Huomenta. Täällä kahvia, ruisleipää ja hapan akka.Huomenta.
Täällä aamukahvia ja tuoreita sämpylöitä
Huomenta. Täällä kahvia, ruisleipää ja hapan akka.
Yöt menee aina vaan surkeammilla unilla.
Yritän tän viikonlopun pärjätä ilman. Toissayön nukuin jotenki jollain mojitohässäkällä.*tajoaa punkkupulloa*
Yli puolet jäi ja uni tuli hetkessä.
Huomenta,mä tein viimeisistä ruisleivänpaloista leipäressua.Huomenta. Täällä kahvia, ruisleipää ja hapan akka.
Yöt menee aina vaan surkeammilla unilla.
ApuaPil lu päässä kirjoittelen. Anteeksi, mutta näin se tilanne vaan on
Voisiksää oi kiltti laitta, pliide??*räpsyttelee rähmäisiä ripsiään* ripsräpsripsräpsTilaan pizzaa tänään
Voin laittaa kuvan tänne, jos joku oikein kauniisti pyytää
Kävin kattomassa jääkaappia ja sitten kadonneita kanava vitoseltaJaaha, ellu tuli ja meni taas.
Viime aikoina olet vain kävässyt täällä.Kävin kattomassa jääkaappia ja sitten kadonneita kanava vitoselta
Mä ostan kukkasia ensi kuussa. Tomaatti ja mansikka houkuttelee.Viileä mutta aurinkoinen ilma.
Mie kävin terassia lakaisemassa. Pitäisi pikku hiljaa laittaa kesäkuntoon. Jotain kukkia vähän,jotain koristetta. Matot on vielä sisällä.
Jo kun täällä on niin hiljastaViime aikoina olet vain kävässyt täällä.
Niin täällä on eikä oikein viihtyisää enää muutosten jälkeen.Jo kun täällä on niin hiljasta
Joo tää demariväritys saa silmät edelleen vuotamaan..Niin täällä on eikä oikein viihtyisää enää muutosten jälkeen.
Eikä asialle tehdä mitään.Joo tää demariväritys saa silmät edelleen vuotamaan..
Mä ostan kukkasia ensi kuussa. Tomaatti ja mansikka houkuttelee.
Mä laitan ja ehkä jotakin muuta yrttiä. Tuore basilika on parempaa kuin kuivattu.Jos vaan ikinä käytät basilikaa, ni istuta mansikan kanssa vaikka ämpäriin yksi moinen. Viihtyvät yhdessä ja sopivat samaan salaattiin tai pitsaan.