Röyh, I`m in heaven.
Chili wings ja itsetehty dippi.
Chili wings ja itsetehty dippi.
Siis...tästä hetkestä huomisiltaan oot täysnälässä vai saatko sä syödä edes jotain?Olen 72h paastolla. Hitto kun pitää tehdä näitä ihmiskokeita.
Oon katellu tohtorien vidioita ja niistä sitten motivoiduin. Voi jestas mitä terveydellisiä ja psyykkisiäkin etuja paastolla saa aikaan!Su iltana klo 18 saa syyä. Ei oo nälkä onneks, virtaa sen sijaan on.
Joo just noi pään nykimiset ja muut liikkeet...ihan kun harjoittelis presidentin uraa varten.Yrittää olla vakuuttava.Ja se vähän väliä tapahtuva pään nyökäytys - voi jestas!
Jotenkin tosta Marinista tulee mieleen Käteisen Jykä.
@Rätti Väsynyt
Näyttää hyvältä nuo sun zydeemit mut onnistuuko niiden syöminen kunnolla? Ettei ne täytteet sieltä lervahda?
Kaks päivää sitten illalla söin viimeks. Huomenna illalla voi syyä taas.Siis...tästä hetkestä huomisiltaan oot täysnälässä vai saatko sä syödä edes jotain?
3 päivää syömättä?Kaks päivää sitten illalla söin viimeks. Huomenna illalla voi syyä taas.
En syö yhtikäs mittää. Juon kyllä, mutta sellaista ettei insuliinitasot/verensokeri nouse yhtään, eli kofeiininkin kanssa saa olla varuillaan.
Pelkkää vettä ja kahvia?Kaks päivää sitten illalla söin viimeks. Huomenna illalla voi syyä taas.
En syö yhtikäs mittää. Juon kyllä, mutta sellaista ettei insuliinitasot/verensokeri nouse yhtään, eli kofeiininkin kanssa saa olla varuillaan.
Oon innostunut nykyään teestä.Pelkkää vettä ja kahvia?
Cetoosi on rookieille! * röyhistelee rinta rottingilla*3 päivää syömättä?
Eiks sulle cetoosi riitä?
Kokeile sitä kuuluisaa munapaastoa, mistä nyt on paljon kohistu...siinä on sellanenkin juoma kuulema kun munalatteCetoosi on rookieille! * röyhistelee rinta rottingilla*
Wow, hyvä.Hei olen muuten saanut hyvin unirytmit kuntoon!
Iltaisin menen n. kymmenen aikaan nukkumaan ja herään aikasteen aamulla ja jos yöllä herään pissalle, menen heti takas nukkumaan enkä ala tekemään muita asioita...ihan outo fiilis, mutta silleen hyvällä tavalla outo
Mitä kaikkea olet juonut? Vois tehdä saman.Kaks päivää sitten illalla söin viimeks. Huomenna illalla voi syyä taas.
Energiataso on ihan erilainen nykyään, tänään huomasin ettei nukuttanut päivällä kuin hetken ruokailun jälkeenWow, hyvä.
Onko se sellaista tahmeaa kamaa?Kokeile sitä kuuluisaa munapaastoa, mistä nyt on paljon kohistu...siinä on sellanenkin juoma kuulema kun munalatte
Emmää tiiä...maistaOnko se sellaista tahmeaa kamaa?
Teetä, kahvia (kofeiinitonta) vettä. Siinäpä ne pääpiirteittäin on, mutta mä oon jo jonkin aikaa syönyt täysin puhtaasti ja kerran päivässä, joten mä en koe paastoa hankalaksi.Mitä kaikkea olet juonut? Vois tehdä saman.
Munat, voit ja kahvit erikseen kiitos.Emmää tiiä...maista
Väittävät sen maistuvan ihan lattekahville ja laittavat joukkoon vielä ruokalusikallisen aitoo voitakin