Kuin korkeelle nousee, meinaatko että hukut jos meet ulos sadesäällä?minä en niin niistä silmistä enkä tukasta mutta iso pyöreä peppu saa nokon nousemaan
Onks sulla huomenna vapaapäivä?Jaa, mie taas ryyppään nurkkabaarissa.
Hyvä että on parempi olo. Se on huomisen murhe.Kuin korkeelle nousee, meinaatko että hukut jos meet ulos sadesäällä?
Onks sulla huomenna vapaapäivä?
Mun meni päänsärky ohi kun nukuin päiväunet ja korvankin sain auki..vähän se lumpsahtelee mutta senkus lumpsahtelee
ei voi laittaa kuvaa,etttei tuu bannia.Mutta jos puhuisimme banaanin kärjestä niin.....Ai siin lukikin nokon, eikä nokan...mikä on noko?
ai se puhui siitä....ei voi laittaa kuvaa,etttei tuu bannia.Mutta jos puhuisimme banaanin kärjestä niin.....
ei voi laittaa kuvaa,etttei tuu bannia.Mutta jos puhuisimme banaanin kärjestä niin.....
Ai sääkin heräsit
nokko meriterraa mulkkua, karjalan kieltäAi siin lukikin nokon, eikä nokan...mikä on noko?
Perjantai ja upea sää luvassa, mikä loistava päivä remppareiskoille "sairastua vatsatautiin"Muutama tunti tätä päivää ja alkaa viikonloppu ja enää tämä päivä ja mulla pitäis olla oma suihku käytössä!!!
Elleivät remonttireinot ole taas jossain koulutuksessa ja kaikki veny sen takia ens viikkoon
Huomenta. Toivottavasti remonttireiskat hoitaa loppuun ja pääset omaan suihkuun.Muutama tunti tätä päivää ja alkaa viikonloppu ja enää tämä päivä ja mulla pitäis olla oma suihku käytössä!!!
Elleivät remonttireinot ole taas jossain koulutuksessa ja kaikki veny sen takia ens viikkoon
Oisit varmistellu asian.Muutama tunti tätä päivää ja alkaa viikonloppu ja enää tämä päivä ja mulla pitäis olla oma suihku käytössä!!!
montako laakia päivässä ruukaat rykästä?Vielä hetki rakastelutuokion alkuun.
Huomioin tyttöystävääni ja käyn pesemässä kuulat
montako laakia päivässä ruukaat rykästä?