Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Räpätäti tarkoittaa puheliasta ihmistä.. Menkat saa kiukkuiseksi mutta puheliaaksi ne ei tee. Ja puhelias ja kiukkuinen on eri asia.
Räpätäti tarkoittaa jonninjoutavasta naputtavaa, tyhjänpäiväistä nipottavaa naisihmistä. Joten kyllä se sopii menkkakiukusta kärsivään, koska silloin räpättää turhasta turhan usein ja paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Räpätäti tarkoittaa jonninjoutavasta naputtavaa, tyhjänpäiväistä nipottavaa naisihmistä. Joten kyllä se sopii menkkakiukusta kärsivään, koska silloin räpättää turhasta turhan usein ja paljon.
Aivan kuten sinäkin jatkuvasti asioista jotka eivät sinulle edes kuulu. Mitä Olet kuvitellut saavuttavasi jatkuvalla utelulla toisten asioista, valehtelulla ja toisten haukkumisella. Taitaa olla joku Kirkkonummen paikallinen tapa. :ROFLMAO:
 
Muhun menkat ei vaikuta. En ole äkäinen menkkojen aikana.
Mulla kiristyy pinna päivää kahta ennen, yleensä eka merkki niistä. Sit ekan päivän jälkeen laantuu mut viihdyn omissa oloissa oloissa enkä jaksa ihmisiä. Mulla alko oireilut vasta lasten saannin jälkeen, jotenkin hormonitoiminta muuttu, lapsia ennen ei oireillut mitenkään muuta ku vuodolla. Nykyään oviksesta lähtien kaikki hormonitoiminta ilmenee jotenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mulla kiristyy pinna päivää kahta ennen, yleensä eka merkki niistä. Sit ekan päivän jälkeen laantuu mut viihdyn omissa oloissa oloissa enkä jaksa ihmisiä. Mulla alko oireilut vasta lasten saannin jälkeen, jotenkin hormonitoiminta muuttu, lapsia ennen ei oireillut mitenkään muuta ku vuodolla. Nykyään oviksesta lähtien kaikki hormonitoiminta ilmenee jotenkin.
Mä taas huomaan menkkojen lähestymisen siitä, että halut vaan kasvaa entistä enemmän..ei muuta...ja siitä ettei ruokahaluja taas ole senkään vertaa mitä on muuten.
 
vierailija
Helppohan se on kieltää kun kukaan ei voi todistaa suuntaan tai toiseen että oletko vai etkö ole Mr "Kanada". Niin tai näin, et sinä ihan terve ole. :ROFLMAO:
Kannattaa tuossa "salapoliisiudessaan" oikeasti kiinnittää huomiota silmillä oleviin faktoihin eli viestien kirjoitusasuun. Selviää aika helposti ettei kyseessä ole mikään "Kanada" ketä nyt olet nälvimässä.
 
vierailija
Mulla kiristyy pinna päivää kahta ennen, yleensä eka merkki niistä. Sit ekan päivän jälkeen laantuu mut viihdyn omissa oloissa oloissa enkä jaksa ihmisiä. Mulla alko oireilut vasta lasten saannin jälkeen, jotenkin hormonitoiminta muuttu, lapsia ennen ei oireillut mitenkään muuta ku vuodolla. Nykyään oviksesta lähtien kaikki hormonitoiminta ilmenee jotenkin.
Sepia auttaa tuohon. Muutama rae kielen alle sulamaan.
 
vierailija
Kannattaa tuossa "salapoliisiudessaan" oikeasti kiinnittää huomiota silmillä oleviin faktoihin eli viestien kirjoitusasuun. Selviää aika helposti ettei kyseessä ole mikään "Kanada" ketä nyt olet nälvimässä.
Mitä sitte. Eiköhän muutkin kuin sinä osaa kirjoittaa eri tyylillä halutessaan?
Samanlainen jankuttaja olet kuin Algomakin jos et sama tyyppi ole. :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä