Minne se silleen katosi?Noni kukkienkatselijat.
Välihuomautuksena toteaisin, että 21 teemalla muukalainen katosi.
Minne se silleen katosi?Noni kukkienkatselijat.
Välihuomautuksena toteaisin, että 21 teemalla muukalainen katosi.
Brunette miehet on aina saaneet miun nilkat tutisemaan
Kuinkas se ny kukkasiin liittyy?Brunette miehet on aina saaneet miun nilkat tutisemaan
Jos tiedettäis minne niin eihän se sit olisi kateissa.Minne se silleen katosi?
Miul ei ole värillä väliä.Brunette miehet on aina saaneet miun nilkat tutisemaan
Kuinkas se ny kukkasiin liittyy?
Lähti varmaan ehtimään sitä, juokse peräänJos tiedettäis minne niin eihän se sit olisi kateissa.
Ja mun uroskisumisuni on vissiin taas kateissa.
Nii sulle käypi vaikka viheriäisen kukertavan pinkerön pönkeröMiul ei ole värillä väliä.
No mä en viitti lähteä katteihin, se on kollien hommaa.Lähti varmaan ehtimään sitä, juokse perään
Sinisilmäset miehet saa miun pöksyt vaihtoonBrunette miehet on aina saaneet miun nilkat tutisemaan
Mie en hirveesti tykkää blondeista,muutama poikkeus voipi ollaMiul ei ole värillä väliä.
Mie en hirveesti tykkää blondeista,muutama poikkeus voipi olla
Oih, tässä on sellainen että.. *kuola valuu*
Niin nätti poika että ei tiijä pitäskö pussata vai lyyvä turphan
Mie ainakin mielummin pussaanNiin nätti poika että ei tiijä pitäskö pussata vai lyyvä turphan
eikös se mene niin ettei suomalainen korpisoturi puhu eikä pussaa,joten taitaa jäädä vaan yks vaihtoehto...Niin nätti poika että ei tiijä pitäskö pussata vai lyyvä turphan
Mulla ei niin silmien värin oo väliä, ittellänikin kun on siniset, mutta se katse vaikuttaa...sellanen hämmentyneen jääräpään ja kiltin katseen välimaastosta ja sillon mun pöksyt menee...ömh...pyykkikoriinSinisilmäset miehet saa miun pöksyt vaihtoon
väkivalta on aivan yliarvostettua
Jaa, mie taas ryyppään nurkkabaarissa.Nyt on keittiö puhas..
Huomenna alkaa viikendi ja saa taas levätä