vierailija
B/H on aina tervetullut kompostiin🪈Bojere-pakotuksesta kyse.
B/H on aina tervetullut kompostiin🪈Bojere-pakotuksesta kyse.
Miten voi vauvan K&B ketjussa bojere pakottaa? Nyt puhut ihan kummallisia.Bojere-pakotuksesta kyse.
Ei ole valtaosan mielestä.B/H on aina tervetullut kompostiin🪈
Nämä pari shipparia perseilyllään pilasi ketjun niin että muut pakeni.Miten voi vauvan K&B ketjussa bojere pakottaa? Nyt puhut ihan kummallisia.
Oletko suorittanut äänestyksen vai?Ei ole valtaosan mielestä.
Mitä, onko Vauvan K/B-shippiketju pilattu shippaamalla K:ta ja B:tä?!?Kiva kun nämä pari paskapäätä pilasi vauvan ketjun ja kaikki lähti sieltä pakoon niin nyt he siirtyivät tänne. No kohta saavat täälläkin yksinään huudella.
Ketkä pari? Itse en ainakaan kirjoitellut mitään pidempää sinne enää kuukausiin.Nämä pari shipparia perseilyllään pilasi ketjun niin että muut pakeni.
Narsismilla ja omistushaluisella tosishippauksella pilattiin.Mitä, onko Vauvan K/B-shippiketju pilattu shippaamalla K:ta ja B:tä?!?
Joku on vähän sekaisin.Mitä, onko Vauvan K/B-shippiketju pilattu shippaamalla K:ta ja B:tä?!?
Tunsitko piston sydämessäsi kun kävit puolustautumaanKetkä pari? Itse en ainakaan kirjoitellut mitään pidempää sinne enää kuukausiin.
En kyllä muista siinä ketjussa pahemmin tälläistä olleen. Siis ainakaan tosishippausta.Narsismilla ja omistushaluisella tosishippauksella pilattiin.
Ei, vaan shippaan tosipohjalta, mutta ei sitä siellä ollut.Tunsitko piston sydämessäsi kun kävit puolustautumaan
Mutta poistelit senkin edestä.Ketkä pari? Itse en ainakaan kirjoitellut mitään pidempää sinne enää kuukausiin.
Olet siis pakottanut K/B juttujasi täällä ainoastaan, missä sitä ei haluta, kun Vauva-ketju oli olemassa sulle? Onko sulla päässä vähän vikaa, vai mikä juttu?Ketkä pari? Itse en ainakaan kirjoitellut mitään pidempää sinne enää kuukausiin.
Boitsu piereskelee peiton alla vierashuoneessa sillä aikaa kun K panee emäntäänsä isäntäväen makkarissa.Ei, vaan shippaan tosipohjalta, mutta ei sitä siellä ollut.
Häh? Pilasimme vauvan ketjun? Sehän oli K&B-shipille perustettu, ääliö. Nyt teille, jotka ette shippaa K&B on se Komposti 2.0, etkö osaa mennä sinne?Sinua tarkoitettiin.
Tämä ketju ei ole tarkoitettu KB-shipille, ääliö.Häh? Pilasimme vauvan ketjun? Sehän oli K&B-shipille perustettu, ääliö. Nyt teille, jotka ette shippaa K&B on se Komposti 2.0, etkö osaa mennä sinne?
Ei ole kielletty edelleenkään aloitusviestissä K ja B shippiä, minulle on sanottu, ettei ole sääntöjä. Sen mukaan olen mennyt. Kirjoittelen kyllä jotain lyhyitä juttuja vauvalle välillä, mutta pidemmät tekstit ja kriittiset kirjoitukset tänne sen jälkeen, kun vauvan ketju muuttui pakkoposiketjuksi.Olet siis pakottanut K/B juttujasi täällä ainoastaan, missä sitä ei haluta, kun Vauva-ketju oli olemassa sulle? Onko sulla päässä vähän vikaa, vai mikä juttu?
Kyllä täällä saa shipata, täällä vain saa kritisoidakin kyseistä shippiä.Tämä ketju ei ole tarkoitettu KB-shipille, ääliö.
Kyllä täällä saa shipata, täällä vain saa kritisoidakin kyseistä shippiä.
Ja siis lisään, että mua ei sen kritisointi hetkauta kun omin silmin näen, miten kyyhkyläiset ovat tärkeitä toisilleen, pus.Kyllä täällä saa shipata, täällä vain saa kritisoidakin kyseistä shippiä.
Oikeastiko luulet, että vain yksi henkilö poistelee vauvan ketjulla viestejä.Mutta poistelit senkin edestä.
Totta kai on, kaikki K/B shipparit on päästään vialla.Olet siis pakottanut K/B juttujasi täällä ainoastaan, missä sitä ei haluta, kun Vauva-ketju oli olemassa sulle? Onko sulla päässä vähän vikaa, vai mikä juttu?
Toivottavasti Boitsukin vielä löytää jonkun.Boitsu piereskelee peiton alla vierashuoneessa sillä aikaa kun K panee emäntäänsä isäntäväen makkarissa.