Niin kai kun sinun täytyy käydä siellä riitelemässä.missä paeae, siellae riitae
täytyyhän riidan aloittajalle vastata, TOOPENiin kai kun sinun täytyy käydä siellä riitelemässä.
Ei lihota. En juo sitä joka päivä.Lihottaa se silti,onko sinulla varaa lihota enempää?Olet melko pulska jo nyt.
Osaatko heittää jonkunlaista arvostelua? Tai vaiks arvosanaa verrattuna normibaileysiin? Onko supermakea?Ei hitto. Halusin putelin baileys straberrya
Eli mansikan makuista. Sitä saa näköjään vain laivalta. Kaveri toi. Limited edition.
Se on Lihoa senkin tolloLihottaa se silti,onko sinulla varaa lihota enempää?Olet melko pulska jo nyt.
Ei se Aqela enää arvostele, se sammuiOsaatko heittää jonkunlaista arvostelua? Tai vaiks arvosanaa verrattuna normibaileysiin? Onko supermakea?
lopeta jo!Se on Lihoa senkin tollo
Ei ole hirveän makeata. Ok kun juo yhden tai kaksi napsua.Osaatko heittää jonkunlaista arvostelua? Tai vaiks arvosanaa verrattuna normibaileysiin? Onko supermakea?
Yritän laittaa sulle käännettynä edellisen tekstin mut ei onnistu,Ei ole hirveän makeata. Ok kun juo yhden tai kaksi napsua.
Opettele oikeinkirjoitus, sitten lopetan.lopeta jo!
Ei ole hirveän makeata. Ok kun juo ainakin kymmenen napsua ja sammuu, lopussa ei enää edes maista mitään.
eikäNonni, kaikki taisivat sammua
Kävin levittelemässä ruohosilput mansikkamaalle kun päivällä kärventyy. Olis voinut olla aamuun saakka. Tuossa niille jotka eivät vielä ole kokeilleet
Se on sosiaalinen sen takia, että sen kanssa ollaan niin paljon...mä olen aina sen kanssa kotona ollessa..tulee suihkuunkin nykyään mukaan ja vessaan ainakin.Jos sun kissa on maatiainen niin miten se on niin sosiaalinen? johtuuko siitä kun ei pääse vapaana luontoon?
JooSe on sosiaalinen sen takia, että sen kanssa ollaan niin paljon...mä olen aina sen kanssa kotona ollessa..tulee suihkuunkin nykyään mukaan ja vessaan ainakin.
Ruokaa tehdessä laitan makuuhuoneeseen ettei hypi hellalle (hyppäs jo kerran mutta ei onneks kerennyt polttamaan itteensä) ja tiskaamisessa on loistava apuri vaahdottamisen suhteen.
Ulkona pääsee käymään vain valjaissa, jos mennään kun pelkää autoja ja inhoaa koiria....mutta sisäkissahan toi on.
Tykkää kaikista tänne kylään tulevista vieraista ja rakastaa heidän kenkiä varsinkin.
Ja juu, maatiaiskuningatar hän on..näyttää ihan siltä Latz mainoksen kissalta kyllä ja mä olen monesti miettinyt, että ton näköisiä kissoja on yllättävän paljon.
Onnistuihan se, kuten näetYritän laittaa sulle käännettynä edellisen tekstin mut ei onnistu,
Täällä alkoi satamaan kanssa yöllä ja jatkui ihan aamuun saakka, ukkosta en kuullut mutta se taas johtuu varmaan siitä, että nukuin niin sikeästi.Virkisti tuo aamuyön ja aamun sade. Pihalla jo malttamattomana yksi kappale malttamatonta odottaa fillarinsa kanssa, Lähdetään tästä veivaamaan kohti keskustan rantoja ja sitten Jätkäsaareen saattamaan ystäviä. Poiketaan aina välillä jädelle.