Räpätäti tarkoittaa puheliasta ihmistä.. Menkat saa kiukkuiseksi mutta puheliaaksi ne ei tee. Ja puhelias ja kiukkuinen on eri asia.Moni ihminen joka tulee ärtsyksi menkkojensa aikaan, ovat kanssasi eri mieltä...räpätäti nimitys tulee sukulaiseltani joka on menkkojen aikana herkästi 'räpättävä' ja vihainen.
Kastele sitä.Mikä mun markettaa vaivaa? Se on lurtsahtanut. Terälehdet nuupahtanut, kuihtuneet.
Murresana, toisaalla tarkoittaa tuota mutta toisaalla sellasta joka räpättää paljon puhuessaan, eli naputtaa joka pikku asiastaRäpätäti tarkoittaa puheliasta ihmistä.. Menkat saa kiukkuiseksi mutta puheliaaksi ne ei tee. Ja puhelias ja kiukkuinen on eri asia.
On se seksiä, mono seksiä. Sitähän ne useimmat saavat.Omaa pikku piliä olet näpelöinyt varmasti montakin kertaa, Sitä ei kukaan epäile. Sitä vaan ei kaikki pidä varsinaisesti seksinä.
Räpätäti tarkoittaa jonninjoutavasta naputtavaa, tyhjänpäiväistä nipottavaa naisihmistä. Joten kyllä se sopii menkkakiukusta kärsivään, koska silloin räpättää turhasta turhan usein ja paljon.Räpätäti tarkoittaa puheliasta ihmistä.. Menkat saa kiukkuiseksi mutta puheliaaksi ne ei tee. Ja puhelias ja kiukkuinen on eri asia.
Sinäkö tunnet Aqelan ihan niin henkilökohtaisesti, että voit kommentoida noin? Epäilen.Olet äkäinen kaiken sen muun ajan.Sääliksi käy sitä miestäsi.
Aivan kuten sinäkin jatkuvasti asioista jotka eivät sinulle edes kuulu. Mitä Olet kuvitellut saavuttavasi jatkuvalla utelulla toisten asioista, valehtelulla ja toisten haukkumisella. Taitaa olla joku Kirkkonummen paikallinen tapa.Räpätäti tarkoittaa jonninjoutavasta naputtavaa, tyhjänpäiväistä nipottavaa naisihmistä. Joten kyllä se sopii menkkakiukusta kärsivään, koska silloin räpättää turhasta turhan usein ja paljon.
Mulla kiristyy pinna päivää kahta ennen, yleensä eka merkki niistä. Sit ekan päivän jälkeen laantuu mut viihdyn omissa oloissa oloissa enkä jaksa ihmisiä. Mulla alko oireilut vasta lasten saannin jälkeen, jotenkin hormonitoiminta muuttu, lapsia ennen ei oireillut mitenkään muuta ku vuodolla. Nykyään oviksesta lähtien kaikki hormonitoiminta ilmenee jotenkin.Muhun menkat ei vaikuta. En ole äkäinen menkkojen aikana.
Nyt haukut väärää ihmistä.Aivan kuten sinäkin jatkuvasti asioista jotka eivät sinulle edes kuulu. Mitä Olet kuvitellut saavuttavasi jatkuvalla utelulla toisten asioista, valehtelulla ja toisten haukkumisella. Taitaa olla joku Kirkkonummen paikallinen tapa.
Mä taas huomaan menkkojen lähestymisen siitä, että halut vaan kasvaa entistä enemmän..ei muuta...ja siitä ettei ruokahaluja taas ole senkään vertaa mitä on muuten.Mulla kiristyy pinna päivää kahta ennen, yleensä eka merkki niistä. Sit ekan päivän jälkeen laantuu mut viihdyn omissa oloissa oloissa enkä jaksa ihmisiä. Mulla alko oireilut vasta lasten saannin jälkeen, jotenkin hormonitoiminta muuttu, lapsia ennen ei oireillut mitenkään muuta ku vuodolla. Nykyään oviksesta lähtien kaikki hormonitoiminta ilmenee jotenkin.
Olen kastellut. Mutta menikö liikaa? Vai liian vähän. Mistä sen tietää?Kastele sitä.
Eri paikkakunnilla eriasiaa. Onko se vaikea ymmärtääRäpätäti tarkoittaa jonninjoutavasta naputtavaa, tyhjänpäiväistä nipottavaa naisihmistä. Joten kyllä se sopii menkkakiukusta kärsivään, koska silloin räpättää turhasta turhan usein ja paljon.
Ei. Mutta asiansa voi ilmaista muutoinkin kuin tylyttämällä.Eri paikkakunnilla eriasiaa. Onko se vaikea ymmärtää
Itse tylytätEi. Mutta asiansa voi ilmaista muutoinkin kuin tylyttämällä.
Päivää. Eikä ole...onneksiPäivää. Vihdoinkin on vähän viileämpää
Luepa ajatuksella aiemmat viestit.Itse tylytät
En lue koska en kirjoittanut niitä. Sä rähjäät.Luepa ajatuksella aiemmat viestit.
Ettei vain menkkakiukku vaivaisi siellä?
Kannattaa tuossa "salapoliisiudessaan" oikeasti kiinnittää huomiota silmillä oleviin faktoihin eli viestien kirjoitusasuun. Selviää aika helposti ettei kyseessä ole mikään "Kanada" ketä nyt olet nälvimässä.Helppohan se on kieltää kun kukaan ei voi todistaa suuntaan tai toiseen että oletko vai etkö ole Mr "Kanada". Niin tai näin, et sinä ihan terve ole.
Sepia auttaa tuohon. Muutama rae kielen alle sulamaan.Mulla kiristyy pinna päivää kahta ennen, yleensä eka merkki niistä. Sit ekan päivän jälkeen laantuu mut viihdyn omissa oloissa oloissa enkä jaksa ihmisiä. Mulla alko oireilut vasta lasten saannin jälkeen, jotenkin hormonitoiminta muuttu, lapsia ennen ei oireillut mitenkään muuta ku vuodolla. Nykyään oviksesta lähtien kaikki hormonitoiminta ilmenee jotenkin.
Mitä sitte. Eiköhän muutkin kuin sinä osaa kirjoittaa eri tyylillä halutessaan?Kannattaa tuossa "salapoliisiudessaan" oikeasti kiinnittää huomiota silmillä oleviin faktoihin eli viestien kirjoitusasuun. Selviää aika helposti ettei kyseessä ole mikään "Kanada" ketä nyt olet nälvimässä.