Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Harmittaa ihan vietävästi ja eilen vitutti. Illalla kävin prismassa ja ostin töysmehun,kuitissa oli kivasti hinta 3.78 € normaalihinta ja tuon mehun nappasin kylmälaarista missä oli hinta 1.20€ päiväyksellä 22.4 infossa selvitin asiaa ja sanoivat että joku,ehkä toinen asiakas on laittanut normaalihintaisen mehun sinne aletuotteiden joukkoon,et saa alehintaan eikä saanut palauttaa ja rahoja takaisin,kin kuulema olisi heti pitänyt viedä takaisin kylmälaariin ja työntekijä ei voinut löhteö kun oli yksin. Joten ei auttanut muu ku ottaa helvetin kallis mehupullo mukaan kotiin.
Enkä mä ikinä osta noin kalliita mehuja.

Olipa työntekijä. Mä reklamoisin eteenpin. Ja etenkin työntekijän käytöksestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Eilen ois tehny mieli paiskata se mehu kaupan seinään ja kotimatkalla nieleskelin kyyneleitä,selvästi tietää että menkat alkaa.
 
vierailija
Harmittaa ihan vietävästi ja eilen vitutti. Illalla kävin prismassa ja ostin töysmehun,kuitissa oli kivasti hinta 3.78 € normaalihinta ja tuon mehun nappasin kylmälaarista missä oli hinta 1.20€ päiväyksellä 22.4 infossa selvitin asiaa ja sanoivat että joku,ehkä toinen asiakas on laittanut normaalihintaisen mehun sinne aletuotteiden joukkoon,et saa alehintaan eikä saanut palauttaa ja rahoja takaisin,kin kuulema olisi heti pitänyt viedä takaisin kylmälaariin ja työntekijä ei voinut löhteö kun oli yksin. Joten ei auttanut muu ku ottaa helvetin kallis mehupullo mukaan kotiin.
Enkä mä ikinä osta noin kalliita mehuja.
Oliko siinä 1,20e hintalapussa viivakoodi/numerosarja? Siitä voi päätellä, onko tuote tarjoustuote vai joku ihan muu.
 
Oliko siinä 1,20e hintalapussa viivakoodi/numerosarja? Siitä voi päätellä, onko tuote tarjoustuote vai joku ihan muu.
Eikun se alelappu oli siinä kylmälaarissa kiinni ja käsin kirjoitettu missä oli nuo töysmehut,ei ollut viivakoodeja tai numerosarjoja siinä. Tämä mehu minkä ostin oli samoja mehuja ja alepullojen joukossa.
Päiväys siis oli alemehuissa 22.4 ja näköjään tuo mehu oli 29.4 päiväyksellä minkä huomasin vasta kotona. Päiväykset on niin himmeällä ettei niitä näe kunnolla ilman laseja.
Joku oli laittanut tämän nornaalihintaisen sinne alepullojen joukkoon.
 
Viimeksi muokattu:
Vittumainen auringonpaiste.
jep onhan se aamuisin hieman veemäistä kun aurinko paistaa silmiin aamuisin kun ajelee töihin.Melkoinen tieliikenne riski.Toivottavasti pääsemme tästä kesäajasta pian eroon ettei silmiä niin häikäisisi aina aamuisin,olisihan se huomattavasti turvallisempaakin sitten tuolla maantiellä huristella.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
En tehnytkään jauheliha-riisi-kananmuna -piirakkaa, vaan kaalipiirakkaa. Oli ihan hyvää, kaalin lisäksi tuli porkkanaa ja sipulia. Ja smetanaa. :p

Kaali ja smetana saa mut mielessäni johonkin tunguškalle karauttelemaan hevosella, mukana samovaari ja komea vaari...:love:

 
r0s
Huomenta juu!

Mä olen juonut jo ainakin kaksi litraa vettä missä tilkka sitruunaa ja ripaus suolaa. Eikä satu mihkään!

Tänään ois vuorossa iltavuoro, sit pitäis saada auto johkin korjaamolle ku mies peruutti renkaan ja vähän helmaa paskaksi. Ja kun selviää, jääkö se sinne ja saanko tilalle toisen auton vai pitäiskö körötellä vararenkaan kanssa kotikonnuille ni päätän, milloin vien lapsosille ruokatäydennystä ja haen postit.
 

Yhteistyössä