Mää suihkuun siitäeikä kun meillä alkaa tulla hiukan kuuma.
Mää suihkuun siitäeikä kun meillä alkaa tulla hiukan kuuma.
En taija uskaltaa sulle nyt sanoa mitään kun nää yhet kaikki muut on niin sanotusti petaneet teikäläiselle meleko hyvästi estradin valmiiksi...kuitenki jotain kohta höpiset kuinka sielläkin on niin kesäistä ja mehiläisiä näkyny ja kukat mielessä ja suunnitteilla metsäretket*lähti mutisemaan toisaalle*...Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille
uimaan,uimaanMää suihkuun siitä
Mää suihkuun siitä
!!!!????Mene vaan pihalle,sua ootellaan jo siellä katso liitettä 6478 katso liitettä 6479 katso liitettä 6480
Kuules, jos tästä kesästä tulee yhtäkään samanmoinen ku viime kesästä - mummelut on höpissy että tulis pahempikin eli vieläkin lämpimämpi - ni arvaas vaan kuka puljaa järvessä ja paljon ja mieluusti ja kunnolla roiskien?uimaan,uimaan
En taija uskaltaa sulle nyt sanoa mitään kun nää yhet kaikki muut on niin sanotusti petaneet teikäläiselle meleko hyvästi estradin valmiiksi...kuitenki jotain kohta höpiset kuinka sielläkin on niin kesäistä ja mehiläisiä näkyny ja kukat mielessä ja suunnitteilla metsäretket*lähti mutisemaan toisaalle*...
joo samma här.Toivotaan että tulee taas kunnon kesä,tosin viime kesä oli kyllä melkeen liiankin lämmin mutta lämmin on kuiteskin aina parempi kuin kylmä.Kuules, jos tästä kesästä tulee yhtäkään samanmoinen ku viime kesästä - mummelut on höpissy että tulis pahempikin eli vieläkin lämpimämpi - ni arvaas vaan kuka puljaa järvessä ja paljon ja mieluusti ja kunnolla roiskien?
Sopivasti ihanan lämmintäjoo samma här.Toivotaan että tulee taas kunnon kesä,tosin viime kesä oli kyllä melkeen liiankin lämmin mutta lämmin on kuiteskin aina parempi kuin kylmä.
Onpas teillä kivan näköinen keittiö!!
Joo,lämmintä saa olla mutta kuhan ei oo niinSopivasti ihanan lämmintä
...mitä se sitten itekullekin onkaan
Eiks ookkinOnpas teillä kivan näköinen keittiö!!
Mitähämmä just luin?Niin, mä olen vaan maannut sängyssä pikkuhoususillani ja teepaitasillani vaan
Niin joo, ei se vieläkään liity aksuun mitenkään
Mukavaa suihkua ja mukavaa iltaa sinneMun täytyy lähtee suihkuun ...ja sekin on nytkyllä teijen syytä jotenki mutta oisin muutenki menny mutta sitä nyt ei lasketa
Iltawillejä kohti joten letkeetä illanjatkumoa sulle, moikka
...mun shampoopullossa on muuten jonkun helekutin ison kukkasen kuva terälehdet levällänsä*ufopääkkönen*..tästä taija nyt tulla mittään lälläspyy lällätilää*lähti hekotellen lauleskellen*
ottaa paidan pois...ottaa housut pois...
"kukan terälehti"levällään.kröhöm..mutta sitten asiaan,asiaanMun täytyy lähtee suihkuun ...ja sekin on nytkyllä teijen syytä jotenki mutta oisin muutenki menny mutta sitä nyt ei lasketa
Iltawillejä kohti joten letkeetä illanjatkumoa sulle, moikka
...mun shampoopullossa on muuten jonkun helekutin ison kukkasen kuva terälehdet levällänsä*ufopääkkönen*..tästä taija nyt tulla mittään lälläspyy lällätilää*lähti hekotellen lauleskellen*
Sulla on hyvä kukkamaku
<--kukka
Brunette miehet on aina saaneet miun nilkat tutisemaanSulla on hyvä kukkamaku