The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Mahdollista toki, mut väärin se on silti.
Ajatuskin työnteosta ennen aamukaffetta saa sisäisen moraalinvartijani pois tolaltaan.
Mä raahaudun mökillä aamulla ekaksi päärakennuksen keittiöön laittamaan kahvinkeittimen päälle.

Sit on vuorossa puiden haku. Ja sillä reissulla käy helposti niin, että tulee samantien hieman pilkottua ja matkalla kerättyä metsämansikoita tai mustikoita tai syksmmällä herukoita ja omppuja ja yhtäkkiä hoksaan että tunti meni ja kahvi on juomatta. :eek:

Duuniaamuina noin ei tietenkään jkäy vaan kahvi käynnistää koneiston.
 
Hyhhyh,oli lidlistä ostetut kala-kasvispihvit pahoja (n):sick:
Onneksi oli tarjouksessa,silloin ku ostin. Pakko heittää loput roskiin,vaikka harvoin heitän ruokaa pois. Iso määrä mausteita ja ketsuppia & jogurttikastiketta päälle,että pystyi ees nuo 2 pihviä syömään.
Miten ne onnistuu pilaamaan kalapihvit noin. Oon syönnyt hyviä kalapihvejä ja noi oli ihan kakkaa niihin verrattuna:confused::confused:
 
r0s
Hyhhyh,oli lidlistä ostetut kala-kasvispihvit pahoja (n):sick:
Onneksi oli tarjouksessa,silloin ku ostin. Pakko heittää loput roskiin,vaikka harvoin heitän ruokaa pois. Iso määrä mausteita ja ketsuppia & jogurttikastiketta päälle,että pystyi ees nuo 2 pihviä syömään.
Miten ne onnistuu pilaamaan kalapihvit noin. Oon syönnyt hyviä kalapihvejä ja noi oli ihan kakkaa niihin verrattuna:confused::confused:

Ne ovat oikeasti niin kaameita että meilläkin meni puolet paketista roskiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää kettinkiin.
Heräsin painajaiseen. Kuului työn ääniä... siis ennen aamukahvia. Äänet jatkuivat heräämisen jälkeenkin joten päässäni on jotain vikaa kun "kuulen ääniä". Sillä eihän nyt kukaan oikeesti laulata naulapyssyä ennen aamukahvia, eihän? Eiks joku lakikin moisen kiellä?
Naulapyssy ei toimi ellei käyttäjä saa aamukahvia. Semmonen lakisääteinen asetus niissä on
 
r0s
Kyllä nuo nyt oli pahoja jonkin muunkin maun takia eikä vain kasvisten :(:unsure:
Kasvikset on muuten hyviä

Niissä on ensinnäkin liian vähän rasvaa. Toisekseen ne on maustettu huonosti. Ja kolmanneksi niissä on jotain, perunakuitua tai jotain muuta ällöttävää kuitua joka tekee niistä vieläkin kuivempia.

:sick:


Joojoo, söisin jos olisin nälkään kuolemassa mutta en kyllä muuten!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ihanaa Wiikonloppu alkoi!!!

Kotona, kylppärin seinällä, oli rakkausviesti remonttimiehiltä..''Emme valitettavasti saaneet asetettua vielä wc-istuinta paikalleen, koska lämpöpatteri oli tiellä, tilasimme uuden ja sen laitamme paikalleen maanantaina. Pahoittelemme tilannetta, suihkua saat käyttää''

Mulle riitti tuo tieto, että suihku sentään on nyt kunnossa:love::love::love:
 
Ihanaa Wiikonloppu alkoi!!!

Kotona, kylppärin seinällä, oli rakkausviesti remonttimiehiltä..''Emme valitettavasti saaneet asetettua vielä wc-istuinta paikalleen, koska lämpöpatteri oli tiellä, tilasimme uuden ja sen laitamme paikalleen maanantaina. Pahoittelemme tilannetta, suihkua saat käyttää''

Mulle riitti tuo tieto, että suihku sentään on nyt kunnossa:love::love::love:
(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Remppamiehet pyörineet siellä viikkoja mutta ny tulee yllätyksenä, että vessanpöntön paikalla on lämpöpatteri?

Anteeks vaan, mutta ei kyl hirveesti herätä luottamusta ton kylppäremontin laatuun.
Joo tohon tuli uus pyttendaali ja olikin vissiin eri mallinen kuin edeltäjänsä..ja patteri oli tiellä ja he eivät sitä olleet mitanneet...sitä en tajua, että oliko muissa asunnoissa sitten paremmin noi jutut vai mikä homma?o_O
 

Yhteistyössä