The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

minä en niin niistä silmistä enkä tukasta mutta iso pyöreä peppu saa nokon nousemaan
Kuin korkeelle nousee, meinaatko että hukut jos meet ulos sadesäällä?:eek:

Jaa, mie taas ryyppään nurkkabaarissa. :oops:
Onks sulla huomenna vapaapäivä?:)
Mun meni päänsärky ohi kun nukuin päiväunet ja korvankin sain auki..vähän se lumpsahtelee mutta senkus lumpsahtelee:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Muutama tunti tätä päivää ja alkaa viikonloppu ja enää tämä päivä ja mulla pitäis olla oma suihku käytössä!!!

Elleivät remonttireinot ole taas jossain koulutuksessa ja kaikki veny sen takia ens viikkoon:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Muutama tunti tätä päivää ja alkaa viikonloppu ja enää tämä päivä ja mulla pitäis olla oma suihku käytössä!!!

Elleivät remonttireinot ole taas jossain koulutuksessa ja kaikki veny sen takia ens viikkoon:mad:
Perjantai ja upea sää luvassa, mikä loistava päivä remppareiskoille "sairastua vatsatautiin":D

Ei vais, eiköhän he hoida homman loppuun ja pääset suihkutteleen koko viikonlopun!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää kettinkiin.
Heräsin painajaiseen. Kuului työn ääniä... siis ennen aamukahvia. Äänet jatkuivat heräämisen jälkeenkin joten päässäni on jotain vikaa kun "kuulen ääniä". Sillä eihän nyt kukaan oikeesti laulata naulapyssyä ennen aamukahvia, eihän? Eiks joku lakikin moisen kiellä?
 
Muutama tunti tätä päivää ja alkaa viikonloppu ja enää tämä päivä ja mulla pitäis olla oma suihku käytössä!!!

Elleivät remonttireinot ole taas jossain koulutuksessa ja kaikki veny sen takia ens viikkoon:mad:
Oisit varmistellu asian.
Nyt kun sinulla on se pyykkikori niin oisit jättäny sen kylppärin viereen puolillaan pikkupöksyjä. Remppareiskasi eivät lähtisi mihinkään.
 

Yhteistyössä