Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olen 72h paastolla. Hitto kun pitää tehdä näitä ihmiskokeita.:LOL:

Oon katellu tohtorien vidioita ja niistä sitten motivoiduin. Voi jestas mitä terveydellisiä ja psyykkisiäkin etuja paastolla saa aikaan!:eek:Su iltana klo 18 saa syyä. Ei oo nälkä onneks, virtaa sen sijaan on.
Siis...tästä hetkestä huomisiltaan oot täysnälässä vai saatko sä syödä edes jotain?
 
Meikäläinen virkeenä:
"No niin lapset tulkaa syömään! Annatko maitopurkin, kiitti. Älä ota keskeltä vuokaa sitä ruokaa. Mites Ceijo-Cyllicci meni koulupäivä? Laitetaan tiskit tiskikoneeseen!"

Väsyneenä:
"Mrjgfmmmm. *kattoo muualle kun muksut rynnistää sohvalle pizzapalasten kanssa katsomaan Minionseja*.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Siis...tästä hetkestä huomisiltaan oot täysnälässä vai saatko sä syödä edes jotain?
Kaks päivää sitten illalla söin viimeks. Huomenna illalla voi syyä taas.

En syö yhtikäs mittää. Juon kyllä, mutta sellaista ettei insuliinitasot/verensokeri nouse yhtään, eli kofeiininkin kanssa saa olla varuillaan.:unsure:
 
Mitä kaikkea olet juonut? Vois tehdä saman.
Teetä, kahvia (kofeiinitonta) vettä. Siinäpä ne pääpiirteittäin on, mutta mä oon jo jonkin aikaa syönyt täysin puhtaasti ja kerran päivässä, joten mä en koe paastoa hankalaksi.

Kannattaa katsoa you tubesta Dr. Eric Bergin kanavalta vidioita. Voin rehellisesti sanoa, että hänen metodeita noudattamalla olen elämäni kunnossa! Pyrin syömään täysin puhtaasti (ei mitään prosessoitua) enkä mätä hiilareita. Ja nyt löysin tuon paastojutunkin niin pitihän sitäkin kokeilla.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Emmää tiiä...maista
Väittävät sen maistuvan ihan lattekahville ja laittavat joukkoon vielä ruokalusikallisen aitoo voitakin
Munat, voit ja kahvit erikseen kiitos.
Oikealla paastolla ei syödä proteiinia koska se heiluttaa insuliinitasoja, rasva ei nostata insuliinitasoja niin sitähän ne suosittelee kahvin sekaan, mutta jotenkin koko ajatus on oksettava.:oops:
 

Yhteistyössä