme ja katkaisut jo hyvaisen koivun varvun ja riipi siita lehtia kun huomasin hanet. serkku oli haneen selin eika vielakaan tiennyt etta mita oli tulossa. Tati otti tytartaan tukasta lujasti ja tempaisi hanet pystyyn. Housut kun olivat jo kintuissa ja vaan sellainen pieni pusero paalla nii ihoa oli paljaan piskalle reilusti.
Kylla se piiska jattikin punaisia jalkia niin pyllyyn kuin resiin ja saariinkin. Plikka huusi ja kirkui niin etta varmaan kuului kylalle asti. en tieda montako sivallusta serkku-parka sai, ehka 20 tai niin, kauan se kesti mielestani.
Muistan kiihottuneeni katsellessani ja kullessani ne tuskan huudot joka lyonnille. Tuntui kumma tunne munieni seudulla. En edes huomannut pelata jatkoa jossa kylla tiesin olevani armottomasti seuraava uhri.
Yllatyin kun tunsin tadin kouran tukassani ja ensimainen piiskan kirvely iski aivoihini. Olin ollut niin kiinnostunut serkun piiskauksesta etta en edes ollut nostanut omia housujani ylos joten paljaalle iholle johonkin reisien ylaosaan se osui. siita se "tanssi alkoi" yritin tietysti vaistella jokaista tulevaa piiskan heilausta, se ei kuitenkaan oikei onnistunut kun tukassakin teki kipeaa riuhtoissani.
Tati kuitenkin kyllastyi hyppimiseeni ja sanoi etta "kue et kerran ole kunnolla ja ota ossasi piiskasta, teemme taman kotona uudestaan sinun kohdallasi, sidon sinut pylvaaseen jos ei muu auta, mutta piiskaa tulet saamaan ansiosi mukaan. Niin kavikin illalla oli uusi piiska ja mina kumartaneena sohvan karmin yli. Tati sanoi etta aina kun liikut aletaan alusta. Koitin olla paikallani vaikka persusta oli kuin "Helvetissa' tati pit aina viiden lyonnin jalkee tauon ja kasti minun ajatella vielako teki mieli olla alasti serkun kanssa. en muista iskujen maaraa muistan vain etta sain kai "orkun" siila jotain vuoti peniksesta ja tuntuin niin pirun mukavalta. Pelkasin kuitenkin etta jos tati huomaa niin mita siita saattaakaan seurata
Aina siita asti ole runkatessa unelmoinut piiskaavani serkkua ja etta sitten tati piiskaa minut, ja sperma lentaa voimalla nykkiin.
tallainen kokemukseni.
 
Umbro
Se näissä hommissa on aina vaarana, että homma vähän luisuu käsistä. Otteet kovenevat vähitellen ja haluaa aina vaan lisää. Meilläkin se alkoi viattomasta pikku-piiskaleikistä, mutta nykyisin saan niin kovia selkäsaunoja, että hieman hirvittää etukäteen. Edellisestä kurituksesta on viikko, mutta vieläkin on juomuja ja takapuoli kipeä. Ja kun seuraava kerta tulee, on se taas entistäkin hurjempi. Vaimo oikein nauttii siitä, ja minä nautin kivusta ja siitä, kun vaimo nauttii. Kuritukseen kuuluu muutakin kuin piiskaaminen, eli muutakin kivun tuottamista.
 
piiskatta jäänyt
Alkuperäinen kirjoittaja tädin kuritus:
Muutaman kerran viikossa, ehkä 2-3 kertaa,joskus harvemmin.
Jos olin oikein tuhma, niin sekä päivällä, että nukkumaan mentäessä.
Mitä olit tehnyt, kun olit oikein tuhma? Oliko koskaan takamus niin kipeä, ettei istua voinut?
 
mies
Niin aika mielenkiintoista että piiskan saaminen kiihottaa, olen kuullut useiltakin että se on ollut kovakin rangaistus, eikä nautinto itse en ole saanut piiskaa, mutta voisihan sitä esileikkinä kokeilla?
 
Tuhma mutta ujokin
Hei,

onpas mielenkiitoisia juttuja täällä. Olen itse yli nelkyt vuotias nainen ja olen ollut kiinnostunut aiheesta teinitytöstä lähtien siis piiskaa saavana osapuolena. Itse pidän eniten remmistä vaikkakin sitä pelkään ja kunnioitan. Olisikohan täällä vapaata urosta, kenen kanssa voisi aloittaa uuden "kiltin" elämän, jossa mausteena olisi "remmiä tuhmalle tytölle". (Olen saanut maistaa vyötä, ettei tämä ole minulle fantasiaa) laittakaa rohkeasti viestiä/kommenttia, niin voisimme vaikka chatissa jatkaa sovittuna aikana.
 
Leena 37
Timon kysymykseen,että piiskaa saatiin vaihtelevasti joskus kuukausittain ja väliin pidempiä välejä mutta kerran sain kolme kertaa samana päivänä samasta asiasta enkä uskonu vaikka tiesin mut pidin pintani vaikka piiskaa tulis.Serkkujen kanssa saatiinjoskus kimpassa piiskoja kun heillä oli piiska kasvatus myös mutta muiden aikana annettiin vain ymmärtää e
,etttä piiska saadaan kunhan vain vieraat lähtee.etsillai meillä
 
tädin kuritus
Tädin kuritus:
Kerran , kun täti oli poissa potkin palloa pihalla(mikä oli ehdottamasti kielletty), se osui kuistin ikkunaan, mikä tietysti meni rikki.
Tädin tultua kotiin ja huomattuaan rikkinäisen ikkunan tuli käsky sisälle.
Alkoi kuulustelu, mitä oli tapahtunut. Kerrottuani pallon potkimisen, hän
lähti ulos ja palasi notkean vitsan kanssa. Sain käskyn riisuutua ja mennä nurkkaan seisomaan.Täti touhusi keittiössä , vihdoin minut komennettiin keittiön tuolin yli kumartumaan. Sitten alkoi vitsa tanssia pepullani lujasti.
Sain varmaan 50 sivallusta, tämän jälkeen komennuksen huoneeseeni miettimään käytöstäni. Parin tunnin päästä sama uudestaan, nyt hieman vähemmin.Sitten nurkkaan seisomaan pylly paljaana (sinä aikana kävi naapurin rouvakin vierailulla)ainakin tunnin. Illalla ennen nukkumaan menoa täti tuli vielä huoneeseeni ja sängyn päällä maaten sain vielä remmiä.
Tämä oli varmaan kovin tädin antama kuritus samana päivänä.
 
Timo
Kiitoksia Leenalle vastauksesta. Kyllä meilläkin kotona ja kesäaikaan maalla piiska oli tuttu vieras. Nyt aikuisena piiska on seksin lisämauste. Harmi Leena, että olet varattu. Minun silmissä vaikutat mukiinmevältä naisihmiseltä.
 
Nainen 45
Itse en saanut lapsena juuri koskaan piiskaa. Mutta aina, niin kauan kuin muistan, olen tuntenut mieltymystä vanhanaikaisia kurituskeinoja kohtaan. Harmi vaan kun ei ole löytynyt sellaista aikuista miestä joka homman taitaisi ja jonka kanssa muutenkin synkkaisi. Nykyinen miesystävä tykkää kyllä s-m leikeistä mutta niistä puuttuu se tietynlainen wanhanaikainen 'mies on herra talossa' meininki.
 
Spanking
Olisi niin kiihottavaa päästä leikkimään "isäpuolta" jollekin tuhmalle "tytölle" . Innostusta näyttäisi riittävän ja minua ei varatut naiset haittaisi koska en itsekään ole vapaa.
 
Hessu_Hopo
Liittyikös kenelläkään kuritukseen mitään rituaaleja? Meillä kotona komennettiin hakemaan piiska, joka oli vanhan poljettavan ompelukoneen poikkaistu kiilahihna. Eteisen kaapissa oli naula, missä se roikkui. Hain piiskan ja annoin sen isälle. Sitten piti mennä sängyn päälle nelinkontin kunhan oli ensin itse ottanut housut ja alkkarit pois. Isä löi kymmenkunta kertaa ja sitten piti nousta pois, pyytää anteeksi ja kiittää kurituksesta, sen mitä itkemiseltä pystyi puhumaan. Piiska piti vielä itse viedä takaisin kaappiin.

Varmaan noista lapsuuden kurituksista kiinnostus piiskaamiseen syntyi.
 
Jarmo
Kyllä piiska kiinnostaa aikuisena. Nuoruusiällä vitsa oli tuttu väline ja tosi noloa oli jos joku sai tietää piiskoistani.
Eräs nolo juttu tapahtui, kun olin naapurissa hoidossa ja siellä oli perheen tyttären lisäksi naapurin tyttö, jotka olivat minua pari vuotta vanhempia. Kerran kävi niin, että perheen vanhemmat lähtivät saunaan ja perheen äiti sanoi tytöille, että jos "Jarmo ei käyttäydy kunnolla, niin tulette saunaan kertomaan niin tulen heti antamaan piiskaa pojalle". Tytöt menivät jonkun ajan kuluttua kuin yhteisestä sopimuksesta kertomaan minusta tädille saunaan. Lopputulos oli kaksi viatonta tyttöä tirskumassa, kun minä sain pajunvitsaa aiheettä takamuksille.


 
keiku
Alkuperäinen kirjoittaja tädin kuritus:
Tädin kuritus:
Kerran , kun täti oli poissa potkin palloa pihalla(mikä oli ehdottamasti kielletty), se osui kuistin ikkunaan, mikä tietysti meni rikki.
Tädin tultua kotiin ja huomattuaan rikkinäisen ikkunan tuli käsky sisälle.
Alkoi kuulustelu, mitä oli tapahtunut. Kerrottuani pallon potkimisen, hän
lähti ulos ja palasi notkean vitsan kanssa. Sain käskyn riisuutua ja mennä nurkkaan seisomaan.Täti touhusi keittiössä , vihdoin minut komennettiin keittiön tuolin yli kumartumaan. Sitten alkoi vitsa tanssia pepullani lujasti.
Sain varmaan 50 sivallusta, tämän jälkeen komennuksen huoneeseeni miettimään käytöstäni. Parin tunnin päästä sama uudestaan, nyt hieman vähemmin.Sitten nurkkaan seisomaan pylly paljaana (sinä aikana kävi naapurin rouvakin vierailulla)ainakin tunnin. Illalla ennen nukkumaan menoa täti tuli vielä huoneeseeni ja sängyn päällä maaten sain vielä remmiä.
Tämä oli varmaan kovin tädin antama kuritus samana päivänä.


Oli varmaan takamus hellänä! Antoiko tätisi pajunvitsaa vai koivuniemenherraa? Olisi mukava lukea kokemuksiasi ihan niinkuin tarinamuodossa tarkoin kuvattuna..
 
Korikurissa pidetty aikuinen nainen
Hessu Hopolle,
tuollainen on kasvattanut kyllä nöyryyttä talossa. Muistan, minäkin vielä sen isän vaatekaapin ja äänen kun se aukesi...vyöt ja solmiot olivat ovessa ja joidenkin vöiden soljet kilisivät kaappia avattaessa. Muistan ne isän askeleet myös kohti kaappia....se pelko ja tieto, että nyt menin taas liian pitkälle. Sitten alkoi se kiemurtelu....
 
mies vm-66
Aika samanlaisia on meidän kotikurimetodit olleet. Äiti komensi kun olin jo melkein 14v olohuoneessa että peppu paljaaksi. Farkut piti laskea alas ja odottaa siinä pylly paljaana kun äiti meni hakemaan eteisestä vyötä isän housuista. Sen kuuli miten hän valikoi sopivaa remmiä ja sitten tuttu ääni kun vyö irtosi housuista. Mietin aina siinä vaiheessa että mitäs vöitä siellä olikaan ja pelkäsin etukäteen yhtä painavaa ei kovin leveää , ja sillähän sitä tietenkin äiti päätti pakarani kuumentaa. Sitten huoneeseen sängyn päälle itkemään selkäsaunan jälkeen peppu farkuissa kuumottaen. Ei paha muisto ja siksi osaankin ilmeisesti antaa niin todentuntuisia selkäsaunoja jo aikuisille mutta "tuhmille tytöille":)Jos kiinnostusta jollain on saada kunnon vanhanajan selkäsauna, voisin harkita antamista.
 
Kotikurissa pidetty aikuinen nainen
mies vm-66 , laita sähköpostiosoitteesi, haluaisin jatkaa keskustelua kanssasi.
Tervehtien Kotikurissa pidetty aikuinen nainen.
 
Sairaita olette!
Huomaa kyllä miten sairas ihmisestä tulee jos lapsena hakataan vanhempien toimesta. Tai sitten näitä kirjottaa joku pervo ukko. En voi uskoa että aikuinen nainen antaisi miehensä lyödä ja vielä nauttisi siitä! Yök!
 
NamiTyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaita olette!:
Huomaa kyllä miten sairas ihmisestä tulee jos lapsena hakataan vanhempien toimesta. Tai sitten näitä kirjottaa joku pervo ukko. En voi uskoa että aikuinen nainen antaisi miehensä lyödä ja vielä nauttisi siitä! Yök!
No ei mua vaan oo kukaan koskaan pyllylle ihan hakannut mutta silti mulla on mieltymys seksissä piiskausjuttuihin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä