Ruohosipuli, persilja ja timjami sopivat mansikoiden lähelle.Mä laitan ja ehkä jotakin muuta yrttiä. Tuore basilika on parempaa kuin kuivattu.
Tosin nyt alkoi tehdä mieli rosmariini-mansikkahilloa ja maustamatonta jogurttia.
Ruohosipuli, persilja ja timjami sopivat mansikoiden lähelle.Mä laitan ja ehkä jotakin muuta yrttiä. Tuore basilika on parempaa kuin kuivattu.
Hertta.Kiva nimi.Mainitaan paimenpoika laulussakin.Hieno kappaleEkan kerran heräsin 5 aikoihin, onneksi sain nukuttua vielä. Tosin heräsin aamulla joskus kuuden maissa kun Hertta tuli viereen kahtelemaan ja peittoo leipomaan,silittelin sitten kisua ja Hertta jöikin viereen köllöttämään. Harvoin Hertta nukkuu vieressä sängyllä. Yleensä jalkopäässä tai jalkojen päällä.
Sohvalla tulee viereen ja ihan kiinni.
Voisiksää oi kiltti laitta, pliide??*räpsyttelee rähmäisiä ripsiään* ripsräpsripsräps
Ei ole muuten helppo aina sanoa kaikille 'nyt ei käy'Voi halvattu. Kaveri kutsui itsenä kun hänellä pää hajoaa. En kehdannut kieltää tulemasta. Miksi mä en keksinyt tekosyytä että ei voi tulla.
Turhaa työtä. Kohta kuitenkin kuorrutettu siitepölyllä.Parvekkeen kaide on niin likainen että tekis mieli pestä se.
Siis koko helahoito. Se mikä on sementtiä. Siinä on pinttynyttä likaaTurhaa työtä. Kohta kuitenkin kuorrutettu siitepölyllä.
Just äsken kaveri soitti samasta syystä...nettiyhteys ei toimi, mutta puhelu toimii.Hemmetin Telia!
Oon nukkunu, sit heitin unipäissäni lohen uuniin. Mies joutu käymään kaupassa kun makasin sohvalla. Mies kysyi keitetäänkö ehkä perunoitakin lohen kaveriksi. Mutisin jotain..syötiin kuivia, keitettyjä perunoita ku en jaksanu tehdä muusia.
Taas makuulla. Ihan kakka päivä!
Yrittää olla vakuuttava.Ja se vähän väliä tapahtuva pään nyökäytys - voi jestas!*kuuntelee ISstä Marinin puhetta ja ihmettelee taas samaa*
Miksi Marin puhuu aina kuin ro-bot-ti?
Onko häntä koulutettu siihen vai miksi häh? Kyllähän me suomalaiset ilman puheessa esiintyvää tavutustakin asia ymmärretään
Halaus muru,semmosia päiviä on välillä.Oon nukkunu, sit heitin unipäissäni lohen uuniin. Mies joutu käymään kaupassa kun makasin sohvalla. Mies kysyi keitetäänkö ehkä perunoitakin lohen kaveriksi. Mutisin jotain..syötiin kuivia, keitettyjä perunoita ku en jaksanu tehdä muusia.
Teillä syyään terveellisesti siis vaikka makaat sohvalla.Oon nukkunu, sit heitin unipäissäni lohen uuniin. Mies joutu käymään kaupassa kun makasin sohvalla. Mies kysyi keitetäänkö ehkä perunoitakin lohen kaveriksi. Mutisin jotain..syötiin kuivia, keitettyjä perunoita ku en jaksanu tehdä muusia.
Ihania herkkuja teillä ja ei ollenkaan huono idea laittaa vaihteeks nakkeja sopan sekaan!Hernesoppaa nakeilla ja jälkkäriksi aniksella ja mangohillolla maustettu jogurttijäädyke
Juu,hyvää vaihtelua ja tuo jälkkäri namIhania herkkuja teillä ja ei ollenkaan huono idea laittaa vaihteeks nakkeja sopan sekaan!
Ihan ku lainaus jostain Suomi-filmistä.Lisää possua ! Huuti Hertta,kun lautanen tyhjentyi possusta ja näkyy neitokaisella olevan kevättä rinnassa tai pyllyssä kun meuhkaa siihen malliin ja pylly nousee. Välillä taas riehutaan.
Noo kohta teen pizzaa. Sit katotaan Netflixistä Elisabeth-elokuva.Teillä syyään terveellisesti siis vaikka makaat sohvalla.
Ihan ku lainaus jostain Suomi-filmistä.