Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ellu lainaa mulle kissaa... :rolleyes: on yksinäistä...

Jos sun kissa on maatiainen niin miten se on niin sosiaalinen? johtuuko siitä kun ei pääse vapaana luontoon?
meillä oli maatiainen ja se oli pienenä tosi sosiaalinen, ruokapöydässäkin jos olin niin kisu kiipesi lahjetta pitkin syliin kurkkimaan mitä mulla on lautasella ja telkkua katsellessa tuli syliin nukkumaan. mutta sitten se jäi kun kissa kasvoi. ei enää viihtynyt sylissä. metsästi ulkona..
 
Jos sun kissa on maatiainen niin miten se on niin sosiaalinen? johtuuko siitä kun ei pääse vapaana luontoon?
Se on sosiaalinen sen takia, että sen kanssa ollaan niin paljon...mä olen aina sen kanssa kotona ollessa..tulee suihkuunkin nykyään mukaan ja vessaan ainakin.
Ruokaa tehdessä laitan makuuhuoneeseen ettei hypi hellalle (hyppäs jo kerran mutta ei onneks kerennyt polttamaan itteensä) ja tiskaamisessa on loistava apuri vaahdottamisen suhteen.
Ulkona pääsee käymään vain valjaissa, jos mennään kun pelkää autoja ja inhoaa koiria....mutta sisäkissahan toi on.
Tykkää kaikista tänne kylään tulevista vieraista ja rakastaa heidän kenkiä varsinkin.
Ja juu, maatiaiskuningatar hän on..näyttää ihan siltä Latz mainoksen kissalta kyllä ja mä olen monesti miettinyt, että ton näköisiä kissoja on yllättävän paljon.
 
vierailija
Se on sosiaalinen sen takia, että sen kanssa ollaan niin paljon...mä olen aina sen kanssa kotona ollessa..tulee suihkuunkin nykyään mukaan ja vessaan ainakin.
Ruokaa tehdessä laitan makuuhuoneeseen ettei hypi hellalle (hyppäs jo kerran mutta ei onneks kerennyt polttamaan itteensä) ja tiskaamisessa on loistava apuri vaahdottamisen suhteen.
Ulkona pääsee käymään vain valjaissa, jos mennään kun pelkää autoja ja inhoaa koiria....mutta sisäkissahan toi on.
Tykkää kaikista tänne kylään tulevista vieraista ja rakastaa heidän kenkiä varsinkin.
Ja juu, maatiaiskuningatar hän on..näyttää ihan siltä Latz mainoksen kissalta kyllä ja mä olen monesti miettinyt, että ton näköisiä kissoja on yllättävän paljon.
Joo

Ihana on kyllä kisusi :love: meidän poika oli myös latz kissan näköinen.:D se maatiaispoika eli kuukautta vajaa 18 vuotiaaksi, vaikka eli vapaana. kuoli sairauteen kotona eläinlääkärin toimesta. hyvä oli hälä elämä. ja joo monet ei tykkää siitä kun kissa ulkoilee vapaana.

Meillä oli sellaiset aidat hellan ympärillä/tiskipöydällä ruoanlaiton aikaan,jälkeen että levyt ja ruoka jäähtyy. ja sellainen metallinen suoja että lapset ei saa väännettyä hellan nappuloita esti hyvin hellalle hyppäämisen.
 
Virkisti tuo aamuyön ja aamun sade. Pihalla jo malttamattomana yksi kappale malttamatonta odottaa fillarinsa kanssa, Lähdetään tästä veivaamaan kohti keskustan rantoja ja sitten Jätkäsaareen saattamaan ystäviä. Poiketaan aina välillä jädelle.
Täällä alkoi satamaan kanssa yöllä ja jatkui ihan aamuun saakka, ukkosta en kuullut mutta se taas johtuu varmaan siitä, että nukuin niin sikeästi.
 
vierailija
Aina puhutaan aamupalan tärkeydestä ja kun laihduttaa niin pitäisi muistaa syödä aamupala jne... Mutta mitä jos herää klo 12 pitääkö silloin syödä aamupala vai käykö päiväruoka aamupalaksi?
 

Yhteistyössä