Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ekan kerran heräsin 5 aikoihin, onneksi sain nukuttua vielä. Tosin heräsin aamulla joskus kuuden maissa kun Hertta tuli viereen kahtelemaan ja peittoo leipomaan,silittelin sitten kisua ja Hertta jöikin viereen köllöttämään. Harvoin Hertta nukkuu vieressä sängyllä. Yleensä jalkopäässä tai jalkojen päällä.
Sohvalla tulee viereen ja ihan kiinni.
Hertta.Kiva nimi.Mainitaan paimenpoika laulussakin.Hieno kappale:)
 
  • Rakkaus
Reactions: Kais
Tuli suunnitelmiin muutos, niin en syökkään tänään pizzaa, vaan syön sitä huomenna. Voin huomenna laittaa siitä kuvan, jos joku pyytää kauniisti.
(Pyytämisessä kannattaa lainata viestiäni, niin huomaan pyytämisen parhaiten)

Voisiksää oi kiltti laitta, pliide??*räpsyttelee rähmäisiä ripsiään* ripsräpsripsräps
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oon nukkunu, sit heitin unipäissäni lohen uuniin. Mies joutu käymään kaupassa kun makasin sohvalla. Mies kysyi keitetäänkö ehkä perunoitakin lohen kaveriksi. Mutisin jotain..syötiin kuivia, keitettyjä perunoita ku en jaksanu tehdä muusia.
Taas makuulla. Ihan kakka päivä!
:oops::confused:
Ota pulla. *tunkee pullan suuhun*
 
*kuuntelee ISstä Marinin puhetta ja ihmettelee taas samaa*
Miksi Marin puhuu aina kuin ro-bot-ti?
Onko häntä koulutettu siihen vai miksi häh? Kyllähän me suomalaiset ilman puheessa esiintyvää tavutustakin asia ymmärretään
Yrittää olla vakuuttava.Ja se vähän väliä tapahtuva pään nyökäytys - voi jestas!
Jotenkin tosta Marinista tulee mieleen Käteisen Jykä.:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oon nukkunu, sit heitin unipäissäni lohen uuniin. Mies joutu käymään kaupassa kun makasin sohvalla. Mies kysyi keitetäänkö ehkä perunoitakin lohen kaveriksi. Mutisin jotain..syötiin kuivia, keitettyjä perunoita ku en jaksanu tehdä muusia.
Taas makuulla. Ihan kakka päivä!
Halaus muru,semmosia päiviä on välillä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Oon nukkunu, sit heitin unipäissäni lohen uuniin. Mies joutu käymään kaupassa kun makasin sohvalla. Mies kysyi keitetäänkö ehkä perunoitakin lohen kaveriksi. Mutisin jotain..syötiin kuivia, keitettyjä perunoita ku en jaksanu tehdä muusia.
Taas makuulla. Ihan kakka päivä!
Teillä syyään terveellisesti siis vaikka makaat sohvalla.:giggle:
 
Olen 72h paastolla. Hitto kun pitää tehdä näitä ihmiskokeita.:LOL:

Oon katellu tohtorien vidioita ja niistä sitten motivoiduin. Voi jestas mitä terveydellisiä ja psyykkisiäkin etuja paastolla saa aikaan!:eek:Su iltana klo 18 saa syyä. Ei oo nälkä onneks, virtaa sen sijaan on.
 

Yhteistyössä