Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ruokaa oli juu. Ja juomaa kannettiin monesta suunnasta nokan alle niin ettei oikein tiennyt, minkä lasin ottaisi, ettei kellekään tarjonneelle tuu paha mieli.
Kuulostaa ihan Asterix ja Obelix- meiningille:D! Noi tommoset kokoontumiset on kuitenkin tosi kivoja jos vaikka se seuraavan päivän olo ei niinkään...mutta mietipä sitä että muillakin juhlijoilla on samat fiilikset(y)!

Rentoa olemista vaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
r0s
Kuulostaa ihan Asterix ja Obelix- meiningille:D! Noi tommoset kokoontumiset on kuitenkin tosi kivoja jos vaikka se seuraavan päivän olo ei niinkään...mutta mietipä sitä että muillakin juhlijoilla on samat fiilikset(y)!

Rentoa olemista vaan:)
Itseasiassa, mä taisin olla loppuillasta selvin, niillä on varmasti pahempi olo. :ROFLMAO: Miehellä ei ollut edes tietoa, miten me tultiin kotiin... :whistle:
 
Itseasiassa, mä taisin olla loppuillasta selvin, niillä on varmasti pahempi olo. :ROFLMAO: Miehellä ei ollut edes tietoa, miten me tultiin kotiin... :whistle:
:D
..että onneksipa on olemassa hyvät sunnuntait (voihan ne olla vaikka maanantait tai tiistait tai..no, päivä kuin päivä) joita voi pyhittää koomailulle!

Ei muuta kuin flänägän- mättöherkkua sopivassa määrin ja suun- ja olotilanmakuista juomaa ja lepäilyä:)
 
*röyh*


Jaksoin sit melkein puolet hampurilaisesta, noin neljänneksen rullakebabista ja kaksi haukkua pitsaa. :ROFLMAO:

Säälittävää, kun mieliteot ovat suuret mutta vatsalaukku pieni. :notworthy:
Mulla käy nykyään aina kans noin kun vatsa vetää vähemmän kun uskookaan:)
Mä olen kerran, about 8v sitten syönyt yhteen menoon yhden ison pizzan ja 900g rullakebsun päälle, ja mulla oli vatsa sen jälkeen neljä viikkoa aivan tukossa:confused:, mikään ei liikkunu ulos eikä mitkään lääkkeet auttanu, sen kokemuksen jälkeen en oo edes yrittänyt vastaavaa enkä itekkään tajua miten pystyin ne syömään, mä oon kuitenkin aina ollut 159cm/48kg (+-1kg) eli aika pieni:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
*röyh*


Jaksoin sit melkein puolet hampurilaisesta, noin neljänneksen rullakebabista ja kaksi haukkua pitsaa. :ROFLMAO:

Säälittävää, kun mieliteot ovat suuret mutta vatsalaukku pieni. :notworthy:
Laihtumisen jälkeen ei mulla ainakaan vatsa enää vedä isoja annoksia. Tulee ähky pienemmistä annoksista jo :D:p Mieli tekee syödä enemmän mutta ei voi ja hyvä niin :)
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä