Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ääk, täällä taitaa olla menkkaränkkä tulossa kylään:oops:
Hirvee kesto ketutus päällä vaikka kaikki on ok, oon räpättäny sen seittemästä asiasta tänään mistä normaalisti en tuumais tuon taivaallista:unsure: No...elämä on...:oops:
Naisena olemisen sietämätön v*ttustana ja keveyshapatus*halaaruttaa*:D

Ränkkäile sää siellä huolella, mää sitten moodyblueseilen:notworthy:(n)...ihan kun ei oikein tässä suju ja sukset hukassa ja elämä on todellakin laiffiio_O
..joskus tulee semmonen olo että se elo vois mennä vaikka varttitunnin verran niinkuin elokuvissa:rolleyes: mutta ei väkisin sitte nikerta:mad::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Iltapäivää:)
Ei ollut tuon pitempi reissansaa ja tuuli niin pahasti ettei todellakaan minnekään yyteriin tehnyt mieli..sensijaan kävin moikkaamassa kaveria joka on töissä mäkkärissä ja toista joka asuu siellä Porin keskustan kävelykadun lähellä:)
Kissalle ostin tuliaisina leluja ja itelleni tpaidan ja kesäkurpitsan sekä oliiviöljyä.

Täällä sisälämpötila alkaa olla jo ihan siedettävällä tasolla, tosin voipi johtua siitä, että tuulettimet on täysillä ja tuuletusikkunat auki...
 
Joo, helpottaa kummasti tommosissa isoissa linjauksissa kyllä:)...ja onneks taitaa myös olla niitä pikkusia mutta piristäviä vänkäysjuttujakin jotta pääseesaa sovitellakin:love:...jostiiätmitätarkoitan*rippasee silmää niin kovin että melkein kramppaa*:D
Juuh,totta. Ei toki aina kaikki mätsää,mutta sitten neuvotellaan/ kompromissi. Niin joskus pittää vänkätä & sopia :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Iltapäivää:)
Ei ollut tuon pitempi reissansaa ja tuuli niin pahasti ettei todellakaan minnekään yyteriin tehnyt mieli..sensijaan kävin moikkaamassa kaveria joka on töissä mäkkärissä ja toista joka asuu siellä Porin keskustan kävelykadun lähellä:)
Kissalle ostin tuliaisina leluja ja itelleni tpaidan ja kesäkurpitsan sekä oliiviöljyä.

Täällä sisälämpötila alkaa olla jo ihan siedettävällä tasolla, tosin voipi johtua siitä, että tuulettimet on täysillä ja tuuletusikkunat auki...
Kuulostaapa kivalta reissulta ja päivänvietolta:)
Pikkunenkin mieltänostattava muutos on(y)6/5
Ja kaverit:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No ei varmasti,ainakaan jos jatkuvasti on känkkäränkkä päällä toinen.
Mulla on muutama sukulaisnainen joilla on menkkaränkät niin pahat, että mä ainakin pysyn heistä kaukana sillon...sääliks käy myös naiset sillon kuin toki miehetkin, mutta eihän se olotila naisellekaan sillon mikään mukava ole.
 
Varmaan joku hormonipierukka tai korvaushoito "päällä". Kun ei tiedä, et niissä on sellaisia sivuvaikutuksia:whistle:
Jaa mulla vai sukulaisilla?
Itelläni on kierukka runsaiden vuotojen takia, mutta tällanen suht tasarauhallinen luonne mullon aina ollut, ennen kierukkaakin..
Sukulaisilla taas on ollut nuoresta saakka samat ongelmat menkkojen aikana..ja kyse on siis läheisistä sukulaisista.
 
Mulla on muutama sukulaisnainen joilla on menkkaränkät niin pahat, että mä ainakin pysyn heistä kaukana sillon...sääliks käy myös naiset sillon kuin toki miehetkin, mutta eihän se olotila naisellekaan sillon mikään mukava ole.
On kait niitä hirmuhildoja olemassa mutta toi kyllä unohetaan aika useesti että ei hekään siinä olossaan viihdy
Ja vissiin liian usein jäädään siihen ränkätykseen eikä lähetä selvittelemään syitä ja helpotusta siihen, varsinkin jos siitä ärtyisyydestä meinaa tulla liika pitkäkestosta..hormonithan siinä viskoo överit
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä